Doe er dan wat aan.quote:
Gedraag je man, beetje mods uitscheldenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok bij deze mag je mods dus uitschelden voor debiel.
[..]
Debiel
Complaint voided.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok bij deze mag je mods dus uitschelden voor debiel.
[..]
Debiel
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef NietDoen het volgende:
Ik vind dat er een gebruikers-raad moet komen die moderators kan berispen op dit soort ongewesnte gedrag!
bakkes jijquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
TROLLEN IN DE VBL SC????? Ik dacht dat dat alleen maar getrol was
Ik ben het hier mee eens en bij deze benoem ik mezelf tot voorzitter van dit volkstribunaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef NietDoen het volgende:
Ik vind dat er een gebruikers-raad moet komen die moderators kan berispen op dit soort ongewesnte gedrag!
Tot zover het democratisch proces.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens en bij deze benoem ik mezelf tot voorzitter van dit volkstribunaal.
Haha, een grap van een vrouw.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
TROLLEN IN DE VBL SC????? Ik dacht dat dat alleen maar getrol was
Oh yay, komen jullie nu allemaal hierheen ja?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Haha, een grap van een vrouw.
![]()
Bij deze veroordeel ik je tot permban vanwege democratische gedachtengangen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Tot zover het democratisch proces.
Donder op, debiel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh yay, komen jullie nu allemaal hierheen ja?
[ afbeelding ]
doe niet zo populair johquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moeten jullie allemaal voor straf naar dit leuke kattenfilmpje kijken!quote:
Wie ben jij om dat te vragen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik klik 'm niet aan. Freak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal voor straf naar dit leuke kattenfilmpje kijken!
Ik vat dit maar op als een 'ja'quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je hoofd
Met je colabek bedoel je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je hoofd
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je hoofd
't zijn net Marokkanen. Alleen een grote bek als ze met meerderen zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |