arsenal moest zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat fijn dat wij dit soort onderwerpen gewoon kunnen bespreken zonder ongemakken
Het voetbal is niet zo boeiend vandaag.
VA. Je weet wat ik nu ga zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
my & me in het engels door elkaar halen. Huilen. Je ass is fantastisch, die kuiltjes als je lacht zijn cute en je muzieksmaak is fabeltastisch, maar fuuuucck thiiiissss shiiitttt
Waarom?quote:
Ik weet het niet precies, maar ik houd mijn bakkes al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
VA. Je weet wat ik nu ga zeggen.
Laat het niet zo ver komen.
Voor wanneer moet je het weten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
4 jaar geleden was het nog makkelijk, toen wist ik helemaal niet wat ik wou doen en toen ben ik maar doorgestroomd van de vmbo-tak naar de mbo tak van dezelfde school. Lekker websites ontwerpen, niks mis mee.
Nu weet ik wel wat ik wil. Alleen zijn er niet zoveel opleidingen die daar echt goed op aansluiten.
Voor 1 mei lijkt me? Dat is een beetje de inschrijfdatum.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je het weten?
Ik heb middeleeuwen weer verneukt. Als ik zo doorga is er geen eigen keuze aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
arsenal moest zeker
lr
stop niet met je opleiding dit is een tip
ik ben nu elke dag heel moequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb middeleeuwen weer verneukt. Als ik zo doorga is er geen eigen keuze aan.
Samen de vuilnisverwerking in toch?
Sinds ik een klein jongetje ben stel ik mijn toekomst helemaal solo voor.quote:
Dm mequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik houd mijn bakkes al.
Als mijn Engels leraar morgen ook ziek is ben ik om 10.15 uit. En anders om 14.15.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb morgen van 8:30 tot 18:00 school. Dit stemt mij niet gelukkig.
Maar jij bent cool. En veel te bescheidenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds ik een klein jongetje ben stel ik mijn toekomst helemaal solo voor.
Ik weet niet precies waarom, zo'n einzelganger ben ik ook weer niet.
Ik heb me al ingeschreven voor journalistiek aan de HU, daar moet je je al voor 15 maart inschrijven. En op 15 maart wil ik naar de open dag van de HvA om naar een alternatieve opleiding te kijken. Zit lekker in elkaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor 1 mei lijkt me? Dat is een beetje de inschrijfdatum.
Klinkt veelbelovend. Zowel het om 10:15 uitzijn als de morele steun.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Als mijn Engels leraar morgen ook ziek is ben ik om 10.15 uit. En anders om 14.15.
Ik zal je mentaal steunen op de zware dag die je te wachten staat.
Ik blijf rustig maar paniek zit in een klein hokje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben nu elke dag heel moe
#kutleef
Eh, whutquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me al ingeschreven voor journalistiek aan de HU, daar moet je je al voor 15 maart inschrijven. En op 15 maart wil ik naar de open dag van de HvA om naar een alternatief te kijken. Zit lekker in elkaar.
WHY.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me al ingeschreven voor journalistiek aan de HU, daar moet je je al voor 15 maart inschrijven. En op 15 maart wil ik naar de open dag van de HvA om naar een alternatieve opleiding te kijken. Zit lekker in elkaar.
Ik wil radio dj worden en dit komt nog het meest in de buurt.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nu moet ik even aandacht. Ik heb een nieuwe jas nodig. Laten we met zijn allen brainstormen over de mogelijkheden
Hmm oke, dan is dat wel een goede keuze. Al is er niet veel werk als journalist. Maar ik hoorde dat jij al stage hebt enzo, dus dat zal wel goed zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil radio dj worden en dit komt nog het meest in de buurt.
Ik heb de afgelopen 4 jaar al een opleiding gedaan waar ik eigenlijk niks mee wil later. Het is fijn als back up en het ging mij vooral om het mbo 4 diploma. Ik wil nu gewoon iets wat (enigszins) aansluit op mijn passie.
Hmm interessant wel. Al zou ik dan toch voor een leren bomberjack gaan of iets dergelijksquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker strak in je vuilniszak.
Ik zoek ook een nieuwe jasquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nu moet ik even aandacht. Ik heb een nieuwe jas nodig. Laten we met zijn allen brainstormen over de mogelijkheden
http://www.wehkamp.nl/her(...)2ux7wCFYWWtAodWSUAXgquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ze oordelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek ook een nieuwe jas
Maar heb er al een paar gevonden
Spannend. Lekker samen shoppen ja tog.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek ook een nieuwe jas
Maar heb er al een paar gevonden
Hmm. In het blauw best leuk maar dan geen kortingquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/her(...)2ux7wCFYWWtAodWSUAXg
Nou ik heb wel stage gelopen maar dat was als webdesigner.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke, dan is dat wel een goede keuze. Al is er niet veel werk als journalist. Maar ik hoorde dat jij al stage hebt enzo, dus dat zal wel goed zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |