Kijk op myn blog.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef Gridlok het volgende:
hey effe serieus he, wie kan mij helpen met uizoeken van nieuwe schoenen?? ;ss
Stelletje flikkersquote:Op maandag 10 februari 2014 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daww
Wat is er met je vinger aan de hand dan?
Nee, een Wordpress. Kijk mijn sig.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heb je een tumbeler??? lekker alles reposten van anderen, echt super kreatief.
Bij mijn bijbaantje in de supermarkt deed ik de handschoenen aan die ik in de vrieskou op de fiets aan had.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stelletje flikkers(kan niet multiquoten).
Op dit moment doet mn vinger pijn van het in de vriezer staan bij AH, -20 daar en zelfs speciale handschoenen laten kou na een kwartier gewoon door, aids.
Lol, maar nu ben jij toch wel de pussyquote:Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op dit moment doet mn vinger pijn van het in de vriezer staan bij AH, -20 daar en zelfs speciale handschoenen laten kou na een kwartier gewoon door, aids.
supercool.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, een Wordpress. Kijk mijn sig.
Doe niet zo neerbuigend.quote:
Waarom sta jij een kwartier in de diepvries? Ik ben daar altijd zsm weer uitquote:Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Diepvries vullen is niet hetzelfde als IN een vriezer staan mongolquote:Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, maar nu ben jij toch wel de pussy. Heb vroeger dagelijks die diepvries gevuld zonder handschoenen
.
Ik merk het ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:53 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god de hel is ook weer losgebarsten in KLB
IJskoninginquote:Op maandag 10 februari 2014 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Diepvries vullen is niet hetzelfde als IN een vriezer staan mongol
Opzet voor morgen, eerste 3 charges kleinbrood, banket croissants en alles. Kan niet buiten omdat je door de koelcel moet om bij de vriezer te komen .quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waarom sta jij een kwartier in de diepvries? Ik ben daar altijd zsm weer uit
Is natuurlijk ook wel heel grappig, kunnen ze morgen in het kringgesprek over vertellen.quote:
Die 'etalage' waar ik het laatst over had is voor het L&P brood zag ik, kan je zelf pakken en in zakken doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Opzet voor morgen, eerste 3 charges kleinbrood, banket croissants en alles. Kan niet buiten omdat je door de koelcel moet om bij de vriezer te komen .
Gaat vast hilarisch worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wel heel grappig, kunnen ze morgen in het kringgesprek over vertellen.
Oh ik haal altijd gewoon alle karren eruit als ik zoiets doe. Maar wij doen sowieso geen opzet voor de volgende dag, gewoon 's ochtends alles pakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Opzet voor morgen, eerste 3 charges kleinbrood, banket croissants en alles. Kan niet buiten omdat je door de koelcel moet om bij de vriezer te komen .
Niet met zo'n tang?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die 'etalage' waar ik het laatst over had is voor het L&P brood zag ik, kan je zelf pakken en in zakken doen.
Lekker hygiënisch.
Denk dat ze klappen krijgen in de pauze.quote:
Grote tang als je daar die broden mee kunt pakken.quote:
Lijkt me aangenamer dan een open koeling en permanent harde tepels.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik haal altijd gewoon alle karren eruit als ik zoiets doe. Maar wij doen sowieso geen opzet voor de volgende dag, gewoon 's ochtends alles pakken.
Diepvries zit bij ons ook in de koelcel ja, wel op de afdeling en die koelcel is echt klein.
Die grijparm bedoel ik ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote tang als je daar die broden mee kunt pakken.
#MOMO #FVOS #bonnetjehoeftniethoorquote:
Hilarisch, zei ik toch al?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat ze klappen krijgen in de pauze.
Mmmmm jaaaa ga door.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
#MOMO #FVOS #bonnetjehoeftniethoor
Ja ik ga echt niet in de kou staan. Als ik iets moet tellen uit de diepvries haal ik het er ook gewoon uit.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me aangenamer dan een open koeling en permanent harde tepels.
Zou wel leuk zijn.quote:
Zo in je zak met brood graaien en zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nergens gezien, alleen een klein bordje met 'u kunt zelf uw brood in de zakken stoppen' oid.
#stoommaaltijdquote:
Ik deed de deur open en telde van buitenaf zeg maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet in de kou staan. Als ik iets moet tellen uit de diepvries haal ik het er ook gewoon uit.
Zo door de kratten heen zeg maar?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik deed de deur open en telde van buitenaf zeg maar.
Dat moet je aan die jongere collega die daar binnen zat te tellen terwijl ik keek vragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo door de kratten heen zeg maar?
Ik ben een dikkerdje.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd of je een dikkerdje bent of gewoon iemand met een snelle spijsvertering die niet dik wordt?
Goede tactiek.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet je aan die jongere collega die daar binnen zat te tellen terwijl ik keek vragen.
Delegeren, daar hou ik van.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet je aan die jongere collega die daar binnen zat te tellen terwijl ik keek vragen.
http://www.volkskrant.nl/(...)oodverbeteraar.dhtmlquote:In de uitzending van donderdagavond zijn met een verborgen camera opgenomen beelden te zien van vertegenwoordigers van een paar grote Chinese fabrieken, die toegeven dat slechts 20 procent van hun L-cysteïne uit eendenveren wordt onttrokken. Voor de andere 80 procent wordt mensenhaar gebruikt.
Ging een beetje vanzelf.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Delegeren, daar hou ik van.
Doet me denken aan de houtsnippers en insecten in snoep en zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
OHJA, ik zag bij Keuringsdienst van Waarde dat er haren (incl. wattenstaafjes en peuken van de vloer bij de kapper) van arme Chinezen worden bewerkt met zoutzuur en daaruit de grondstoffen voor broodverbeteraar worden gefilterd oid.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)oodverbeteraar.dhtml
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1395605
Ja en paardenvleesquote:Op maandag 10 februari 2014 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan de houtsnippers en insecten in snoep en zo.
Dat was nog wel echt het ergste van het ergste ja.quote:
Dat willen we graag zou houden.quote:
iedereen heeft het druk met HJ in te wijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |