Ja man.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
shiittt, jij leeft echt de thug life..
maar wanneer ben je infected geraakt dan?, was het bij een van de Fok Gangbangs?.
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn excuses, het was niet mijn bedoeling om je kwaad te maken.
pic van kindje.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man.
En ja, weet ook niet wie de vader nou is van kleine chlochlo.
Rape time.quote:
Want 150kg is volslank tochquote:Op maandag 10 februari 2014 03:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.
Wow, sick fuck. :squote:Op maandag 10 februari 2014 03:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pic van kindje.
shit happens, moest je maar geen triple penetration doen he!.
Nee, en gelukkig weeg ik geen 150 kilo.quote:
dat is de nieuwe trend van 2014.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, sick fuck. :s
Multiple creampie.
Het was niet mijn bedoeling om je dik te laten voelen chlotje, maar zoals ik het lees zullen wat meer squats je niet schaden.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor. Maar vreetzak impliceert een beetje dat iemand 250 kilo weegt.
Ze is meer van de vijf P's.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pic van kindje.
shit happens, moest je maar geen triple penetration doen he!.
Ik weet, kreeg je foto in dm tochquote:Op maandag 10 februari 2014 04:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, en gelukkig weeg ik geen 150 kilo.
nog beter, ik stem voor een fok gangbang meet midden op Amsterdam centraal, natuurlijk zoveel mogelijk mensen over halen om mee te doen zodat ze kan zwemmen in al het zaad.quote:
Hou toch op man, ik voel me niet dik.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om je dik te laten voelen chlotje, maar zoals ik het lees zullen wat meer squats je niet schaden.
Van wie?!quote:
Neem je shotje en ga slapenquote:Op maandag 10 februari 2014 04:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
nog beter, ik stem voor een fok gangbang meet midden op Amsterdam centraal, natuurlijk zoveel mogelijk mensen over halen om mee te doen zodat ze kan zwemmen in al het zaad.
Oké, kom thee drinken.quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op man, ik voel me niet dik.
Je kan beter voor ontbijtmenu gaan nuquote:Op maandag 10 februari 2014 04:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee man het is nog vroeg!, zometeen mcchicken halen denk ik!.
Je kunt op de markt losse thee kopen, dat drink ik nu. Van die zweverige shit. Bamboe met rozenblaadjes ofzo. Ziet eruit als potpourri.quote:Op maandag 10 februari 2014 04:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal jou eens drinken
Jij drinkt pickwick zeker? Of echte chai
het is hier pas 22:10quote:Op maandag 10 februari 2014 04:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan beter voor ontbijtmenu gaan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |