Zullen wij ook synchroon gaan kunstschaatsen? Als we maar tegelijkertijd vallen is er niks mis.quote:
Je moet toch sturen? Anders knal je vierkant door de bochten. Dan moet je nog kiezen waar je de bocht aansnijdt om er zo snel mogelijk uit te komen en genoeg snelheid opbouwen voor het stuk wat iets omhoog gaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je beter kan zijn dan een ander.Komt wel weinig techniek bij aan de pas voor mijn gevoel. En het gaat dan ook nog om tienden van seconden.
Watquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je beter kan zijn dan een ander.Komt wel weinig techniek bij aan de pas voor mijn gevoel. En het gaat dan ook nog om tienden van seconden.
Dood waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
WatZe zijn alleen maar bezig met sturen
Als jij op zo'n rodel gaat liggen en naar beneden zoeft kom je vele seconden later aan.
Ah op tv is er commentaar. Mijn commentaarloze stream was dragelijker.quote:
okquote:
Niet eens ingaan. Wat ben je toch ook een vlegel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef JanCees het volgende:
Ik hou het maar bij voetbal denk ik. Ze liggen zelfs met z'n tweeën op zo'n plankje.
Lekkerquote:
Ja straks nog een stukje taartquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet eens ingaan. Wat ben je toch ook een vlegel.
[..]
Lekker. Nu nog taart?
kleine 10 minuten nog, maar de tv aanzetten en laptop pakken is ook al een hele klus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]En ik ook voetbal, al doet mijn stream nog niets.
Ik stuurde laatst zo bijna een bericht naar de ex van een vriend van mij dat eigenlijk naar die vriend moestquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
Klik je iemand aan bij fb chat, komt er net iemand anders online waardoor je een ander iemand aan klikt en heb je dat niet door waardoor je je bericht naar een verkeerd persoon stuurt
Gelukkig bijna, dit is gewoon echt raar. Ik wilde namelijk dit nummer naar een vriendin sturen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stuurde laatst zo bijna een bericht naar de ex van een vriend van mij dat eigenlijk naar die vriend moest
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk dat ik dit filmpje terugvond inclusief mijn dronkenmanactie op 1:15![]()
Ben jij dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk dat ik dit filmpje terugvond inclusief mijn dronkenmanactie op 1:15![]()
Jaquote:
Zal hij er wat diepers achter zoeken? Jij charmeur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig bijna, dit is gewoon echt raar. Ik wilde namelijk dit nummer naar een vriendin sturen.
En dat heeft hij nu in zijn inbox
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JaHebben daar een uur staan mikken en niemand was meer capabel om die fles te raken op 1:15 na. Zowel wij niet als de Duitsers (Vandaar de keuze van het liedje door de uploader)
[..]
Zal hij er wat diepers achter zoeken? Jij charmeur.
Doel van het spel is je eigen bier zo snel mogelijk op te drinken. Ik verlies dat soort spellen helaas niet. Ik geloof dat ik uiteindelijk stiekem het bier van mijn teamgenoot heb opgedronken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
hahahaha
Wie won er uiteindelijk?
En nee denk het niet![]()
quote:
Dat is aan jou en de mensen waar je een verzoek naar stuurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |