Misschien moet je die eens gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ok ik sta niet bekend om hoge standaarden
Wat is er loos JanCees?quote:
Overtuig me.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je die eens gaan ontwikkelen.
Bedankt Etsu. Ik vind jou soms ook wel vermakelijk.quote:
Ik stel juist een lagere standaard voor. Wellicht denk je dan eens aan iets anders, of is dat enkel op FOK! zo?quote:
Bedankt. Ik vind het prachtig om te zien hoe je LETMEIN negeert.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedankt Etsu. Ik vind jou soms ook wel vermakelijk.
Als jij je door iedereen laat inpakken denkt ieder meisje dat ze jou wel kunnen krijgen en dat je geen best voor hen zal doen. Je moet je wat harder te pakken opstellen zodat je interesse bij ze wekt.quote:
Waar doel je precies op? Waar zou ik volgens jou alleen maar aan denken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel juist een lagere standaard voor. Wellicht denk je dan eens aan iets anders, of is dat enkel op FOK! zo?
Ik vond het ook wel grappig jaquote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij je door iedereen laat inpakken denkt ieder meisje dat ze jou wel kunnen krijgen en dat je geen best voor hen zal doen. Je moet je wat harder te pakken opstellen zodat je interesse bij ze wekt.
Ja, ik dacht al dat je daar op doelde. Ik haal daar ook wel plezier uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind het prachtig om te zien hoe je LETMEIN negeert.
Je krijgt elk gesprek naar meisjes en het wel of niet slagen hierin. Met een extreem lage standaard heb je gegarandeerd succes maar er wellicht minder behoefde aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar doel je precies op? Waar zou ik volgens jou alleen maar aan denken?
Jij moet eens stoppen met slim zijn en altijd gelijk hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij je door iedereen laat inpakken denkt ieder meisje dat ze jou wel kunnen krijgen en dat je geen best voor hen zal doen. Je moet je wat harder te pakken opstellen zodat je interesse bij ze wekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met slim zijn en altijd gelijk hebbenZe heeft wel gelijk, sof weet hoe je die chickies hosseltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met slim zijn en altijd gelijk hebbenSorry, ik zal voortaan alleen maar onzinnige dingen zeggen waar je niks mee opschiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor nu, wat ga je met dit advies doen?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat is er?quote:
Als ik lager ga kom ik in de range ''Tsja, iemand moet zijn pik er in stoppen"quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krijgt elk gesprek naar meisjes en het wel of niet slagen hierin. Met een extreem lage standaard heb je gegarandeerd succes maar er wellicht minder behoefde aan.
Onthouden en proberen toe te passen. Ik dank u.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan alleen maar onzinnige dingen zeggen waar je niks mee opschiet.
Maar voor nu, wat ga je met dit advies doen?
Eerste en laatstequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]/sherlock'd
Geen idee of ik het eerder gedeeld heb, maar dit is ook heel tof vind ik:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |