Het is dan ook een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. Nonetheless fucking amazing.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een uit de hand gelopen mandarijn
Oh, vrij laat. Het is al een paar weken terug dat je de foto's postte volgens mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 3 weken pas de sleutel joh.
Drie weken geleden ja. Ze gaan eerst controleren op asbest ofzo en dan nieuwe tegels plaatsen in badkamer en toilet.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is dan ook een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. Nonetheless fucking amazing.
[..]
Oh, vrij laat. Het is al een paar weken terug dat je de foto's postte volgens mij.
Vloeren moeten blinken bij openingstijdquote:Op maandag 10 februari 2014 03:31 schreef Che_ het volgende:
"Ochtendmensen" zegt dwc
Maar ligt zelf wss allang te slapen en is om 7 alweer op
Haha shiit.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vloeren moeten blinken bij openingstijd
Maak extra sleutel voor mij danquote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drie weken geleden ja. Ze gaan eerst controleren op asbest ofzo en dan nieuwe tegels plaatsen in badkamer en toilet.
Hopelijk krijg je geen kanker.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drie weken geleden ja. Ze gaan eerst controleren op asbest ofzo en dan nieuwe tegels plaatsen in badkamer en toilet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vloeren moeten blinken bij openingstijd
Is goed. Mag je nieuw bed komen testen ook.quote:
Ahw.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je geen kanker.
Moet jij dan zelf erheen of komen ze bij je thuis?quote:Op maandag 10 februari 2014 03:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drie weken geleden ja. Ze gaan eerst controleren op asbest ofzo
Volgens mij is het gewoon sour cream.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pringles heeft hun recept verandert of zo. Sour, Cream & Onion is echt tig keer smaakvoller, er staat dan ook "With Bursting Flavour" op, maar toch.
Spannendquote:Op maandag 10 februari 2014 03:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed. Mag je nieuw bed komen testen ook.
Wordt gewoon een bedrijf voor ingeschakeld die dat in het huis doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet jij dan zelf erheen of komen ze bij je thuis?
Que talquote:Op maandag 10 februari 2014 03:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:
hallo mede Fok!kers, hoe gaat het leven a sahbi's?
Ga maar gogolenquote:Op maandag 10 februari 2014 03:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon sour cream.
Sour cream is gewoon 1 ingrediënt.quote:
You love me.quote:
maar 4 smaken pringles hebben in NLquote:Op maandag 10 februari 2014 03:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sour cream is gewoon 1 ingrediënt.
oh je bedoelt datquote:Op maandag 10 februari 2014 03:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sour cream is gewoon 1 ingrediënt.
Si.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
tranquilito, y contigo?
Weet ik.quote:
Roid ragequote:Op maandag 10 februari 2014 03:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
No hagas eso mas!!, AHORA ESTOY ENOJADO PERQUE ESTAS VIOLANDO MI IDIOMA!!![]()
![]()
Jajajajajajajajajquote:Op maandag 10 februari 2014 03:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
No hagas eso mas!!, AHORA ESTOY ENOJADO PERQUE ESTAS VIOLANDO MI IDIOMA!!![]()
![]()
Elke dag.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chloro, ben je al aan het squatten?
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, twijfel of ik dit moet geloven.
Boven het toilet tog hehequote:Op maandag 10 februari 2014 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, twijfel of ik dit moet geloven.
Je mag dan wel negatief/hater -> positief gegaan zijn, maar volgens mij ben je nog steeds een vreetzakje.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Ja, ga maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
wat zeggen jullie, zal ik even naar de mac gaan of zo?
w /equote:Op maandag 10 februari 2014 03:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik zie dat je heel erg origineel bent.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Nou en? Mankeer verder niks.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je mag dan wel negatief/hater -> positief gegaan zijn, maar volgens mij ben je nog steeds een vreetzakje.
Naar de mac gaan is dat ook heel erg.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ik zie dat je heel erg origineel bent.
Nee ik twijfel, heb denk ik aids.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
weet jij dat zeker?
nee, ik twijfel gewoon... ik wou het wijze advies van me mede fokkers horenquote:Op maandag 10 februari 2014 03:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Naar de mac gaan is dat ook heel erg.
quote:Op maandag 10 februari 2014 03:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee ik twijfel, heb denk ik aids.
Hier is ook een advies: je bent een flapdrol.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nee, ik twijfel gewoon... ik wou het wijze advies van me mede fokkers horen
je doet me pijn...quote:Op maandag 10 februari 2014 03:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier is ook een advies: je bent een flapdrol.
Advies ja.
Ja man.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
shiittt, jij leeft echt de thug life..
maar wanneer ben je infected geraakt dan?, was het bij een van de Fok Gangbangs?.
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn excuses, het was niet mijn bedoeling om je kwaad te maken.
pic van kindje.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man.
En ja, weet ook niet wie de vader nou is van kleine chlochlo.
Rape time.quote:
Want 150kg is volslank tochquote:Op maandag 10 februari 2014 03:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.
Wow, sick fuck. :squote:Op maandag 10 februari 2014 03:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pic van kindje.
shit happens, moest je maar geen triple penetration doen he!.
Nee, en gelukkig weeg ik geen 150 kilo.quote:
dat is de nieuwe trend van 2014.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, sick fuck. :s
Multiple creampie.
Het was niet mijn bedoeling om je dik te laten voelen chlotje, maar zoals ik het lees zullen wat meer squats je niet schaden.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.
Ze is meer van de vijf P's.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pic van kindje.
shit happens, moest je maar geen triple penetration doen he!.
Ik weet, kreeg je foto in dm tochquote:Op maandag 10 februari 2014 04:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, en gelukkig weeg ik geen 150 kilo.
nog beter, ik stem voor een fok gangbang meet midden op Amsterdam centraal, natuurlijk zoveel mogelijk mensen over halen om mee te doen zodat ze kan zwemmen in al het zaad.quote:
Hou toch op man, ik voel me niet dik.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om je dik te laten voelen chlotje, maar zoals ik het lees zullen wat meer squats je niet schaden.
Van wie?!quote:
Neem je shotje en ga slapenquote:Op maandag 10 februari 2014 04:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nog beter, ik stem voor een fok gangbang meet midden op Amsterdam centraal, natuurlijk zoveel mogelijk mensen over halen om mee te doen zodat ze kan zwemmen in al het zaad.
Oké, kom thee drinken.quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op man, ik voel me niet dik.
Je kan beter voor ontbijtmenu gaan nuquote:Op maandag 10 februari 2014 04:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee man het is nog vroeg!, zometeen mcchicken halen denk ik!.
Je kunt op de markt losse thee kopen, dat drink ik nu. Van die zweverige shit. Bamboe met rozenblaadjes ofzo. Ziet eruit als potpourri.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal jou eens drinken
Jij drinkt pickwick zeker? Of echte chai
het is hier pas 22:10quote:Op maandag 10 februari 2014 04:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan beter voor ontbijtmenu gaan nu
Hoe ben je daar terecht gekomen eigenlijk? Study abroad of zo?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
het is hier pas 22:10
Klassieker dit.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ff random voor chloroform omdat ze aids heeft.
Vader kreeg baan aangeboden in Miami, hij vroeg of ik mee wou dus tjah :p.. zo ben ik hier terecht gekomenquote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terecht gekomen eigenlijk? Study abroad of zo?
Ahw.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ff random voor chloroform omdat ze aids heeft.
Lol, chill man. Wat doet je pa dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vader kreeg baan aangeboden in Miami, hij vroeg of ik mee wou dus tjah :p.. zo ben ik hier terecht gekomen.
Sowieso, ik deel je graag met mijn mede fokkers!!.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.
Nou jongens, jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar toch houden jullie van me, met mijn aids en 174 kilo.
Vs?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
het is hier pas 22:10
staat het klaar als ik kom?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt op de markt losse thee kopen, dat drink ik nu. Van die zweverige shit. Bamboe met rozenblaadjes ofzo. Ziet eruit als potpourri.
Grondwerktuigkundige bij de klm.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, chill man. Wat doet je pa dan, als ik vragen mag?
Ja, maar dan moeten we wel in de keuken neuken.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 04:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten we wel in de keuken neuken.
Nice brah!quote:Op maandag 10 februari 2014 04:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Grondwerktuigkundige bij de klm.
Een veger dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Grondwerktuigkundige bij de klm.
Beter een veger in Miami dan een veger in Nederland.quote:
Waar kijk ik naar?quote:
Drink jij in de keukenquote:Op maandag 10 februari 2014 04:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten we wel in de keuken neuken.
haha klopt!.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter een veger in Miami dan een veger in Nederland.Maar die pa is geen veger.
Wat voor mensen.quote:
Had het niet willen missen, bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
neuken in de keuken fissa
Nee, moet toch thee zetten in de keuken.quote:
hahah weet niet, zocht gewoon random ff wat opquote:
Ik weet dat je echt hebt genoten van dat filmpje.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had het niet willen missen, bedankt.
Ik zal jou eens in de keuken zetten.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, moet toch thee zetten in de keuken.
Hahaha, fucking baas.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah weet niet, zocht gewoon random ff wat op
deze is ook een klassieker, deze draag ik tevens op aan Chloroform.![]()
[..]
Ik weet dat je echt hebt genoten van dat filmpje.
Ja, jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 04:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de keuken zetten.
Kan jij goed koken?
goeie shit!quote:
Oké, trusten.quote:
dat wel, maar ik hoop dat veer zich nooit zo'n vlascoupe laat zettenquote:
haha denK niet dat je daar bang voor hoeft te zijn neequote:Op maandag 10 februari 2014 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik hoop dat veer zich nooit zo'n vlascoupe laat zetten
quote:
Het is wat in de gayscene idd.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:49 schreef Mortaxx het volgende:
Voor het eerst in drie dagen daglicht gezien
Naar gym geweest
Was extreem rustig
Manier gevonden om te squatten
Cassiere bij AH heette Ansjela
jawohl frau chloroquote:
Veel mensen weten dat gewoon niet.quote:
Men moet mij Mr. Davids noemenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey lekker geslapen?
[..]
Sorry Edgar
Nee, was om kwart over 9 weer wakker. Ga nu uit bed. Jij lekker geslapen of heb je doorgehaald?quote:
en waarom moet je daarvoor je toch uitsteken naar mij?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veel mensen weten dat gewoon niet.
Ik leef in deze man zijn gedachten om 3 uur s'nachtsquote:
Vind ik leuk. :$quote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom moet je daarvoor je toch uitsteken naar mij?
Ondanks dat ik het niet snap vond ik het wel een leuk grapje, omdat bij de training Edgar Davids dat ook wouquote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De verwijzing niet snappenWat ben je nou voor kantoorslaaf
Niet geslapen, net getraind. Ga nu havermout eten en dan naar UBquote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, was om kwart over 9 weer wakker. Ga nu uit bed. Jij lekker geslapen of heb je doorgehaald?
Sterkte.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet geslapen, net getraind. Ga nu havermout eten en dan naar UB
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet snap vond ik het wel een leuk grapje, omdat bij de training Edgar Davids dat ook wou
iellll neequote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht deze humor viert hoogtij op kantoor
Snap ik. Ben alleen zelf nooit echt fan geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga hier echt stuk om. Jammer dat alles vd lullo's offline is gehaald
Die gast is goed gekquote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Experimenteren met urinebuis misgegaan?! :/
magnetische balletjesquote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
Geeft gewoon een lekker gevoel. :squote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
magnetische balletjes
hoe zou dit ooit een goed idee zijn geweest
ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft gewoon een lekker gevoel. :s
Ik wel.quote:
Argh ik voel de pijn weerquote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Die gast is goed gekHeb zelf twee jaar geleden een katheter gehad. Toen schreeuwde ik het al uit van de pijn.
overkomt mij ook wel eens hoor, hoef je niet zo flauw over te doen zegquote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
ooit geprobeerd?quote:
Niet in m'n pisbuis.quote:
Sta je in de kroeg bij de pisbak met mensen om je heen... ting ting tingquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
lijkt me dan wel weer grappig op een stuk uit de glazuur te knallen als je opeens zo'n stalen balletje uitpist
Dat was het wel eigenlijk.quote:
Doe normaal.quote:
Hou je er van om dingen in en om je anus te dirigeren?quote:
Om mijn anus? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou je er van om dingen in en om je anus te dirigeren?
Kan beter geen plaatje posten denk ik ;squote:Op maandag 10 februari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om mijn anus? Hoe moet ik dat voor me zien?
Nou ja, ik vind vochtig toiletpapier gebruiken wel een fris idee dus ja, denk het wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zie het een beetje als labello op je lippen smeren.
Geen tijgerbalsem op de sfincter?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind vochtig toiletpapier gebruiken wel een fris idee dus ja, denk het wel.
Nee. Jij wel?quote:
Soms wel. Tintelt.quote:
Spannend.quote:
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.quote:
Ik zal het op mijn to do-lijst zetten.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
Wat staat er nog meer op?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal het op mijn to do-lijst zetten.
Boodschappen doen, tanken, wasje draaien.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boodschappen doen, tanken, wasje draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Moest lachen om mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
spannendquote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boodschappen doen, tanken, wasje draaien.
Neem wat fluimusilquote:
Snap ikquote:
zou eerder huilenquote:
Wow.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ga me zo volvreten bij de bk
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal het op mijn to do-lijst zetten.
terechte klacht, zou topic openenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die diëten!!!!!!!
Mensen die ww-enx infinity
Je eten afwegen en calorieën tellen!!!!
Hou dan gelijk op met eten hoor![]()
![]()
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd of je een dikkerdje bent of gewoon iemand met een snelle spijsvertering die niet dik wordt?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Alle fokkers zijn dikkerdjesquote:Op maandag 10 februari 2014 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd of je een dikkerdje bent of gewoon iemand met een snelle spijsvertering die niet dik wordt?
Rustig aan, ik leef weerquote:Op maandag 10 februari 2014 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snolletje! Hoe is het tuigleven?
Nee.quote:
Ja die in mn schaamhaarquote:Op maandag 10 februari 2014 12:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rustig aan, ik leef weer
en met jou, nog dreadlockies gestrikt?
Kunnen zij toch ook niets aan doen. ;squote:
Wel, je naam aanpassen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen zij toch ook niets aan doen. ;s
Kvind jou wel sexeh naam hebben :$quote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen zij toch ook niets aan doen. ;s
Kost geld. En misschien vinden ze het zelf wel een heel mooie naam. ;squote:
Ik jou ook. :$4$quote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kvind jou wel sexeh naam hebben :$
Priscilla?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kvind jou wel sexeh naam hebben :$
ja tuurlijk, zelf mooi vindenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kost geld. En misschien vinden ze het zelf wel een heel mooie naam. ;s
[..]
Ik jou ook. :$4$
Hahaha.quote:
Persival-Petrus van Ham.quote:
Pieter Andrequote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Jan Peter, of Pieter Hendriks.
Just hold on..quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef Allure_ het volgende:
Dit geloven jullie niet, maar ben gewoon te laat geweest met kaartjes halen voor mijn personal hero =$ . Dus nu ben ik al dagen lang een oorlogsstrijd aan het voeren op marktplaatsoplichters everywhere
Je kan hem altijd veranderen. Moest ik ook toen ik het witness protection program inging.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Gridlok het volgende:
Best vreemd tho, dat je 0 invloed hebt op je naam
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan hem altijd veranderen. Moest ik ook toen ik het witness protection program inging.
Oh daarom was dWc boos op je, en nu snap ik ook dat illegale handel in saffraan gesprekquote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan hem altijd veranderen. Moest ik ook toen ik het witness protection program inging.
Of snitchen of je moeder dood. Vader was al vermoord. Soms heb je geen keus.quote:
Snap ik. Principe kwestie, ook dat die aso's er geld mee verdienen. Maar ja... het is wel je held.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
vertik het ook gewoon om maar een stuiver meer te betalenvrekkige hollander
Fun Lovin' Criminals.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Kent iemand deze nog?
Voor de volwassenen dan... niet die kutkinderen die hier aldoor komen
Mooi man, doet mij denken aan de dagen dat ik aan The Box geluisterd was :squote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Kent iemand deze nog?
uiteraardquote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Kent iemand deze nog?
I am the one who knocks dit dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of snitchen of je moeder dood. Vader was al vermoord. Soms heb je geen keus.
hoe ga je verkleed?quote:
Je stelt me (en chloro) teleurquote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam ik pas recent achter gewoon, als in vorige maand, die 'i' na de 'a'.
hoe ziet dat uit?quote:
Zo voelt het wel, omdat het zo heftig isquote:Op maandag 10 februari 2014 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt het alsof het 2x per jaar is?
Ja, zijn gewoon weinig mensen die dat weten.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gecorrigeerd door Veerquote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee hoe ik dat al die jaren niet heb opgemerktquote:
Zou alleen voor de sma's naar een Drake concert gaan, als ze zich realiseren dat ze niet backstage komen en dan hopelijk settlen voor minderquote:Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo voelt het wel, omdat het zo heftig is. Maar dit jaar verheug ik me meer op de dag ná carnaval =$. Oke, ik hou er over op
.
Jij bent aanvoerder van de 2014 lijstquote:Op maandag 10 februari 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gecorrigeerd door Veer
EN van 2013quote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee hoe ik dat al die jaren niet heb opgemerkt.
[..]
Zou alleen voor de sma's naar een Drake concert gaan, als ze zich realiseren dat ze niet backstage komen en dan hopelijk settlen voor minder.
[..]
Jij bent aanvoerder van de 2014 lijst.
Niks mis met een corrigerende tik op de bips van Veer. Moet je voor openstaan (no homo).quote:Op maandag 10 februari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN van 2013
Maar nog nooit gecorrigeerd door Veer.
Kan me nooit voorstellen dat er sma's zijn die Drake echt lekker vindenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou alleen voor de sma's naar een Drake concert gaan, als ze zich realiseren dat ze niet backstage komen en dan hopelijk settlen voor minder.
Was meer een corrigerende vinger in de bips ;cquote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks mis met een corrigerende tik op de bips van Veer. Moet je voor openstaan (no homo).
Nee, Lil Wayne danquote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan me nooit voorstellen dat er sma's zijn die Drake echt lekker vinden. Maar het zal wel hysterisch worden ja
. A_F moet ook gaan
quote:Op zondag 9 februari 2014 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
razige troep
is drinken leukemie had, dan zou het coca cola vanilla zijn
..sprak het lelijke eendjequote:Op maandag 10 februari 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Als of het bij die artiesten om uiterlijk gaatwat zeg ik, als of het bij vrouwen uberhaupt om uiterlijk gaat
geld jong, geld
Maar ik heb wel gelijk. Right?quote:
Je kan alleen op de lijst als je member bentquote:
Laat mij er toch eens buiten joh kk flikkertjequote:Op maandag 10 februari 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gecorrigeerd door Veer
Ik wil het juist ontlopenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan alleen op de lijst als je member bent
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat mij er toch eens buiten joh kk flikkertje
Alleen omdat je de moeite niet waard bent voor me. Had jou al 100x kunnen corrigeren, jouw Nederlands is nog beroerder dan de gehandicapte kindjes van 8 in m'n klas.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN van 2013
Maar nog nooit gecorrigeerd door Veer.
Het zit je diep hequote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alleen omdat je de moeite niet waard bent voor me. Had jou al 100x kunnen corrigeren, jouw Nederlands is nog beroerder dan de gehandicapte kindjes van 8 in m'n klas.
Beetje kort door de bocht, niet? Er zijn miljoenen vrouwen in Nederland alleen al, laat staan in de wereldquote:
K.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, niet? Er zijn miljoenen vrouwen in Nederland alleen al, laat staan in de wereld. Zullen vast wel geboren golddiggers tussen zitten, maar denk dat het juist in Nederland, met een naar mijn mening relatief hoog sophisticated, vrijgevochten en geëmancipeerd percentage vrouwen, wel meevalt.
Haha, wowquote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alleen omdat je de moeite niet waard bent voor me. Had jou al 100x kunnen corrigeren, jouw Nederlands is nog beroerder dan de gehandicapte kindjes van 8 in m'n klas.
Wow, jelly.quote:
veer plsquote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat, jouw leuter? Nee sorry, ik voel amper wat.
Niet nodig schat, weet zeker dat de jouwe verder komt.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WTF MAN KK LIJER VIEZE PI MET SMERIGERE KORTAF REACTIE KK DAN OP MAN FLIKKER
Twee courgettes voor je post.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap de link niet.quote:
Meneertje 'ik doe me altijd dom voor, dan hebben anderen geen verwachtingen'quote:Op maandag 10 februari 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap de link niet.
ib4 uheuehueehue komt door je intellect hahaha rofl
;d
Verwachtingen hebben van mensen op een online forumquote:Op maandag 10 februari 2014 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneertje 'ik doe me altijd dom voor, dan hebben anderen geen verwachtingen'.
[ afbeelding ]
Ik heb geen verwachtingen op een online forum, zo kom ik ook niet voor verrassingen te staanquote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwachtingen hebben van mensen op een online forum
Ben trots op je, knulquote:Op maandag 10 februari 2014 13:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen op een online forum, zo kom ik ook niet voor verrassingen te staan.
Mannen hebben al die bombarie niet nodig. Gewoon wat cheapshots en meer nietquote:
Oké.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hebben al die bombarie niet nodig. Gewoon wat cheapshots en meer nietdaarna klappen we weer een spreekwoordelijke jonko.
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hebben al die bombarie niet nodig. Gewoon wat cheapshots en meer nietdaarna klappen we weer een spreekwoordelijke jonko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |