Ik eet echt veel bananen. Sowieso altijd bij ontbijt. Maar vooral omdat makkelijk. Aardbei/meloen/peer/ananas/mango vind ik dan lekkerder omdat minder vaakquote:Op maandag 10 februari 2014 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind bananen lekkerst.
inb4 apengrappen
Zeggen dat je van bananen minder goed kunt schijten.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik eet echt veel bananen. Sowieso altijd bij ontbijt. Maar vooral omdat makkelijk. Aardbei/meloen/peer/ananas/mango vind ik dan lekkerder omdat minder vaak
Sinaasappels denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat voor fruit eten ze in Iran het meest?
la gata no es bonitaquote:Op maandag 10 februari 2014 03:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
What did you say?
[ afbeelding ]
En wat zegt je eigen onderzoek?quote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Zeggen dat je van bananen minder goed kunt schijten.
Turks fruit Haahhahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat voor fruit eten ze in Iran het meest?
Vrouwen poepen niet, dus kan niet uit ervaring spreken.quote:
De nieuwe Najib Amhali jij.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turks fruit Haahhahahahahahahahahahahahahaha
Ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik eet echt veel bananen. Sowieso altijd bij ontbijt. Maar vooral omdat makkelijk. Aardbei/meloen/peer/ananas/mango vind ik dan lekkerder omdat minder vaak
Ik poep roosjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, dus kan niet uit ervaring spreken.
Appels zijn toch een beetje het gehandicapte broertje van de fruitfamiliequote:Op maandag 10 februari 2014 03:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook.En ook als ontbijt omdat makkelijk ja.
Peer eet ik 's avonds vaak. Verder wat jij zegt ja. Appels vind ik niet zo geweldig.
quote:Op maandag 10 februari 2014 03:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turks fruit Haahhahahahahahahahahahahahahaha
En overrated.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Appels zijn toch een beetje het gehandicapte broertje van de fruitfamilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |