Eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles wat een beetje vanzelf gaat is prima.
Nee, ik moet iedere keer op F5 drukken om te quoten, dus dat gaat niet vanzelf.quote:
Fijn.quote:
harde stugglesquote:Op maandag 10 februari 2014 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet iedere keer op F5 drukken om te quoten, dus dat gaat niet vanzelf.
Ik heb nog geen honger.quote:
Hey, ik ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen honger.
#Unicum.
ik heb al gegeten..quote:Op maandag 10 februari 2014 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen honger.
#Unicum.
R&P / nauwelijks levenquote:
Dat is bij jou niet zo uitzonderlijk.quote:
Wat?quote:
Ja, ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is bij jou niet zo uitzonderlijk.
Donderstraal toch op joh!quote:
Werd gvd tijd ookquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet iedere keer op F5 drukken om te quoten, dus dat gaat niet vanzelf.
quote:
quote:
die dingen draagt ze wel vrijdag-avondquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij ooit enigszins alto geweest, 4ebeb?
[ afbeelding ]
Wat voor schoenen zoek je?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol banaan, so racist.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
13 urige werkdag gehad en maar 1 banaan om 7:00 en 1 boterham om 12:00 gegeten besef ik me net bij thuiskomst
Wtf.
Oh, wilde je wel helpen maar oké.quote:
kip en meloenquote:
goed bezig, vasquote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
13 urige werkdag gehad en maar 1 banaan om 7:00 en 1 boterham om 12:00 gegeten besef ik me net bij thuiskomst
Wtf.
Ja bij ons dus niet, je moet de naar de andere kant vd winkel om naar de vriezer te gaan dus het moet wel, echt kk irritant als je dan van die wijfjes hebben die het 's avonds afraffelen en je alsnog heen en weer kan lopenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik haal altijd gewoon alle karren eruit als ik zoiets doe. Maar wij doen sowieso geen opzet voor de volgende dag, gewoon 's ochtends alles pakken.
Diepvries zit bij ons ook in de koelcel ja, wel op de afdeling en die koelcel is echt klein.
En wtf?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die 'etalage' waar ik het laatst over had is voor het L&P brood zag ik, kan je zelf pakken en in zakken doen.
Lekker hygiënisch.
quote:
Weet ik poepie daarom diequote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, wilde je wel helpen maar oké.
Ja, ik snapte het ook niet helemaalquote:Op maandag 10 februari 2014 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wtf?Er moet toch ook een sticker op de zak?
Bedenk me nu pas dat het gvd handig was geweest tijdens m'n stage toentertijdquote:Tevens is er ook WiFi in onze AH nu, royal sadness.
:$ :$quote:
Alleen dan de lekkere versie.quote:
Ik snap het ook niet, zoiets past helemaal niet in het concept van AHquote:Op maandag 10 februari 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, ik snapte het ook niet helemaal.
[..]
Bedenk me nu pas dat het gvd handig was geweest tijdens m'n stage toentertijd.
paar jonkos en vreetkickquote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, nog steeds geen honger.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit nou gedubbed of fo real?quote:
Lekker? Hij of jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen dan de lekkere versie.kankergothics
![]()
picsquote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, skatebroeken, legerbroeken met kisten en alles..
Verliefd?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee lukt me niet, ontzettende knoop in m'n maag. Gewoon bleh.
i likequote:
mijn hart verdommequote:
Toch iets eten! wat kleins ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee lukt me niet, ontzettende knoop in m'n maag. Gewoon bleh.
Kan ik de wereld niet aan doen.quote:
quote:
Iehl.quote:
Geef haar je penis dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn hart verdomme
[..]
Toch iets eten! wat kleins ofzo.
Is voor appgebruik en zodat mensen meer tijd in de winkel spenderen denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, zoiets past helemaal niet in het concept van AHzeker van zo'n grote AH als de jouwe
Haha zag 'm eergisteren ofzo alquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik de wereld niet aan doen.
Dat skateboard zou ik regelrecht kapot slaan op die arrogante straatkop van derquote:
Wie moeten we opzoeken thuis?quote:
Uhm, ik kan niet skateboarden.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat skateboard zou ik regelrecht kapot slaan op die arrogante straatkop van der
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, skatebroeken, legerbroeken met kisten en alles..
Klare taal.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat skateboard zou ik regelrecht kapot slaan op die arrogante straatkop van der
Ik schaam mequote:
wat kan je wel¿quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik kan niet skateboarden.
Eten en knuffelen.quote:
En dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil je een foto van mijn tuitje?
Weljaquote:
Wise getting sum.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn jullie het nieuwe SC stelletje waar 2SlutZ het laatst over had?
Oh, rip.quote:
Lust ik wel maar nu niet, doe maar een fles witte wijn ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, rip.
Zou chocola voor je kopen als je dat had gelust.
Kun je fappen op mijn hete lijf.quote:
Was je er ook zo een die een stropdas droeg?quote:
Rietje erbij?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lust ik wel maar nu niet, doe maar een fles witte wijn ofzo.
Wat heb ik nou aan een rietje, als die fles op de helft is komt het rietje al niet meer bij het vocht.quote:
quote:
Gewoon fles aan de mond, zoals altijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een rietje, als die fles op de helft is komt het rietje al niet meer bij het vocht.
Nee?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was je er ook zo een die een stropdas droeg?
Ja precies, als een ekte. Met rietjes kan je maar kleine slokjes nemen, heb je niks aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon fles aan de mond, zoals altijd.
Haha, sex fetisj, neuken in KKK kostuum.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk sterk, aangezien wise tegen alles is dat donkerder is dan Maria biscuits.
Ben je homo?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun je fappen op mijn hete lijf.
Meer foto's zijn bij Mur aan te vragen tegen redelijke kosten.
quote:
Hoef je jezelf niet sorry voor te voelen ;s in Nederland kun je dat gewoon zijn als je wilt heur.quote:
u riep¿quote:Op maandag 10 februari 2014 20:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, sex fetisj, neuken in KKK kostuum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef wise het volgende:
[..]
u riep¿Wise draait hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef wise het volgende:
[..]
u riep¿Lijkt nu net of er een pielemans is weg geblurredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door jou ;s constant dat perfecte lijntje van jou posten ;squote:Op maandag 10 februari 2014 21:00 schreef VeerEli het volgende:
Zelfs ik eet meer dan Vas hahahahah ;p
Ik post helemaal geen fuckquote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Komt door jou ;s constant dat perfecte lijntje van jou posten ;s
Nou ik ben blij voor je dat jij wel kan eten.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:00 schreef VeerEli het volgende:
jij bent toch zo'n anorexia Poolquote:Op maandag 10 februari 2014 21:00 schreef VeerEli het volgende:
Hoezo kan jij niet eten dan? Heeft zeurmiep weer last van aanstelleritis?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik ben blij voor je dat jij wel kan eten.
quote:
Ja als ik echt niet kan eten dan stel ik me idd aanquote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo kan jij niet eten dan? Heeft zeurmiep weer last van aanstelleritis?
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo kan jij niet eten dan? Heeft zeurmiep weer last van aanstelleritis?
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja als ik echt niet kan eten dan stel ik me idd aan
Madquote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja als ik echt niet kan eten dan stel ik me idd aan
Hoe kan iemand normaal reageren op iets wat nog debieler is dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg dan kutje ipv zo aangebrand te reageren
Serieus, wat loop je kk moeilijk te doen mens.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan iemand normaal reageren op iets wat nog debieler is dan?
Moeilijk is mijn 2e naam.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus, wat loop je kk moeilijk te doen mens.
Kom me dan eerst die flessen brengen teefje.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:18 schreef Chloroform het volgende:
Vas, trek die tweede fles maar vast open.
Oh, sorry, dacht dat je vanuit je werk wel had meegenomen. :$quote:Op maandag 10 februari 2014 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom me dan eerst die flessen brengen teefje.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
Niks hoor, stelletje sensatiezoekers, Vas is nog steeds m'n mattin.
Extra tijd spenderen in de AH door nog na m'n dienst de wijn te pakken en bij de kassa te gaan staanquote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, sorry, dacht dat je vanuit je werk wel had meegenomen. :$
Heb je al iets gegeten dan, snollie?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Extra tijd spenderen in de AH door nog na m'n dienst de wijn te pakken en bij de kassa te gaan staanZeker 2 minuten jongen.
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al iets gegeten dan, snollie?
Ik snap 'm niet.quote:
Wtf, waarom de fuck krijg ik dit nou weer ineens? Had ik toen ook al, en toen heb ik het aangepast bij m'n Add-ons dat FOK! een uitzondering werd. Dat staat er nu nog steeds, dus waarom nou ineens deze meldingquote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 4].
Verrassend zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Sta bekend als de alcoholist omdat ik na m'n shift bijna altijd wel o.a. bier en/of rosé meepak.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Extra tijd spenderen in de AH door nog na m'n dienst de wijn te pakken en bij de kassa te gaan staanZeker 2 minuten jongen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verrassend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Roséquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sta bekend als de alcoholist omdat ik na m'n shift bijna altijd wel o.a. bier en/of rosé meepak.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verrassend zegAh, je wilde gewoon even haten op die foto dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Kenker ik dacht jou gisteren als conducteur te zien gekquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sta bekend als de alcoholist omdat ik na m'n shift bijna altijd wel o.a. bier en/of rosé meepak.
[..]_!
Oh ja nee maar Mur en Vas zijn ook aan het haten dan hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, je wilde gewoon even haten op die foto dus.
noem je ook wel 2 enorme zeikerds he.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja nee maar Mur en Vas zijn ook aan het haten dan hoorDus niet alleen mij in de hoek zetten dan aub
Nooit, witte en rode wijn zijn kk smerig, mousserende rosé is what's poppin'quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
RoséSorry ik blijf het gay vinden, liever dan nog dat je witte wijn drinkt.
Omdat je op m'n fluitje wou blazenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kenker ik dacht jou gisteren als conducteur te zien gek
Jawel, zet Vas en Mur niet graag samen in een hoek. :squote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja nee maar Mur en Vas zijn ook aan het haten dan hoorDus niet alleen mij in de hoek zetten dan aub
Dit is wel echt anti-swag hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit, witte en rode wijn zijn kk smerig, mousserende rosé it what's poppin'.
Klopt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
noem je ook wel 2 enorme zeikerds he.
Nee serieusquote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Omdat je op m'n fluitje wou blazen
Omdat ik laat kwam
Veer pls.
Begrijpelijkquote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, zet Vas en Mur niet graag samen in een hoek. :s
Rode wijn is wel smerig.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit, witte en rode wijn zijn kk smerig, mousserende rosé it what's poppin'.
Wat een liefde zo op deze maandagavondquote:
Haha.quote:
#LanaDelReyismyreligionquote:
Short hair don't carequote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel echt anti-swag hoor.
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef VeerEli het volgende:
Nee serieusEn toen hij mij ook nog eens lang aankeek werd ik zelfs een beetje angstig. Ik denk oh noes hij heeft toch niet gelogen over z'n AH carrière en zal toch niet gewoon echt conducteur zijn en mij nu herkennen he
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je houdt wel van halfbloedjes merk ik hè?
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Dit soort kutjes zouden ze in een lange rij tegen de muur moeten zetten, er zijn complete volken voor minder afgeslacht.
godverquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)![]()
.
Heb ook niets met die Lana, vind het zeikmuziek.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Dit soort kutjes zouden ze in een lange rij tegen de muur moeten zetten, er zijn complete volken voor minder afgeslacht.
Hahahaha.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)![]()
.
Zou een hartverzakking krijgen en keihard de trein uitrennen denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Wel portverdriedubbeltjes, inderdaad. De tijd vliegt als je plezier hebtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik 'ken' je immers ook al 4 jaar.
kkquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan het nu eindelijk kwijt na een jaar of anderhalf, er WERKTE EEN FOK!MOD IN MIJN AH!
Nooit iets over durven zeggen, ook nooit hem erop aangesproken of gehint.
wat wiequote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan het nu eindelijk kwijt na een jaar of anderhalf, er WERKTE EEN FOK!MOD IN MIJN AH!
[..]
Wel portverdriedubbeltjes, inderdaad. De tijd vliegt als je plezier hebt.
portquote:
HAHAHAHAHAHAAHAH KK VERTEL NOU WIE HET IS DANquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen eens een opmerking over de vergeten slotaanhalingsteken (?) of "it" ipv "is" netquote:
Bedenk het me nu weer ineensquote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAH KK VERTEL NOU WIE HET IS DAN![]()
En wtf hoezo nu wel kunnen zeggen dan?
DM dan you fuck, nu wil ik het weten ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou het zeggen als 'ie niet meer op de FOK!index zou staan.
Oh je werkt nu in een andere AH ofzo als waar je toen met hem werkte?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bedenk het me nu weer ineens. Not sure if still workin' there, kk lang niet gezien.
Nee, zelfde AH. Maar weet niet of hij er nog werkt, heb 'm al maanden of dus al een jaar oid niet gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh je werkt nu in een andere AH ofzo als waar je toen met hem werkte?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen eens een opmerking over de vergeten slotaanhalingsteken (?) of "it" ipv "is" net.
Ahw. Hoe komt het?quote:
Mijn Mortaxx-ritme, werk en te inspiratieloos om nog fatsoenlijk een PvA te schrijvenquote:
Als jij meerdere keren vaak in de week gewerkt heb zou je hem toch wel een keer gezien hebben neem ik aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, zelfde AH. Maar weet niet of hij er nog werkt, heb 'm al maanden of dus al een jaar oid niet gezien.
Nee, jij gaat weer zieke jokes uithalen of naaiacties etc.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als jij meerdere keren vaak in de week gewerkt heb zou je hem toch wel een keer gezien hebben neem ik aan?Ergo; hij werkt niet er niet meer.
SPEAK.
Had ik allang kunnen doen, ik weet verdomme je telefoonnummer, volledige naam, adres, werk, opleiding en waar je werkt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, jij gaat weer zieke jokes uithalen of naaiacties etc.
Kut is dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn Mortaxx-ritme, werk en te inspiratieloos om nog fatsoenlijk een PvA te schrijven.
Wow, Chloro cared om me.
Creepquote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had ik allang kunnen doen, ik weet verdomme je telefoonnummer, volledige naam, adres, werk, opleiding en waar je werkt.
Je brengt me op ideeën. Chantageshit.
Die ThaErik zeker.quote:
Ikspankdwcwanneerhijaanhetdweilenis dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, don't care.
[..]
Staat er niet tussen.
69quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
Heb net 51 gehaald met Flappy Bird.
Ik heb standaard die chicken tandooriquote:
Dim sum?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Die stoommaaltijden in die rieten mandjes?
Ik haal shit door elkaar.quote:
Niks tegen Lanaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Off to the races, cola, american.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige nummer dat ik kan waarderen is video games.
Gewoon, neutraal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Off to the races, cola, american.
Het is meestal wel zo, of je vindt haar drie keer niks of je vindt haar goed.
Ja, mooi toch. Versterkt weer het beeld wat je bij iemand hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat hier een opmerking over zou komen
net als zoietsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi toch. Versterkt weer het beeld wat je bij iemand hebt.
quote:Geweigerd worden voor een stageplek omdat je een hoofddoek draagt is het zelfde als geweigerd worden omdat de kleur van je broek niet geliefd is door de werkgever. Is zelfexpressie tegenwoordig ook niet meer toegestaan? Houd eens op met dat kinderachtige gedoe en leer men te beoordelen op zijn/haar innerlijk in plaats van uiterlijke kenmerken. Wie ben jij om iemands kwaliteiten in twijfel te trekken omdat diegene een hoofddoek op heeft? Wake up van deze wereld die bestempeld word als ''tolerant '' !
Mja, typischquote:
ik mag hier niet eens een korte broek aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, typischik kan toch ook niet een pet op naar werk op doen
rare figuren.
Ja, toch al zo'n 20 weken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?Is echt al vet lang bekend man,
Broodfokker.quote:
Ondanks dat ik haar helemaal niks vind heb ik toch ergens wel respect voor d'r, ze doet het toch allemaal wel, dat school afmaken, werken, huis en vaste vriend gevonden die haar zoontje ook accepteert, hoewel ze wel erg snel zwanger wordtquote:
Hmm, MTV gebeld voor een leuke reality show suggestie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik haar helemaal niks vind heb ik toch ergens wel respect voor d'r, ze doet het toch allemaal wel, dat school afmaken, werken, huis en vaste vriend gevonden die haar zoontje ook accepteert, hoewel ze wel erg snel zwanger wordt
Poep gewoon in bed. Kan jou het schelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet naar de wc maar dan moet ik uit bed.
Schapefokker denk ik.quote:
Nee, wist ik niet. Ben niet zo van de inside info. Was het een turk of antiliaan deze keer? ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?Is echt al vet lang bekend man,
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mag hier niet eens een korte broek aan
Antiliaan (srs)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, wist ik niet. Ben niet zo van de inside info. Was het een turk of antiliaan deze keer? ben wel benieuwd.
Ze heeft niet geleerd van de vorige zwangerschap, dat je zo de man niet persee kan binden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hoewel ze wel erg snel zwanger wordt
oke 4ebequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet naar de wc maar dan moet ik uit bed.
Neequote:
Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft niet geleerd van de vorige zwangerschap, dat je zo de man niet persee kan binden.
Cura als ik het goed heb.quote:
Jij hebt echt iedereen op FB eh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.
[..]
Cura als ik het goed heb.
Oh god dat heb je allemaal al weer gezien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.
[..]
Cura als ik het goed heb.
ZEI IK DAT?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt echt iedereen op FB eh.
En een zwarte labrador aangeschaft zie ik nu, wordt echt 1 happy family.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh god dat heb je allemaal al weer gezien?![]()
Hahaha mooi. Maar als ze maar gelukkig zijn
Altijd gedacht dat jij hier de eerste met zo'n show zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, MTV gebeld voor een leuke reality show suggestie.
Hahaha ook nog een zwartequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZEI IK DAT?Ze heeft alleen d'r fb erg open staan.
[..]
En een zwarte labrador aangeschaft zie ik nu, wordt echt 1 happy family.
De bebe heeft inmiddels verkering met gorzalka.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zou het met l0t en d'r bebe zijn.
Mijn leven kan prima fungeren als een spectaculaire reality show, ja. Al zullen ze me nu wel te oud vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij hier de eerste met zo'n show zou zijn geweest.
Ja klopt welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ook nog een zwarte![]()
We zullen zien... hoop het voor ze. Al zie ik dit zo vaak en dan binnen een jaar is alles kapot
Had wekelijks aan de buis gekluisterd gezeten. Nog steeds zelfs.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn leven kan prima fungeren als een spectaculaire reality show, ja. Al zullen ze me nu wel te oud vinden.
Haha oké hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZEI IK DAT?Ze heeft alleen d'r fb erg open staan.
quote:
Zeg het maar, kan ik je ergens mee helpen?quote:
Lief. One lovequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had wekelijks aan de buis gekluisterd gezeten. Nog steeds zelfs.
Aww, ik mis hemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De bebe heeft inmiddels verkering met gorzalka.
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lief. One love.
[..]
Aww, ik mis hem.
Vast wel..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg het maar, kan ik je ergens mee helpen?
Ben jij nou nog op reis gegaan of is daar niets meer van terecht gekomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lief. One love.
[..]
Aww, ik mis hem.
Ik ben er voor je.quote:
Paar maanden Azie, maar verder niet echt noemenswaardige dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij nou nog op reis gegaan of is daar niets meer van terecht gekomen?
Wowquote:
Nog kat gegeten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Paar maanden Azie, maar verder niet echt noemenswaardige dingen.
Tuurlijk, doe ik voor jou.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow![]()
Wil je mijn hand vast houden tijdens het poepen?
Hahaha, ben blij dat je je weer beter voelt, Vassie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes eens houden tyfyuswijf
Zo warm ben jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe ik voor jou.
[..]
Hahaha, ben blij dat je je weer beter voelt, Vassie.
Stond me nog bij dat je Azië ging doen. Ik ben bezig met ally bedevaart tour en Breda en Eindhoven ken ik inmiddels wel. Dus nu ga ik ZO Azië ook proberen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Paar maanden Azie, maar verder niet echt noemenswaardige dingen.
Ja, liefquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
echt he, chlochlo 2014>chloclo in den beginne.
Ga nieuwe username maken, Chlochlo2014.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
echt he, chlochlo 2014>chloclo in den beginne.
2nutz dit, 2nutz dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met zijn armpjes kan die beter kunststof gaan tillen ja
Hahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stond me nog bij dat je Azië ging doen. Ik ben bezig met ally bedevaart tour en Breda en Eindhoven ken ik inmiddels wel. Dus nu ga ik ZO Azië ook proberen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:18 schreef VeerEli het volgende:
http://cdnapi.kaltura.com(...)Graph/wid/1_7bevdh43
Wat doet Ambi daar nou weer
Klinkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nieuwe username maken, Chlochlo2014.
Drie of vier maanden backpacken. Vliegen op Bangkok en van daar naar het noorden, dan Laos van noord naar zuid om in Cambodja te geraken en dan Vietnam van zuid naar noord. Van daaruit weet ik het nog niet, net als dat ik nog niet weet überhaupt tijd over te hebben eenmaal in Hanoi aangekomen te zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha.
Wat is je planning daar? En ga je echt a la backpack?
Hoop dat als je terug komt je jezelf hebt gevonden manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Drie of vier maanden backpacken. Vliegen op Bangkok en van daar naar het noorden, dan Laos van noord naar zuid om in Cambodja te geraken en dan Vietnam van zuid naar noord. Van daaruit weet ik het nog niet, net als dat ik nog niet weet überhaupt tijd over te hebben eenmaal in Hanoi aangekomen te zijn.
Oh. RIPquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat als je terug komt je jezelf hebt gevonden man
Lekker naar Thailand he viezerikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Drie of vier maanden backpacken. Vliegen op Bangkok en van daar naar het noorden, dan Laos van noord naar zuid om in Cambodja te geraken en dan Vietnam van zuid naar noord. Van daaruit weet ik het nog niet, net als dat ik nog niet weet überhaupt tijd over te hebben eenmaal in Hanoi aangekomen te zijn.
Lekker zeevissen inderdaad.quote:
Zegt de hipster zonder eigen identiteit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat als je terug komt je jezelf hebt gevonden man
Oeh die opmerking stak zo te zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker zeevissen inderdaad.
[..]
Zegt de hipster zonder eigen identiteit.
Daar wens ik idd niet mee geassocieerd te worden.quote:
Trek het je niet aan, je weet wie het typtequote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar wens ik idd niet mee geassocieerd te worden.
Ik neem maar een middag vrij om weer tot mijzelf te komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, je weet wie het typte
Ik zou mijn verlofuren sparen voor een doorreis in azie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik neem maar een middag vrij om weer tot mijzelf te komen.
Oke jochie, ga maar weer met je blokken spelen nu.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tfoe dit is echt iets voor vaseline_
Dat zijn geen blokken a tandoori chicken, dat zijn bricks..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke jochie, ga maar weer met je blokken spelen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |