Dat vind ik echt naar. Ik heb zojuist een TR gemaakt, even kijken wat de gezagvoerders vinden.quote:
I am shaking in my bootsquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat vind ik echt naar. Ik heb zojuist een TR gemaakt, even kijken wat de gezagvoerders vinden.
GGMM is satan op aarde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een klacht over GGMM, hij is aan het trollen in de VBL Sc en bovendien scheldt hij een middelbare scholier uit voor "debiel"
Ik vind dit echt niet normaal voor iemand met een voorbeeldfunctie.
Wie heeft jou dan aangenomen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat alle mods minimaal 35+ cm moeten hebben? Is dat nog niet groot genoeg voor je?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Marie30 het volgende:
Groot Geschapen Mannelijke Mod
Love him![]()
Jij toch? Je was wel de hele tijd aan het giechelen of ik al bezig was maar verontschuldigde je want het kon ook de drank, MDMA en GHB zijnquote:
Wat pas zieilig is, is het gemak waarmee jij een TS van een topic beledigt met je uitlatingen. En hier achteraf over jankt, in plaats van dat je inziet dat je post (inhoudelijk) niets toevoegt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mijn klacht is ZarGon die ongevraagd m'n posts loopt te veranderen...![]()
Zielig gedrag
Als je mij daadwerkelijk een DM had gestuurd had ik je haarfijn uitgelegd waarom ik je post heb gewijzigd. Met je verongelijktheid. En je hoofd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, met een .jpg van een kogel toegevoegd maar heeft niks mogen uithalen
Achhh..hou op man, als je ECHT niet snapt dat dat sarcasme was ben je echt een pannekoekquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat pas zieilig is, is het gemak waarmee jij een TS van een topic beledigt met je uitlatingen. En hier achteraf over jankt, in plaats van dat je inziet dat je post (inhoudelijk) niets toevoegt.
[..]
Als je mij daadwerkelijk een DM had gestuurd had ik je haarfijn uitgelegd waarom ik je post heb gewijzigd. Met je verongelijktheid. En je hoofd.
De volgende keer komt het trouwens in je notes, dan ziet men wat voor poep jij praat.
Het gaat er dan ook niet om hoe jij het bedoelt, het gaat erom wat voor eventuele gevolgen het voor het topic heeft/kan hebben. En of het wat toevoegt. En of het überhaupt nodig is. En nog meer contextafhankelijke zaken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Achhh..hou op man, als je ECHT niet snapt dat dat sarcasme was ben je echt een pannekoek
Geen idee wat m'n notes zijn
Jij neemt het forum echt te serieus gast...alsof ik ECHT kwaad was daarom. Ik zag dat je m'n post had verwijderd, en klikte daarna toevallig op dit topicquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgende keer mag je mij overigens direct aanspreken als je je oneerlijk voelt behandeld. Of posten in het feedbacktopic in R&P. Dat werkt doeltreffender dan dit zwak vertoon van ongenoegen.
Of jij neemt R&P te licht op. Keuzes te over. Ik wil geen vervuiling in R&P, that's all.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jij neemt het forum echt te serieus gast...
Maakt voor mij werkelijk waar geen reet uit. Jij noemt mijn gedrag zielig, ik spreek je daarop aan.quote:alsof ik ECHT kwaad was daarom.
Verwijderd of veranderd/aangepast? Mits verwijderd, over welk topic/reactie gaat dit?quote:Ik zag dat je m'n post had verwijderd, en klikte daarna toevallig op dit topic![]()
Jij (als user):quote:Sjezus get a life
Meanwhile the average FOK! userquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef zarGon het volgende:
- denkt lollig te kunnen doen in een serieus topic door in de tweede post zonder enige aanleiding "TS is hommo lol" te posten
Vriend van de jodenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM is satan op aarde.
Maar ik mag 'm op het moment wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |