Ik had het vandaag warm maar om mijn trui uit te doen moest ik mijn koptelefoon afdoen. Daarom heb ik het urenlang warm gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef xcachet het volgende:
Ik zie dat jullie weer worstelen met jullie dagelijkse probleempjes
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:08 schreef Tjacka het volgende:
ik kijk eens verder dan ows, gc, en bnw
het is best leuk
achquote:
Hey JanCeesquote:
Ik prefereer oortjes toch boven een koptelefoon. Ik raak anders al mijn concentratie kwijt voor zo'n beetje allesquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het vandaag warm maar om mijn trui uit te doen moest ik mijn koptelefoon afdoen. Daarom heb ik het urenlang warm gehad.
Het was een mindere dag.
Zoalsquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef xcachet het volgende:
Ik zie dat jullie weer worstelen met jullie dagelijkse probleempjes
Ik ben een beetje dromerig vandaag. Zelfs het schaatsen en de Noordse combinatie volgehouden zo dromerig.quote:
Ja, maar mijn moedertje en buurvrouw gaan er ook heenquote:
Nou en.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar mijn moedertje en buurvrouw gaan er ook heen
Maar dan krijg je weer van, maar zij is ook op jouw verjaardag geweest etc etcquote:
/carequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer van, maar zij is ook op jouw verjaardag geweest etc etc
Klopt, nu ik er trouwens over denk, zij is vorig jaar helemaal niet bij mij op verjaardag geweestquote:
zo, opgelost slotjequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, nu ik er trouwens over denk, zij is vorig jaar helemaal niet bij mij op verjaardag geweest!
quote:
Neenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
Ik mis Tjacka. Dat is nog veel erger dan jullie strugles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |