Ditquote:
Ik snap nu al niet wat je zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef JanCees het volgende:
Ik gebruikte net straattaal in een snap.
ow wat voel ik me nu stoer
Snapchatquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nu al niet wat je zegt.
Klopt. Best indrukwekkend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef xcachet het volgende:
Ik vind dat kuntschaatsen in paren echt bijzonder mooi
Ik vind het denk ik het saaiste onderdeel van de Spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef xcachet het volgende:
Ik vind dat kuntschaatsen in paren echt bijzonder mooi
Niks tipt aan 10km schaatsen, niks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik het saaiste onderdeel van de Spelen.
Oké, de 10km is ook behoorlijk saai. Dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks tipt aan 10km schaatsen, niks.
Dit is best wel grappig eigenlijk voor even. Prima muziek ook wel op de achtergrond.
Ze dansen nu op Jesus Christ Superstar volgens mij![]()
Ja klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks tipt aan 10km schaatsen, niks.
Dit is best wel grappig eigenlijk voor even. Prima muziek ook wel op de achtergrond.
Ze dansen nu op Jesus Christ Superstar volgens mij![]()
Ik keek vanmiddag nog naar rodelen. Ik snap er werkelijk niks van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik het saaiste onderdeel van de Spelen.
Dat vind ik knap want meer recht toe recht aan wordt een sport niet. Je glijdt naar beneden en wie de bochten het beste aansnijdt en de meeste snelheid behoudt over 2/4 afdalingen wint.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag nog naar rodelen. Ik snap er werkelijk niks van.
Ik snap niet hoe je beter kan zijn dan een ander.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik knap want meer recht toe recht aan wordt een sport niet. Je glijdt naar beneden en wie de bochten het beste aansnijdt en het meeste snelheid behoudt over 2/4 afdalingen wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |