Oke, dan niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Had niet gehoeven. Ik ben namelijk maar een sulletje.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan niet, ik vind je stiekem toch wel lief.
Je hebt zelf last van TSquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef bondage het volgende:
TS heeft last van mentale retardatie.
Kan je niet even normaal doen, klapjosti die je er bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef bondage het volgende:
zakdoek nodig?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet even normaal doen, klapjosti die je er bent.
Ik bespeel liever een instrument. De triangel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet even normaal doen, klapjosti die je er bent.
Bij muziekles mocht ik vroeger maar 1 instrument bespelen, een houten blokje met een houten stokje. Geen idee hoe dat heet, officieel. En ik moest ook helemaal achteraan staan het liefst achter de schuifwand.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik bespeel liever een instrument. De triangel bijvoorbeeld.
TR gemacht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef bondage het volgende:
Wil ik wel weten waar je op zat te blazenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij muziekles mocht ik vroeger maar 1 instrument bespelen, een houten blokje met een houten stokje. Geen idee hoe dat heet, officieel. En ik moest ook helemaal achteraan staan het liefst achter de schuifwand.
Woodblock.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij muziekles mocht ik vroeger maar 1 instrument bespelen, een houten blokje met een houten stokje. Geen idee hoe dat heet, officieel. En ik moest ook helemaal achteraan staan het liefst achter de schuifwand.
Omdat hij zijn mede-Joden niet lastigvaltquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:55 schreef JanCees het volgende:
Voor altijd achter GGMM
#TeamGGMM
#100%proVBL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |