De grap is neem ik aan dat er echt een of andere operatie heeft plaatsgevonden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dude
Of moet ik zeggen dudette na je operatie?
jij bent echt grappigquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gooi je moeder op Amsterdam. Das weer eens wat anders dan andersom.
okequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Och, als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren.
Je kunt mijn moeder wel uit Amsterdam halen, maar Amsterdam nooit uit mijn moeder.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gooi je moeder op Amsterdam. Das weer eens wat anders dan andersom.
Nee die geldt alleen met 'trailerpark'. Oftewel Rotjeknor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kunt mijn moeder wel uit Amsterdam halen, maar Amsterdam nooit uit mijn moeder.
Het is wat. Stuur hem een DMquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mijn klacht is ZarGon die ongevraagd m'n posts loopt te veranderen...![]()
Zielig gedrag
Oh, ik denk dat hij beter reageert op iets van poeder. Probeer dat eens?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, met een .jpg van een kogel toegevoegd maar heeft niks mogen uithalen
Iedereen weet toch dat alle mods minimaal 35+ cm moeten hebben? Is dat nog niet groot genoeg voor je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Marie30 het volgende:
Groot Geschapen Mannelijke Mod
Love him![]()
Waarom moet je me dissen?quote:
Sorry, niet mijn geheim verklappen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dude
Of moet ik zeggen dudette na je operatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |