Wat een liefde zo op deze maandagavondquote:
Haha.quote:
#LanaDelReyismyreligionquote:
Short hair don't carequote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel echt anti-swag hoor.
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef VeerEli het volgende:
Nee serieusEn toen hij mij ook nog eens lang aankeek werd ik zelfs een beetje angstig. Ik denk oh noes hij heeft toch niet gelogen over z'n AH carrière en zal toch niet gewoon echt conducteur zijn en mij nu herkennen he
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je houdt wel van halfbloedjes merk ik hè?
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Dit soort kutjes zouden ze in een lange rij tegen de muur moeten zetten, er zijn complete volken voor minder afgeslacht.
godverquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)![]()
.
Heb ook niets met die Lana, vind het zeikmuziek.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Dit soort kutjes zouden ze in een lange rij tegen de muur moeten zetten, er zijn complete volken voor minder afgeslacht.
Hahahaha.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)![]()
.
Zou een hartverzakking krijgen en keihard de trein uitrennen denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Wel portverdriedubbeltjes, inderdaad. De tijd vliegt als je plezier hebtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik 'ken' je immers ook al 4 jaar.
kkquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan het nu eindelijk kwijt na een jaar of anderhalf, er WERKTE EEN FOK!MOD IN MIJN AH!
Nooit iets over durven zeggen, ook nooit hem erop aangesproken of gehint.
wat wiequote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan het nu eindelijk kwijt na een jaar of anderhalf, er WERKTE EEN FOK!MOD IN MIJN AH!
[..]
Wel portverdriedubbeltjes, inderdaad. De tijd vliegt als je plezier hebt.
portquote:
HAHAHAHAHAHAAHAH KK VERTEL NOU WIE HET IS DANquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen eens een opmerking over de vergeten slotaanhalingsteken (?) of "it" ipv "is" netquote:
Bedenk het me nu weer ineensquote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAH KK VERTEL NOU WIE HET IS DAN![]()
En wtf hoezo nu wel kunnen zeggen dan?
DM dan you fuck, nu wil ik het weten ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou het zeggen als 'ie niet meer op de FOK!index zou staan.
Oh je werkt nu in een andere AH ofzo als waar je toen met hem werkte?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bedenk het me nu weer ineens. Not sure if still workin' there, kk lang niet gezien.
Nee, zelfde AH. Maar weet niet of hij er nog werkt, heb 'm al maanden of dus al een jaar oid niet gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh je werkt nu in een andere AH ofzo als waar je toen met hem werkte?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen eens een opmerking over de vergeten slotaanhalingsteken (?) of "it" ipv "is" net.
Ahw. Hoe komt het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |