spannendquote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boodschappen doen, tanken, wasje draaien.
Neem wat fluimusilquote:
Snap ikquote:
zou eerder huilenquote:
Wow.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ga me zo volvreten bij de bk
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal het op mijn to do-lijst zetten.
terechte klacht, zou topic openenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die diëten!!!!!!!
Mensen die ww-enx infinity
Je eten afwegen en calorieën tellen!!!!
Hou dan gelijk op met eten hoor![]()
![]()
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd of je een dikkerdje bent of gewoon iemand met een snelle spijsvertering die niet dik wordt?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Alle fokkers zijn dikkerdjesquote:Op maandag 10 februari 2014 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd of je een dikkerdje bent of gewoon iemand met een snelle spijsvertering die niet dik wordt?
Rustig aan, ik leef weerquote:Op maandag 10 februari 2014 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snolletje! Hoe is het tuigleven?
Nee.quote:
Ja die in mn schaamhaarquote:Op maandag 10 februari 2014 12:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rustig aan, ik leef weer
en met jou, nog dreadlockies gestrikt?
Kunnen zij toch ook niets aan doen. ;squote:
Wel, je naam aanpassen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen zij toch ook niets aan doen. ;s
Kvind jou wel sexeh naam hebben :$quote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen zij toch ook niets aan doen. ;s
Kost geld. En misschien vinden ze het zelf wel een heel mooie naam. ;squote:
Ik jou ook. :$4$quote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kvind jou wel sexeh naam hebben :$
Priscilla?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kvind jou wel sexeh naam hebben :$
ja tuurlijk, zelf mooi vindenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kost geld. En misschien vinden ze het zelf wel een heel mooie naam. ;s
[..]
Ik jou ook. :$4$
Hahaha.quote:
Persival-Petrus van Ham.quote:
Pieter Andrequote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Jan Peter, of Pieter Hendriks.
Just hold on..quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Dit geloven jullie niet, maar ben gewoon te laat geweest met kaartjes halen voor mijn personal hero =$ . Dus nu ben ik al dagen lang een oorlogsstrijd aan het voeren op marktplaatsoplichters everywhere
Je kan hem altijd veranderen. Moest ik ook toen ik het witness protection program inging.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Gridlok het volgende:
Best vreemd tho, dat je 0 invloed hebt op je naam
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan hem altijd veranderen. Moest ik ook toen ik het witness protection program inging.
Oh daarom was dWc boos op je, en nu snap ik ook dat illegale handel in saffraan gesprekquote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan hem altijd veranderen. Moest ik ook toen ik het witness protection program inging.
Of snitchen of je moeder dood. Vader was al vermoord. Soms heb je geen keus.quote:
Snap ik. Principe kwestie, ook dat die aso's er geld mee verdienen. Maar ja... het is wel je held.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
vertik het ook gewoon om maar een stuiver meer te betalenvrekkige hollander
Fun Lovin' Criminals.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Kent iemand deze nog?
Voor de volwassenen dan... niet die kutkinderen die hier aldoor komen
Mooi man, doet mij denken aan de dagen dat ik aan The Box geluisterd was :squote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Kent iemand deze nog?
uiteraardquote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Kent iemand deze nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |