Eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles wat een beetje vanzelf gaat is prima.
Nee, ik moet iedere keer op F5 drukken om te quoten, dus dat gaat niet vanzelf.quote:
Fijn.quote:
harde stugglesquote:Op maandag 10 februari 2014 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet iedere keer op F5 drukken om te quoten, dus dat gaat niet vanzelf.
Ik heb nog geen honger.quote:
Hey, ik ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen honger.
#Unicum.
ik heb al gegeten..quote:Op maandag 10 februari 2014 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen honger.
#Unicum.
R&P / nauwelijks levenquote:
Dat is bij jou niet zo uitzonderlijk.quote:
Wat?quote:
Ja, ok.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is bij jou niet zo uitzonderlijk.
Donderstraal toch op joh!quote:
Werd gvd tijd ookquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet iedere keer op F5 drukken om te quoten, dus dat gaat niet vanzelf.
quote:
quote:
die dingen draagt ze wel vrijdag-avondquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij ooit enigszins alto geweest, 4ebeb?
[ afbeelding ]
Wat voor schoenen zoek je?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij ooit enigszins alto geweest, 4ebeb?
[ afbeelding ]
lol banaan, so racist.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
13 urige werkdag gehad en maar 1 banaan om 7:00 en 1 boterham om 12:00 gegeten besef ik me net bij thuiskomst
Wtf.
Oh, wilde je wel helpen maar oké.quote:
kip en meloenquote:
goed bezig, vasquote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
13 urige werkdag gehad en maar 1 banaan om 7:00 en 1 boterham om 12:00 gegeten besef ik me net bij thuiskomst
Wtf.
Ja bij ons dus niet, je moet de naar de andere kant vd winkel om naar de vriezer te gaan dus het moet wel, echt kk irritant als je dan van die wijfjes hebben die het 's avonds afraffelen en je alsnog heen en weer kan lopenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik haal altijd gewoon alle karren eruit als ik zoiets doe. Maar wij doen sowieso geen opzet voor de volgende dag, gewoon 's ochtends alles pakken.
Diepvries zit bij ons ook in de koelcel ja, wel op de afdeling en die koelcel is echt klein.
En wtf?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die 'etalage' waar ik het laatst over had is voor het L&P brood zag ik, kan je zelf pakken en in zakken doen.
Lekker hygiënisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |