Word.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt ik dan niet te kieskeurig?
Je zou maar 24 zijn en nog FOK!ken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het twintiger zijn valt nog wel mee, bepalen wat ik de komende vier jaar van mijn leven ga doen vind ik eigenlijk een stuk moeilijker.
Ga je HBO doen na dit jaar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het twintiger zijn valt nog wel mee, bepalen wat ik de komende vier jaar van mijn leven ga doen vind ik eigenlijk een stuk moeilijker.
ik zit hier al bijna 4 jaar. Rare realisatie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou maar 24 zijn en nog FOK!ken.
Gelukkig heb ik dan een mooi leventje samen met een leuk meisje en een kindje in een Almeerse vinexwijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog ruim 9 jaar om er aan te wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik 1,5quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zit hier al bijna 4 jaar. Rare realisatie.
Jup.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je HBO doen na dit jaar?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan een mooi leventje samen met een leuk meisje en een kindje in een Almeerse vinexwijk.Ik schrok al. Dan had ik toch onze band moeten ontkennen tegenover de buitenwereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het kiezen van een opleiding valt je zwaar dus? Kan ik me goed voorstellen. Het blijft bizar dat je al zo vroeg moet weten wat je de rest van je leven wilt gaan doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoe is je verjaardag?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
Het begint nu een beetje de spuigaten uit te lopen.
Heb al een TR ingediend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
Het begint nu een beetje de spuigaten uit te lopen.
Over Ezell. Of je haar al mee uit eten hebt genomen, houd je niet zo van de domme.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verlaat me niet, verklaar je nader
quote:
quote:
Leuk.quote:
Wat fijn dat wij dit soort onderwerpen gewoon kunnen bespreken zonder ongemakkenquote:
Zelfde richting als wat je nu doet, of niet?quote:
Oprottenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik op te wachten?
Was dat nou zo moeilijk?
Opbokkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik op te wachten.
Was dat nou zo moeilijk?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan een mooi leventje samen met een leuk meisje en een kindje in een Almeerse vinexwijk.Geen leuk meisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |