Wow, nu je het zegt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ze is wel zo'n type die em eraf snijdt en in de pan werpt
Dit is lekker ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:20 schreef BlueJeans het volgende:
Wow, ooit van de drankenvrucht gehoord. Ik niet. Ziet er wel lekker uit!
[ afbeelding ]
Ooit gegeten??quote:
Ziet eruit als opgedroogde sperma met gehard vet en chiazaden.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:20 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]
Heb geen penisnijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ze is wel zo'n type die em eraf snijdt en in de pan werpt
Waar koop je datquote:Op maandag 10 februari 2014 03:20 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Drankenvruchtquote:Op maandag 10 februari 2014 03:20 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]
Groenteboer.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar koop je datsowieso zijn die tropische fruitsoorten het best
Ziet eruit als een bedorven sinaasappel ...quote:Op maandag 10 februari 2014 03:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een keer Pomelo gegeten, ook zo'n tropische vrucht, maar dat was echt smerig as fuck.
En toen sliep ik, kun je nagaan.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 03:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ziet eruit als een bedorven sinaasappel ...
Jij ook dus dat scheeltquote:Op maandag 10 februari 2014 03:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ziet eruit als een bedorven sinaasappel ...
Aan de binnenkant dan hè.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik werd juist aangetrokken door het uiterlijk.
Plas in je kont.quote:
Ja maar dat is mijn fetisj, weet je toch bebequote:Op maandag 10 februari 2014 03:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toen sliep ik, kun je nagaan.
Not even mad.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, Mineola's blijven gewoon het beste. Lekker fris, sappig en fucking zuur.
btje zoals va-jj van chloro
Waarom moest je dan naar de pics van mortax kijken? :squote:Op maandag 10 februari 2014 03:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn fetisj, weet je toch bebe
Dat is gewoon een uit de hand gelopen mandarijnquote:Op maandag 10 februari 2014 03:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, Mineola's blijven gewoon het beste. Lekker fris, sappig en fucking zuur.
Over 3 weken pas de sleutel joh.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is je app. al knus en helemaal klaar?
ff schietbaan results bekijken tochquote:Op maandag 10 februari 2014 03:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moest je dan naar de pics van mortax kijken? :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |