Hier ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Onze AH heeft het nooit terug gedaan in het assortiment
De Jumbo heeft het wel weerquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:34 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Hier ook.
Gewoon in Duitsland halen bij de drankentoko net over de grens. Kun je gelijk ook wat goedkope biertjes en vodkaatjes meenemen als je er toch bent.
Klopt, vanmiddag nog ff gehaald.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De Jumbo heeft het wel weerBlikjes zelfde prijs als andere blikjes Coca Cola. Jumbo is net zo ver lopen voor mij als de Albert Heijn
Kan ook idd. Wij halen altijd gewoon 2 kratten. Kun je zelf samenstellen, geen geziek met losse flessen, veel meer keus én goedkoper. Wat wil een mens nog meer!? (oh en veel goedkopere drank als je er toch bent)quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Veel goedkoper, laatst 1L voor ik meen 69 cent gehaald, en dat is de normale prijs en geen aanbieding
ik ook meidquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef vera166 het volgende:
Zelfs ik vond het vies terwijl ik vanille vet lekker vind![]()
vies spul
Hier adverteert de Jumbo groot met de vanille cola.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef mapima het volgende:
action had het vorig jaar in de zomer ook en jumbo nu nog steeds die in dh bij laakhaven waar ook de aldi action en moslimtent zit
Dit!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sowieso onvoorstelbaar dat het ooit uit het assortiment is gehaald.
De AH hier verkoopt het als enige winkel niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Bij de AH hier stond het rek vol met blikjes vanille cola.
Ik weet niet hoe dat proeft, is mij nog nooit gebeurt, maar het is wel lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:04 schreef Droathoah het volgende:
Alsof een engel in je mond klaarkomt. Zo lekker is het spul.
Je moet er ook geen liters per dag van drinken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:10 schreef Palomar het volgende:
f*cking mierenzoet spul is het.. ben geen dieetgoeroe, maar heb het idee dat er zoveel suiker in zit dat dat niet goed voor je is
Net als energy drink en sportdrankjes. Die drink ook nog zelden sinds ik iets bewuster erop let hoe megaveel suiker daar eigenlijk in zit...
Blue69?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
Ik drink gewoon de hele dag water met mdma erin.
C1000?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef leolinedance het volgende:
Morgen dan maar effe 1000 blikjes halen bij de c1k
Je kan ook gewoon één glas of blikje nemen en verder aan gezondere dranken gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:10 schreef Palomar het volgende:
f*cking mierenzoet spul is het.. ben geen dieetgoeroe, maar heb het idee dat er zoveel suiker in zit dat dat niet goed voor je is
Net als energy drink en sportdrankjes. Die drink ook nog zelden sinds ik iets bewuster erop let hoe megaveel suiker daar eigenlijk in zit...
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef ToT het volgende:
Ik heb serieus zitten kokhalzen toen ik een slok van die troep nam. Werd die promo-teef die het gratis flesje toen aan me gegeven had nog boos om ook!
Als het nog niet gezegd was, die zoete troep ligt al jaren bij de Jumbo in het schap.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef lf2 het volgende:
Het was eindelijk terug na jaren van afwezigheid.
Why?!??!
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef lf2 het volgende:
[..]Pepsi drink ik alleen als het moet onder dwang. Ik heb gehoord dat pis beter smaakt maar ik weet het niet zeker kan ik niet zeggen... Jij vast wel
quote:When Read Montague of Baylor College Medicine performed a version of the Pepsi Challenge with subjects hooked up to an fMRI machine, he found something interesting. In blind taste tests, most people preferred Pepsi, and Pepsi was associated with a higher level of activity in an area of the brain known as the ventral putamen, which helps us evaluate different flavors. By contrast, in a nonblind test, Coke was more popular and was also associated with increased activity in the medial prefrontal cortex. Montague’s interpretation: This prefrontal activity represented the higher-thinking functions of the brain associating the soda with ad campaigns and, in effect, overriding the taste buds.
De eerste keer dat ik dat dronk vond ik echt echt HEERLIJK!quote:
razige troepquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef lf2 het volgende:
Het was eindelijk terug na jaren van afwezigheid. Vandaag wilde ik weer een tray halen vertelde ze mij dat ze het weer uit het assortiment gaan halen.
Why?!??!
Wat is dit voor domme reactie ?quote:Op zondag 9 februari 2014 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
razige troep
is drinken leukemie had, dan zou het coca cola vanilla zijn
mjoa hoeveel moeite is het om er een klein plekje voor vrij te houden, wordt toch wel gedronken, er staan veel meer obscure merken bij de AH.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef richolio het volgende:
Ik vind het heel lekker, maar ik koop het nooit. Ik denk dat veel andere mensen dat ook hebben en dat het daarom uit de schappen wordt gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |