RIP alvast dan.quote:
Oh, jammer. Besalamat.quote:
Ben niet zo van de vrouwenliefde.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:00 schreef BlueJeans het volgende:
Pompopiedouww! I wanna be loved by you yes you.
Waar ben je wel van?quote:Op maandag 10 februari 2014 03:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet zo van de vrouwenliefde.
Mango's.quote:
Als ze maar hung like a horse zijn ja haha snap je hahaquote:
Wat is jouw favo stuk fruit?quote:
kk goeie egt snap em hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 03:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ze maar hung like a horse zijn ja haha snap je haha
werk nie sukketljequote:Op maandag 10 februari 2014 03:07 schreef BlueJeans het volgende:
Dit is pas godnondeju goed spul joh op dit uur!![]()
[ ]
Aardbeien zijn maar een korte periode in het jaar echt lekker zoet en sappig. Wel jammer.quote:
Doet et nie. Ligt dus niet aan mij denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 03:07 schreef BlueJeans het volgende:
Dit is pas godnondeju goed spul joh op dit uur!![]()
Daarom juist. Eigenlijk is al het fruit wel lekker.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aardbeien zijn maar een korte periode in het jaar echt lekker zoet en sappig. Wel jammer.
Jij ookquote:Op maandag 10 februari 2014 03:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aardbeien zijn maar een korte periode in het jaar echt lekker zoet en sappig.
Ik vind bananen lekkerst.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom juist. Eigenlijk is al het fruit wel lekker.
Gvd.quote:
Liftmuziek dusquote:Op maandag 10 februari 2014 03:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij ken ik ook een meisje IRL die zo'n Lana Del Ray fan is, maar dat weet ik niet zeker. Wel lekker nummer ja, maar iets té voor dit uurtje. Doe mij maar een simplistisch rustgevend deuntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |