Leuk hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doel van het spel is je eigen bier zo snel mogelijk op te drinken. Ik verlies dat soort spellen helaas niet. Ik geloof dat ik uiteindelijk stiekem het bier van mijn teamgenoot heb opgedronken.
Duitsland moest toch verslagen worden he... Ik heb zin in een festival
hockeyquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Pfft ik zit al bijna 50 minuten naar een doelpuntloos IJshockey te kijken
Zodat ik ook 'per ongeluk' dingen via FB chat stuur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totaal willekeurig? Wellicht als je ze ooit nog denkt te meeten of zo wel.
Ik stuur zelfs per ongeluk zelfgemaakte kaartenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zodat ik ook 'per ongeluk' dingen via FB chat stuur.![]()
aldoquote:
pulpquote:
Dat is te zien aan je achternaam ja.quote:
Thunderdome gok ik om 8 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)08387&type=2&theater
wat is dit voor een dode boel
Is in de 80-jarige oorlog aangepast van Rodriguez omdat ze op de vlucht warenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is te zien aan je achternaam ja.
+ pillenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Thunderdome gok ik om 8 uur 's ochtends.
En ik ben de koningin.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is in de 80-jarige oorlog aangepast van Rodriguez omdat ze op de vlucht warenEn ja ik ben 1/100e Spaans
hockeymeisjes kunnen best leuk zijnquote:
Just no.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hockeymeisjes kunnen best leuk zijn
Ja ok ik sta niet bekend om hoge standaardenquote:
Sofquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
Oeps, ik sprak Engels op een Nederlands forum.
Even overnieuw:
Gewoon nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |