Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft niet geleerd van de vorige zwangerschap, dat je zo de man niet persee kan binden.
Cura als ik het goed heb.quote:
Jij hebt echt iedereen op FB eh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.
[..]
Cura als ik het goed heb.
Oh god dat heb je allemaal al weer gezien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.
[..]
Cura als ik het goed heb.
ZEI IK DAT?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt echt iedereen op FB eh.
En een zwarte labrador aangeschaft zie ik nu, wordt echt 1 happy family.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh god dat heb je allemaal al weer gezien?![]()
Hahaha mooi. Maar als ze maar gelukkig zijn
Altijd gedacht dat jij hier de eerste met zo'n show zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, MTV gebeld voor een leuke reality show suggestie.
Hahaha ook nog een zwartequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZEI IK DAT?Ze heeft alleen d'r fb erg open staan.
[..]
En een zwarte labrador aangeschaft zie ik nu, wordt echt 1 happy family.
De bebe heeft inmiddels verkering met gorzalka.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zou het met l0t en d'r bebe zijn.
Mijn leven kan prima fungeren als een spectaculaire reality show, ja. Al zullen ze me nu wel te oud vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij hier de eerste met zo'n show zou zijn geweest.
Ja klopt welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ook nog een zwarte![]()
We zullen zien... hoop het voor ze. Al zie ik dit zo vaak en dan binnen een jaar is alles kapot
Had wekelijks aan de buis gekluisterd gezeten. Nog steeds zelfs.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn leven kan prima fungeren als een spectaculaire reality show, ja. Al zullen ze me nu wel te oud vinden.
Haha oké hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZEI IK DAT?Ze heeft alleen d'r fb erg open staan.
quote:
Zeg het maar, kan ik je ergens mee helpen?quote:
Lief. One lovequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had wekelijks aan de buis gekluisterd gezeten. Nog steeds zelfs.
Aww, ik mis hemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De bebe heeft inmiddels verkering met gorzalka.
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lief. One love.
[..]
Aww, ik mis hem.
Vast wel..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg het maar, kan ik je ergens mee helpen?
Ben jij nou nog op reis gegaan of is daar niets meer van terecht gekomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lief. One love.
[..]
Aww, ik mis hem.
Ik ben er voor je.quote:
Paar maanden Azie, maar verder niet echt noemenswaardige dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij nou nog op reis gegaan of is daar niets meer van terecht gekomen?
Wowquote:
Nog kat gegeten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Paar maanden Azie, maar verder niet echt noemenswaardige dingen.
Tuurlijk, doe ik voor jou.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow![]()
Wil je mijn hand vast houden tijdens het poepen?
Hahaha, ben blij dat je je weer beter voelt, Vassie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes eens houden tyfyuswijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |