Ik heb ook TR gemaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Engelse woorden op Nederlands berichtenbord. Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de leiding.
Heb je nu over LMI?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam met VH tot de volgende conclusie: de users veranderen, de debielen blijven hetzelfde.
Zowel Michael als Jackson zijn Engels. En dan heb ik het nog niet eens over je gebruikersnaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je citeert de verkeerde berichtenbordgebruiker ben ik bang
We spraken over de debielen in het algemeen. Maar hij valt daar naar mijn mening zeker onderquote:
Hier kan ik wel wat in vinden. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We spraken over de debielen in het algemeen. Maar hij valt daar naar mijn mening zeker onder
Kan zo op een tegel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam met VH tot de volgende conclusie: de users veranderen, de debielen blijven hetzelfde.
Wat is een Jackson of een Michael dan? :s :squote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zowel Michael als Jackson zijn Engels. En dan heb ik het nog niet eens over je gebruikersnaam.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is een Jackson of een Michael dan? :s :s
Ik trok net per ongeluk een haar uit mijn hoofd welke 13 cm bleek te zijn. Net zolang als Tjacka zijn penis.
Haar wordt grijs, maar als je je kaal scheert zal je altijd kaal blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een eigen huis heb betegel ik de badkamer met eigen teksten.quote:
Kan zo op een tegel in de WC van een kapperszaak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar wordt grijs, maar als je je kaal scheert zal je altijd kaal blijven
Niet zo uitlokken, he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
I find this infame and abject minesir.
Ik heb geen idee, mijn kennis van de Engelse taal is beperkt aangezien wij hier in Nederland wonen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is een Jackson of een Michael dan? :s :s
Ik trok net per ongeluk een haar uit mijn hoofd welke 13 cm bleek te zijn. Net zolang als Tjacka zijn penis.
Haar groeit ook. En als het dat niet deed, had je je niet hoeven scherenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar wordt grijs, maar als je je kaal scheert zal je altijd kaal blijven
Ik ben nog nooit bij de kapper naar de WC geweestquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan zo op een tegel in de WC van een kapperszaak.
Eigenlijk moet je op een soort stoel kunnen zitten waar je kan schijten terwijl je haar ook geknipt wordtquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de kapper naar de WC geweest
Met bonus-BJquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je op een soort stoel kunnen zitten waar je kan schijten terwijl je haar ook geknipt wordt
Sorry, de rebel in mij kwam naar boven.quote:
Ik verwacht beter van je nu je geen tiener meer bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry, de rebel in mij kwam naar boven.
Twintiger zijn valt mij zwaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht beter van je nu je geen tiener meer bent.
Ik steun je in deze strugglequote:
Daar ben ik ook zeer content mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben enkel blij dat je scherpe adviezen zo enthousiast en gewillig worden opgepakt
Ik ben geen lesbo. Varken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De lesbo.
Hoe staat het met jou dan, heb je jeweetwelwie al eens meegenomen voor komkommers met vis?
[..]
Geen probleem, er zijn een aantal kanalen waar eens in de zoveel tijd zulk soort muziek tussen zit wat ook echt lekker is.
Kaas en chocolade is wat ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Rodawa het volgende:
Of was jullie gemeenschappelijke favoriete voer komkommer met kreeft?
Nou ja het twintiger zijn valt nog wel mee, bepalen wat ik de komende vier jaar van mijn leven ga doen vind ik eigenlijk een stuk moeilijker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik steun je in deze struggle
Denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |