Geef anders een linkje naar de gebeurtenis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel het niet.
Ik schaam me ervoor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn zei heel bijdehand over het schaatsen zo van "Wat vind jij nou van de doping daar?" omdat ik altijd over de doping bij wielrennen zeur.
Toen heb ik hem 20 minuten lang wijsgemaakt dat ik geloof dat wielrennen de enige sport is waar doping gebruikt werd.
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geef anders een linkje naar de gebeurtenis.
haha oenemaloen!quote:
Je had er bij moeten zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn zei heel bijdehand over het schaatsen zo van "Wat vind jij nou van de doping daar?" omdat ik altijd over de doping bij wielrennen zeur.
Toen heb ik hem 20 minuten lang wijsgemaakt dat ik geloof dat wielrennen de enige sport is waar doping gebruikt werd.
Heb je eindelijk wat te trekkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
Oh, Stijn schaamt zich, ik trek mijn post terug.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tevens voetbal______________!!!!
DOE R WAT AANquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
TROLLEN IN DE VBL SC????? Ik dacht dat dat alleen maar getrol was
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
WIE DE FUCK DOET HIER STOER TEGEN HAYWOOD DAN?
Wat ga je doen als ik vragen mag? Flippen op je zolderkamertje?quote:
Don't challenge me woman.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
Wat ga je doen als ik vragen mag? Flippen op je zolderkamertje?
Je bent zelf een homo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nu komen al die homo's uit vbl zeker?
Dudequote:
Grappig hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dude
Of moet ik zeggen dudette na je operatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |