Vind ik leuk. :$quote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom moet je daarvoor je toch uitsteken naar mij?
Ondanks dat ik het niet snap vond ik het wel een leuk grapje, omdat bij de training Edgar Davids dat ook wouquote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De verwijzing niet snappenWat ben je nou voor kantoorslaaf
Niet geslapen, net getraind. Ga nu havermout eten en dan naar UBquote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, was om kwart over 9 weer wakker. Ga nu uit bed. Jij lekker geslapen of heb je doorgehaald?
Sterkte.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet geslapen, net getraind. Ga nu havermout eten en dan naar UB
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet snap vond ik het wel een leuk grapje, omdat bij de training Edgar Davids dat ook wou
iellll neequote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht deze humor viert hoogtij op kantoor
Snap ik. Ben alleen zelf nooit echt fan geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga hier echt stuk om. Jammer dat alles vd lullo's offline is gehaald
Die gast is goed gekquote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Experimenteren met urinebuis misgegaan?! :/
magnetische balletjesquote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
Geeft gewoon een lekker gevoel. :squote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
magnetische balletjes
hoe zou dit ooit een goed idee zijn geweest
ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft gewoon een lekker gevoel. :s
Ik wel.quote:
Argh ik voel de pijn weerquote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Die gast is goed gekHeb zelf twee jaar geleden een katheter gehad. Toen schreeuwde ik het al uit van de pijn.
overkomt mij ook wel eens hoor, hoef je niet zo flauw over te doen zegquote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
ooit geprobeerd?quote:
Niet in m'n pisbuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |