Mijn Mortaxx-ritme, werk en te inspiratieloos om nog fatsoenlijk een PvA te schrijvenquote:
Als jij meerdere keren vaak in de week gewerkt heb zou je hem toch wel een keer gezien hebben neem ik aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, zelfde AH. Maar weet niet of hij er nog werkt, heb 'm al maanden of dus al een jaar oid niet gezien.
Nee, jij gaat weer zieke jokes uithalen of naaiacties etc.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als jij meerdere keren vaak in de week gewerkt heb zou je hem toch wel een keer gezien hebben neem ik aan?Ergo; hij werkt niet er niet meer.
SPEAK.
Had ik allang kunnen doen, ik weet verdomme je telefoonnummer, volledige naam, adres, werk, opleiding en waar je werkt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, jij gaat weer zieke jokes uithalen of naaiacties etc.
Kut is dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn Mortaxx-ritme, werk en te inspiratieloos om nog fatsoenlijk een PvA te schrijven.
Wow, Chloro cared om me.
Creepquote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had ik allang kunnen doen, ik weet verdomme je telefoonnummer, volledige naam, adres, werk, opleiding en waar je werkt.
Je brengt me op ideeën. Chantageshit.
Die ThaErik zeker.quote:
Ikspankdwcwanneerhijaanhetdweilenis dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, don't care.
[..]
Staat er niet tussen.
69quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
Heb net 51 gehaald met Flappy Bird.
Ik heb standaard die chicken tandooriquote:
Dim sum?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Die stoommaaltijden in die rieten mandjes?
Ik haal shit door elkaar.quote:
Niks tegen Lanaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Dit soort kutjes zouden ze in een lange rij tegen de muur moeten zetten, er zijn complete volken voor minder afgeslacht.
Off to the races, cola, american.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige nummer dat ik kan waarderen is video games.
Gewoon, neutraal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Off to the races, cola, american.
Het is meestal wel zo, of je vindt haar drie keer niks of je vindt haar goed.
Ja, mooi toch. Versterkt weer het beeld wat je bij iemand hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat hier een opmerking over zou komen
net als zoietsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi toch. Versterkt weer het beeld wat je bij iemand hebt.
quote:Geweigerd worden voor een stageplek omdat je een hoofddoek draagt is het zelfde als geweigerd worden omdat de kleur van je broek niet geliefd is door de werkgever. Is zelfexpressie tegenwoordig ook niet meer toegestaan? Houd eens op met dat kinderachtige gedoe en leer men te beoordelen op zijn/haar innerlijk in plaats van uiterlijke kenmerken. Wie ben jij om iemands kwaliteiten in twijfel te trekken omdat diegene een hoofddoek op heeft? Wake up van deze wereld die bestempeld word als ''tolerant '' !
Mja, typischquote:
ik mag hier niet eens een korte broek aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, typischik kan toch ook niet een pet op naar werk op doen
rare figuren.
Ja, toch al zo'n 20 weken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?Is echt al vet lang bekend man,
Broodfokker.quote:
Ondanks dat ik haar helemaal niks vind heb ik toch ergens wel respect voor d'r, ze doet het toch allemaal wel, dat school afmaken, werken, huis en vaste vriend gevonden die haar zoontje ook accepteert, hoewel ze wel erg snel zwanger wordtquote:
Hmm, MTV gebeld voor een leuke reality show suggestie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik haar helemaal niks vind heb ik toch ergens wel respect voor d'r, ze doet het toch allemaal wel, dat school afmaken, werken, huis en vaste vriend gevonden die haar zoontje ook accepteert, hoewel ze wel erg snel zwanger wordt
Poep gewoon in bed. Kan jou het schelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet naar de wc maar dan moet ik uit bed.
Schapefokker denk ik.quote:
Nee, wist ik niet. Ben niet zo van de inside info. Was het een turk of antiliaan deze keer? ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?Is echt al vet lang bekend man,
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mag hier niet eens een korte broek aan
Antiliaan (srs)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, wist ik niet. Ben niet zo van de inside info. Was het een turk of antiliaan deze keer? ben wel benieuwd.
Ze heeft niet geleerd van de vorige zwangerschap, dat je zo de man niet persee kan binden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hoewel ze wel erg snel zwanger wordt
oke 4ebequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet naar de wc maar dan moet ik uit bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |