Ik had het niet eens door.quote:
Ik kan alles met jou besprekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat fijn dat wij dit soort onderwerpen gewoon kunnen bespreken zonder ongemakken
Het voetbal is niet zo boeiend vandaag.
4 jaar geleden was het nog makkelijk, toen wist ik helemaal niet wat ik wou doen en toen ben ik maar doorgestroomd van de vmbo-tak naar de mbo tak van dezelfde school. Lekker websites ontwerpen, niks mis mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schrok al. Dan had ik toch onze band moeten ontkennen tegenover de buitenwereld.
Maar het kiezen van een opleiding valt je zwaar dus? Kan ik me goed voorstellen. Het blijft bizar dat je al zo vroeg moet weten wat je de rest van je leven wilt gaan doen.
wat wil je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
4 jaar geleden was het nog makkelijk, toen wist ik helemaal niet wat ik wou doen en toen ben ik maar doorgestroomd van de vmbo-tak naar de mbo tak van dezelfde school. Lekker websites ontwerpen, niks mis mee.
Nu weet ik wel wat ik wil. Alleen zijn er niet zoveel opleidingen die daar echt goed op aansluiten.
Houdt*quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar. Houd een beetje leven in de brouwerij
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik op te wachten.
Was dat nou zo moeilijk?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor vorm van autisme heb je eigenlijk?
Wat een racistische uitlating van jouw hand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ziet zeker zwart voor de ogen
arsenal moest zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat fijn dat wij dit soort onderwerpen gewoon kunnen bespreken zonder ongemakken
Het voetbal is niet zo boeiend vandaag.
VA. Je weet wat ik nu ga zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
my & me in het engels door elkaar halen. Huilen. Je ass is fantastisch, die kuiltjes als je lacht zijn cute en je muzieksmaak is fabeltastisch, maar fuuuucck thiiiissss shiiitttt
Waarom?quote:
Ik weet het niet precies, maar ik houd mijn bakkes al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
VA. Je weet wat ik nu ga zeggen.
Laat het niet zo ver komen.
Voor wanneer moet je het weten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
4 jaar geleden was het nog makkelijk, toen wist ik helemaal niet wat ik wou doen en toen ben ik maar doorgestroomd van de vmbo-tak naar de mbo tak van dezelfde school. Lekker websites ontwerpen, niks mis mee.
Nu weet ik wel wat ik wil. Alleen zijn er niet zoveel opleidingen die daar echt goed op aansluiten.
Voor 1 mei lijkt me? Dat is een beetje de inschrijfdatum.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je het weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |