Lust ik wel maar nu niet, doe maar een fles witte wijn ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, rip.
Zou chocola voor je kopen als je dat had gelust.
Kun je fappen op mijn hete lijf.quote:
Was je er ook zo een die een stropdas droeg?quote:
Rietje erbij?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lust ik wel maar nu niet, doe maar een fles witte wijn ofzo.
Wat heb ik nou aan een rietje, als die fles op de helft is komt het rietje al niet meer bij het vocht.quote:
quote:
Gewoon fles aan de mond, zoals altijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een rietje, als die fles op de helft is komt het rietje al niet meer bij het vocht.
Nee?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn jullie het nieuwe SC stelletje waar 2SlutZ het laatst over had?
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn jullie het nieuwe SC stelletje waar 2SlutZ het laatst over had?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was je er ook zo een die een stropdas droeg?
Ja precies, als een ekte. Met rietjes kan je maar kleine slokjes nemen, heb je niks aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon fles aan de mond, zoals altijd.
Haha, sex fetisj, neuken in KKK kostuum.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk sterk, aangezien wise tegen alles is dat donkerder is dan Maria biscuits.
Ben je homo?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun je fappen op mijn hete lijf.
Meer foto's zijn bij Mur aan te vragen tegen redelijke kosten.
quote:
Hoef je jezelf niet sorry voor te voelen ;s in Nederland kun je dat gewoon zijn als je wilt heur.quote:
u riep¿quote:Op maandag 10 februari 2014 20:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, sex fetisj, neuken in KKK kostuum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef wise het volgende:
[..]
u riep¿Wise draait hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef wise het volgende:
[..]
u riep¿Lijkt nu net of er een pielemans is weg geblurredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door jou ;s constant dat perfecte lijntje van jou posten ;squote:Op maandag 10 februari 2014 21:00 schreef VeerEli het volgende:
Zelfs ik eet meer dan Vas hahahahah ;p
Ik post helemaal geen fuckquote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Komt door jou ;s constant dat perfecte lijntje van jou posten ;s
Nou ik ben blij voor je dat jij wel kan eten.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:00 schreef VeerEli het volgende:
jij bent toch zo'n anorexia Poolquote:Op maandag 10 februari 2014 21:00 schreef VeerEli het volgende:
Hoezo kan jij niet eten dan? Heeft zeurmiep weer last van aanstelleritis?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik ben blij voor je dat jij wel kan eten.
quote:
Ja als ik echt niet kan eten dan stel ik me idd aanquote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo kan jij niet eten dan? Heeft zeurmiep weer last van aanstelleritis?
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo kan jij niet eten dan? Heeft zeurmiep weer last van aanstelleritis?
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja als ik echt niet kan eten dan stel ik me idd aan
Madquote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja als ik echt niet kan eten dan stel ik me idd aan
Hoe kan iemand normaal reageren op iets wat nog debieler is dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg dan kutje ipv zo aangebrand te reageren
Serieus, wat loop je kk moeilijk te doen mens.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan iemand normaal reageren op iets wat nog debieler is dan?
Moeilijk is mijn 2e naam.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus, wat loop je kk moeilijk te doen mens.
Kom me dan eerst die flessen brengen teefje.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:18 schreef Chloroform het volgende:
Vas, trek die tweede fles maar vast open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |