Mijn Mortaxx-ritme, werk en te inspiratieloos om nog fatsoenlijk een PvA te schrijvenquote:
Als jij meerdere keren vaak in de week gewerkt heb zou je hem toch wel een keer gezien hebben neem ik aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, zelfde AH. Maar weet niet of hij er nog werkt, heb 'm al maanden of dus al een jaar oid niet gezien.
Nee, jij gaat weer zieke jokes uithalen of naaiacties etc.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als jij meerdere keren vaak in de week gewerkt heb zou je hem toch wel een keer gezien hebben neem ik aan?Ergo; hij werkt niet er niet meer.
SPEAK.
Had ik allang kunnen doen, ik weet verdomme je telefoonnummer, volledige naam, adres, werk, opleiding en waar je werkt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, jij gaat weer zieke jokes uithalen of naaiacties etc.
Kut is dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn Mortaxx-ritme, werk en te inspiratieloos om nog fatsoenlijk een PvA te schrijven.
Wow, Chloro cared om me.
Creepquote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had ik allang kunnen doen, ik weet verdomme je telefoonnummer, volledige naam, adres, werk, opleiding en waar je werkt.
Je brengt me op ideeën. Chantageshit.
Die ThaErik zeker.quote:
Ikspankdwcwanneerhijaanhetdweilenis dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, don't care.
[..]
Staat er niet tussen.
69quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Chloroform het volgende:
Heb net 51 gehaald met Flappy Bird.
Ik heb standaard die chicken tandooriquote:
Dim sum?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Die stoommaaltijden in die rieten mandjes?
Ik haal shit door elkaar.quote:
Niks tegen Lanaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
#LanaDelReyismyreligion
Dit soort kutjes zouden ze in een lange rij tegen de muur moeten zetten, er zijn complete volken voor minder afgeslacht.
Off to the races, cola, american.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige nummer dat ik kan waarderen is video games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |