Oh, sorry, dacht dat je vanuit je werk wel had meegenomen. :$quote:Op maandag 10 februari 2014 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom me dan eerst die flessen brengen teefje.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
Niks hoor, stelletje sensatiezoekers, Vas is nog steeds m'n mattin.
Extra tijd spenderen in de AH door nog na m'n dienst de wijn te pakken en bij de kassa te gaan staanquote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, sorry, dacht dat je vanuit je werk wel had meegenomen. :$
Heb je al iets gegeten dan, snollie?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Extra tijd spenderen in de AH door nog na m'n dienst de wijn te pakken en bij de kassa te gaan staanZeker 2 minuten jongen.
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al iets gegeten dan, snollie?
Ik snap 'm niet.quote:
Wtf, waarom de fuck krijg ik dit nou weer ineens? Had ik toen ook al, en toen heb ik het aangepast bij m'n Add-ons dat FOK! een uitzondering werd. Dat staat er nu nog steeds, dus waarom nou ineens deze meldingquote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 4].
Verrassend zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Sta bekend als de alcoholist omdat ik na m'n shift bijna altijd wel o.a. bier en/of rosé meepak.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Extra tijd spenderen in de AH door nog na m'n dienst de wijn te pakken en bij de kassa te gaan staanZeker 2 minuten jongen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verrassend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Roséquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sta bekend als de alcoholist omdat ik na m'n shift bijna altijd wel o.a. bier en/of rosé meepak.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verrassend zegAh, je wilde gewoon even haten op die foto dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Kenker ik dacht jou gisteren als conducteur te zien gekquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sta bekend als de alcoholist omdat ik na m'n shift bijna altijd wel o.a. bier en/of rosé meepak.
[..]_!
Oh ja nee maar Mur en Vas zijn ook aan het haten dan hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, je wilde gewoon even haten op die foto dus.
noem je ook wel 2 enorme zeikerds he.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja nee maar Mur en Vas zijn ook aan het haten dan hoorDus niet alleen mij in de hoek zetten dan aub
Nooit, witte en rode wijn zijn kk smerig, mousserende rosé is what's poppin'quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
RoséSorry ik blijf het gay vinden, liever dan nog dat je witte wijn drinkt.
Omdat je op m'n fluitje wou blazenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kenker ik dacht jou gisteren als conducteur te zien gek
Jawel, zet Vas en Mur niet graag samen in een hoek. :squote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja nee maar Mur en Vas zijn ook aan het haten dan hoorDus niet alleen mij in de hoek zetten dan aub
Dit is wel echt anti-swag hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit, witte en rode wijn zijn kk smerig, mousserende rosé it what's poppin'.
Klopt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
noem je ook wel 2 enorme zeikerds he.
Nee serieusquote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Omdat je op m'n fluitje wou blazen
Omdat ik laat kwam
Veer pls.
Begrijpelijkquote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, zet Vas en Mur niet graag samen in een hoek. :s
Rode wijn is wel smerig.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit, witte en rode wijn zijn kk smerig, mousserende rosé it what's poppin'.
Wat een liefde zo op deze maandagavondquote:
Haha.quote:
#LanaDelReyismyreligionquote:
Short hair don't carequote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel echt anti-swag hoor.
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef VeerEli het volgende:
Nee serieusEn toen hij mij ook nog eens lang aankeek werd ik zelfs een beetje angstig. Ik denk oh noes hij heeft toch niet gelogen over z'n AH carrière en zal toch niet gewoon echt conducteur zijn en mij nu herkennen he
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je houdt wel van halfbloedjes merk ik hè?
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Dit soort kutjes zouden ze in een lange rij tegen de muur moeten zetten, er zijn complete volken voor minder afgeslacht.
godverquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)![]()
.
Heb ook niets met die Lana, vind het zeikmuziek.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Dit soort kutjes zouden ze in een lange rij tegen de muur moeten zetten, er zijn complete volken voor minder afgeslacht.
Hahahaha.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou iets omroepen à la "aan de dame die VeerEli heet op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland, doe de groeten aan de Klaagbaak Slowchat (voluit alles)![]()
.
Zou een hartverzakking krijgen en keihard de trein uitrennen denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Wel portverdriedubbeltjes, inderdaad. De tijd vliegt als je plezier hebtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik 'ken' je immers ook al 4 jaar.
kkquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan het nu eindelijk kwijt na een jaar of anderhalf, er WERKTE EEN FOK!MOD IN MIJN AH!
Nooit iets over durven zeggen, ook nooit hem erop aangesproken of gehint.
wat wiequote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan het nu eindelijk kwijt na een jaar of anderhalf, er WERKTE EEN FOK!MOD IN MIJN AH!
[..]
Wel portverdriedubbeltjes, inderdaad. De tijd vliegt als je plezier hebt.
portquote:
HAHAHAHAHAHAAHAH KK VERTEL NOU WIE HET IS DANquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen eens een opmerking over de vergeten slotaanhalingsteken (?) of "it" ipv "is" netquote:
Bedenk het me nu weer ineensquote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAH KK VERTEL NOU WIE HET IS DAN![]()
En wtf hoezo nu wel kunnen zeggen dan?
DM dan you fuck, nu wil ik het weten ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou het zeggen als 'ie niet meer op de FOK!index zou staan.
Oh je werkt nu in een andere AH ofzo als waar je toen met hem werkte?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bedenk het me nu weer ineens. Not sure if still workin' there, kk lang niet gezien.
Nee, zelfde AH. Maar weet niet of hij er nog werkt, heb 'm al maanden of dus al een jaar oid niet gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh je werkt nu in een andere AH ofzo als waar je toen met hem werkte?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen eens een opmerking over de vergeten slotaanhalingsteken (?) of "it" ipv "is" net.
Ahw. Hoe komt het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |