quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
TROLLEN IN DE VBL SC????? Ik dacht dat dat alleen maar getrol was
Zeur niet zo debiel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een klacht over GGMM, hij is aan het trollen in de VBL Sc en bovendien scheldt hij een middelbare scholier uit voor "debiel"
Ik vind dit echt niet normaal voor iemand met een voorbeeldfunctie.
Zo stel ik het me voor ja, maar dan op repeat. Voor altijd.quote:
Zeg het nog eens, ik versta je niet goed.quote:
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zeg het nog eens, ik versta je niet goed.
TR gemaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok bij deze mag je mods dus uitschelden voor debiel.
[..]
Debiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crewbashquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Debiel
Doe er dan wat aan.quote:
Gedraag je man, beetje mods uitscheldenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Debiel
Complaint voided.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Debiel
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef NietDoen het volgende:
Ik vind dat er een gebruikers-raad moet komen die moderators kan berispen op dit soort ongewesnte gedrag!
bakkes jijquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben het hier mee eens en bij deze benoem ik mezelf tot voorzitter van dit volkstribunaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef NietDoen het volgende:
Ik vind dat er een gebruikers-raad moet komen die moderators kan berispen op dit soort ongewesnte gedrag!
Tot zover het democratisch proces.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens en bij deze benoem ik mezelf tot voorzitter van dit volkstribunaal.
Haha, een grap van een vrouw.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh yay, komen jullie nu allemaal hierheen ja?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Haha, een grap van een vrouw.
![]()
Bij deze veroordeel ik je tot permban vanwege democratische gedachtengangen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Tot zover het democratisch proces.
Donder op, debiel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh yay, komen jullie nu allemaal hierheen ja?
[ afbeelding ]
doe niet zo populair johquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moeten jullie allemaal voor straf naar dit leuke kattenfilmpje kijken!quote:
Wie ben jij om dat te vragen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik klik 'm niet aan. Freak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal voor straf naar dit leuke kattenfilmpje kijken!
Ik vat dit maar op als een 'ja'quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je hoofd
Met je colabek bedoel je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je hoofd
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je hoofd
't zijn net Marokkanen. Alleen een grote bek als ze met meerderen zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te vragen?
Aangepast.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:46 schreef GateWayX het volgende:
[..]
't zijn net Marokkanen en Turken. Alleen een grote bek als ze met meerderen zijn.
als je dat niet begreep dan is je moeder de liefste moeder everquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Met mijn voeten doe ik dat trouwens, dat opvatten, niet met mijn hoofd.
geregistreerd op: vrijdag 2 januari 2009 @ 23:18quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Aldus een "nobody" die toevallig moderator is.
I knowquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
als je dat niet begreep dan is je moeder de liefste moeder ever
Je punt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 7.268 (gemiddeld 4 per dag)
Ga buiten spelen
Dat jij mij dan een nobody noemtquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tevens voetbal______________!!!!
Je quote de verkeerde, skkl.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij mij dan een nobody noemt
Sorry man, wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde, skkl.
Ja want het aantal berichten en registratie datum zegt daar iets over?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij mij dan een nobody noemt
Je naam staat er niet in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken in m´n naamtopic.
Je mot je bek houwe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken in m´n naamtopic.
Negeer Vinnie maar, hij komt uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja want het aantal berichten en registratie datum zegt daar iets over?
Mr.Nobody.
Flikker nou maar weer op naar je VBL hoekje. Gezellig samen douchen met de mannen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja want het aantal berichten en registratie datum zegt daar iets over?
Mr.Nobody.
Goed zo jongen, uit je frustraties.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat je een kansloze kutnewbie bent met een veel te grote waffel.
GCquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Negeer Vinnie maar, hij komt uit![]()
GC
![]()
Dat is je eerste gedachte als je aan voetbal denkt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Flikker nou maar weer op naar je VBL hoekje. Gezellig samen douchen met de mannen.
Ja, allemaal kasthomo's.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is je eerste gedachte als je aan voetbal denkt?
Das crewbash!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Negeer Vinnie maar, hij komt uit![]()
GC
![]()
Aah, jij bent er zo'n eentje die een zwembroek aan doet bij het douchen he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:51 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Flikker nou maar weer op naar je VBL hoekje. Gezellig samen douchen met de mannen.
Ga ik huilen.quote:
^quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
GC![]()
![]()
![]()
Daar zitten alle sociaal beperkten en mislukte mensen uit de samenleving.
Ja maar als iemand zegt dat alle mensen idioten zijn, is dat ook crewbash. Tenzij jullie geen mensen zijn. Dus waar trek je de lijn?quote:
Daar niet bij horenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
GC![]()
![]()
![]()
Daar zitten alle sociaal beperkten en mislukte mensen uit de samenleving.
Ga eens koken joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht, het is woensdagmiddag natuurlijk, nu snap ik het ineens.
alleen Marokkanen dragen een onderbroek onder de douchequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aah, jij bent er zo'n eentje die een zwembroek aan doet bij het douchen he?
Tis pas middag, deusje. 18 uur is etenstijd.quote:
Nergens, altijd en iedereen bannen vanwege crewbash als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar als iemand zegt dat alle mensen idioten zijn, is dat ook crewbash. Tenzij jullie geen mensen zijn. Dus waar trek je de lijn?
Waarom heb jij internetverbinding in de keuken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht, het is woensdagmiddag natuurlijk, nu snap ik het ineens.
Zachtjes op mijn billen, dat vind ik het lekkerstquote:
Omdat ik zo'n slimme koelkast heb die meteen boodschappen bestelt als hij merkt dat ze opraken, echt wel een aanrader.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom heb jij internetverbinding in de keuken?
Dan is er dus g een forum meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nergens, altijd en iedereen bannen vanwege crewbash als je 't mij vraagt.
Dank je, nu kan ik de badboy blijven uithangenquote:
Modette.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
HEY HEY NIET ZO NAAR TEGEN MIJN VROUWELIJKEMEDEMOD!
Zijn geen vrouwen op Fok.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
HEY HEY NIET ZO NAAR TEGEN MIJN VROUWELIJKEMEDEMOD!
Bedoel ik.quote:
En dan klagen over de bijbehorende geluidsoverlast.quote:
Oh. Dan had ik seks met een man blijkbaarquote:
Ik zal haar eens een dm sturen met al mijn vragen over jouw lid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Dan had ik seks met een man blijkbaar
Vraag gelijk om een pic van haar tetten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal haar eens een dm sturen met al mijn vragen over jouw lid.
TR gemacht dit doe je maar mooi in feedback....quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt er niks met mijn TR gedaan?
Doe maar. Waarschijnlijk krijg je zoiets te horen als ter grote van een pink en met het uithoudingsvermogen van een dode koequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal haar eens een dm sturen met al mijn vragen over jouw lid.
stuur een mail.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt er niks met mijn TR gedaan?
Sorry dat je er op deze manier achter moet komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Eerder een plekje waar een paar mentaal wat minder bedeelde en anders geaarde VBLers even mogen kwijlen.quote:
Wel een goed bedacht antwoord inderdaad, dat moet ik toegeven. Semi kijk-mij-eens-stoer-zijn reactie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Debiel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Ajacied422 net echt heel hard voor de gek gehouden.
Dat doe je toch altijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Dit vind ik een nare opmerking.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waardeloze post, hier kunnen we niets mee.
Je moet je muil houden, hommo!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waardeloze post, hier kunnen we niets mee.
Je bent zelf een hommoquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:05 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Je moet je muil houden, hommo!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:05 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Je moet je muil houden, hommo!
Jongens rustig. Kunnen we niet gewoon vrienden worden?quote:
Ik sta open voor meer cohesie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Jongens rustig. Kunnen we niet gewoon vrienden worden?
Het was lekker, dus zo erg vond ik dat niet. #nohomoquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Sorry dat je er op deze manier achter moet komen.
Sorryquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Jongens rustig. Kunnen we niet gewoon vrienden worden?
Geeneens semi, gewoon kijk mij eens stoer zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wel een goed bedacht antwoord inderdaad, dat moet ik toegeven. Semi kijk-mij-eens-stoer-zijn reactie.
Bied je excuses even aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta open voor meer cohesie.
Vertel vertel!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Geef anders een linkje naar de gebeurtenis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel het niet.
Ik schaam me ervoor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn zei heel bijdehand over het schaatsen zo van "Wat vind jij nou van de doping daar?" omdat ik altijd over de doping bij wielrennen zeur.
Toen heb ik hem 20 minuten lang wijsgemaakt dat ik geloof dat wielrennen de enige sport is waar doping gebruikt werd.
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geef anders een linkje naar de gebeurtenis.
haha oenemaloen!quote:
Je had er bij moeten zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn zei heel bijdehand over het schaatsen zo van "Wat vind jij nou van de doping daar?" omdat ik altijd over de doping bij wielrennen zeur.
Toen heb ik hem 20 minuten lang wijsgemaakt dat ik geloof dat wielrennen de enige sport is waar doping gebruikt werd.
Heb je eindelijk wat te trekkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
Oh, Stijn schaamt zich, ik trek mijn post terug.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tevens voetbal______________!!!!
DOE R WAT AANquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
WIE DE FUCK DOET HIER STOER TEGEN HAYWOOD DAN?
Wat ga je doen als ik vragen mag? Flippen op je zolderkamertje?quote:
Don't challenge me woman.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
Wat ga je doen als ik vragen mag? Flippen op je zolderkamertje?
Je bent zelf een homo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nu komen al die homo's uit vbl zeker?
Dudequote:
Grappig hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dude
Of moet ik zeggen dudette na je operatie?
De grap is neem ik aan dat er echt een of andere operatie heeft plaatsgevonden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dude
jij bent echt grappigquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gooi je moeder op Amsterdam. Das weer eens wat anders dan andersom.
okequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Och, als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren.
Je kunt mijn moeder wel uit Amsterdam halen, maar Amsterdam nooit uit mijn moeder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gooi je moeder op Amsterdam. Das weer eens wat anders dan andersom.
Nee die geldt alleen met 'trailerpark'. Oftewel Rotjeknor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kunt mijn moeder wel uit Amsterdam halen, maar Amsterdam nooit uit mijn moeder.
Het is wat. Stuur hem een DMquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mijn klacht is ZarGon die ongevraagd m'n posts loopt te veranderen...![]()
Zielig gedrag
Oh, ik denk dat hij beter reageert op iets van poeder. Probeer dat eens?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, met een .jpg van een kogel toegevoegd maar heeft niks mogen uithalen
Iedereen weet toch dat alle mods minimaal 35+ cm moeten hebben? Is dat nog niet groot genoeg voor je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Marie30 het volgende:
Groot Geschapen Mannelijke Mod
Love him![]()
Waarom moet je me dissen?quote:
Sorry, niet mijn geheim verklappen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dude
Dat vind ik echt naar. Ik heb zojuist een TR gemaakt, even kijken wat de gezagvoerders vinden.quote:
I am shaking in my bootsquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat vind ik echt naar. Ik heb zojuist een TR gemaakt, even kijken wat de gezagvoerders vinden.
GGMM is satan op aarde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een klacht over GGMM, hij is aan het trollen in de VBL Sc en bovendien scheldt hij een middelbare scholier uit voor "debiel"
Ik vind dit echt niet normaal voor iemand met een voorbeeldfunctie.
Wie heeft jou dan aangenomen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat alle mods minimaal 35+ cm moeten hebben? Is dat nog niet groot genoeg voor je?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Marie30 het volgende:
Groot Geschapen Mannelijke Mod
Love him![]()
Jij toch? Je was wel de hele tijd aan het giechelen of ik al bezig was maar verontschuldigde je want het kon ook de drank, MDMA en GHB zijnquote:
Wat pas zieilig is, is het gemak waarmee jij een TS van een topic beledigt met je uitlatingen. En hier achteraf over jankt, in plaats van dat je inziet dat je post (inhoudelijk) niets toevoegt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mijn klacht is ZarGon die ongevraagd m'n posts loopt te veranderen...![]()
Zielig gedrag
Als je mij daadwerkelijk een DM had gestuurd had ik je haarfijn uitgelegd waarom ik je post heb gewijzigd. Met je verongelijktheid. En je hoofd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, met een .jpg van een kogel toegevoegd maar heeft niks mogen uithalen
Achhh..hou op man, als je ECHT niet snapt dat dat sarcasme was ben je echt een pannekoekquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat pas zieilig is, is het gemak waarmee jij een TS van een topic beledigt met je uitlatingen. En hier achteraf over jankt, in plaats van dat je inziet dat je post (inhoudelijk) niets toevoegt.
[..]
Als je mij daadwerkelijk een DM had gestuurd had ik je haarfijn uitgelegd waarom ik je post heb gewijzigd. Met je verongelijktheid. En je hoofd.
De volgende keer komt het trouwens in je notes, dan ziet men wat voor poep jij praat.
Het gaat er dan ook niet om hoe jij het bedoelt, het gaat erom wat voor eventuele gevolgen het voor het topic heeft/kan hebben. En of het wat toevoegt. En of het überhaupt nodig is. En nog meer contextafhankelijke zaken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Achhh..hou op man, als je ECHT niet snapt dat dat sarcasme was ben je echt een pannekoek
Geen idee wat m'n notes zijn
Jij neemt het forum echt te serieus gast...alsof ik ECHT kwaad was daarom. Ik zag dat je m'n post had verwijderd, en klikte daarna toevallig op dit topicquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgende keer mag je mij overigens direct aanspreken als je je oneerlijk voelt behandeld. Of posten in het feedbacktopic in R&P. Dat werkt doeltreffender dan dit zwak vertoon van ongenoegen.
Of jij neemt R&P te licht op. Keuzes te over. Ik wil geen vervuiling in R&P, that's all.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jij neemt het forum echt te serieus gast...
Maakt voor mij werkelijk waar geen reet uit. Jij noemt mijn gedrag zielig, ik spreek je daarop aan.quote:alsof ik ECHT kwaad was daarom.
Verwijderd of veranderd/aangepast? Mits verwijderd, over welk topic/reactie gaat dit?quote:Ik zag dat je m'n post had verwijderd, en klikte daarna toevallig op dit topic![]()
Jij (als user):quote:Sjezus get a life
Meanwhile the average FOK! userquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef zarGon het volgende:
- denkt lollig te kunnen doen in een serieus topic door in de tweede post zonder enige aanleiding "TS is hommo lol" te posten
Vriend van de jodenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM is satan op aarde.
Maar ik mag 'm op het moment wel.
Oke, dan niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Had niet gehoeven. Ik ben namelijk maar een sulletje.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan niet, ik vind je stiekem toch wel lief.
Je hebt zelf last van TSquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef bondage het volgende:
TS heeft last van mentale retardatie.
Kan je niet even normaal doen, klapjosti die je er bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef bondage het volgende:
zakdoek nodig?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet even normaal doen, klapjosti die je er bent.
Ik bespeel liever een instrument. De triangel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet even normaal doen, klapjosti die je er bent.
Bij muziekles mocht ik vroeger maar 1 instrument bespelen, een houten blokje met een houten stokje. Geen idee hoe dat heet, officieel. En ik moest ook helemaal achteraan staan het liefst achter de schuifwand.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik bespeel liever een instrument. De triangel bijvoorbeeld.
TR gemacht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef bondage het volgende:
Wil ik wel weten waar je op zat te blazenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij muziekles mocht ik vroeger maar 1 instrument bespelen, een houten blokje met een houten stokje. Geen idee hoe dat heet, officieel. En ik moest ook helemaal achteraan staan het liefst achter de schuifwand.
Woodblock.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij muziekles mocht ik vroeger maar 1 instrument bespelen, een houten blokje met een houten stokje. Geen idee hoe dat heet, officieel. En ik moest ook helemaal achteraan staan het liefst achter de schuifwand.
Omdat hij zijn mede-Joden niet lastigvaltquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:55 schreef JanCees het volgende:
Voor altijd achter GGMM
#TeamGGMM
#100%proVBL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |