Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft niet geleerd van de vorige zwangerschap, dat je zo de man niet persee kan binden.
Cura als ik het goed heb.quote:
Jij hebt echt iedereen op FB eh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.
[..]
Cura als ik het goed heb.
Oh god dat heb je allemaal al weer gezien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de fb van haar vriend wel schattig, foto's van kinderwagens en benodigheden enzo. Volgens mij zit het wel goed.
[..]
Cura als ik het goed heb.
ZEI IK DAT?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt echt iedereen op FB eh.
En een zwarte labrador aangeschaft zie ik nu, wordt echt 1 happy family.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh god dat heb je allemaal al weer gezien?![]()
Hahaha mooi. Maar als ze maar gelukkig zijn
Altijd gedacht dat jij hier de eerste met zo'n show zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, MTV gebeld voor een leuke reality show suggestie.
Hahaha ook nog een zwartequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZEI IK DAT?Ze heeft alleen d'r fb erg open staan.
[..]
En een zwarte labrador aangeschaft zie ik nu, wordt echt 1 happy family.
De bebe heeft inmiddels verkering met gorzalka.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Hoe zou het met l0t en d'r bebe zijn.
Mijn leven kan prima fungeren als een spectaculaire reality show, ja. Al zullen ze me nu wel te oud vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij hier de eerste met zo'n show zou zijn geweest.
Ja klopt welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ook nog een zwarte![]()
We zullen zien... hoop het voor ze. Al zie ik dit zo vaak en dan binnen een jaar is alles kapot
Had wekelijks aan de buis gekluisterd gezeten. Nog steeds zelfs.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn leven kan prima fungeren als een spectaculaire reality show, ja. Al zullen ze me nu wel te oud vinden.
Haha oké hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZEI IK DAT?Ze heeft alleen d'r fb erg open staan.
quote:
Zeg het maar, kan ik je ergens mee helpen?quote:
Lief. One lovequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had wekelijks aan de buis gekluisterd gezeten. Nog steeds zelfs.
Aww, ik mis hemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De bebe heeft inmiddels verkering met gorzalka.
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lief. One love.
[..]
Aww, ik mis hem.
Vast wel..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg het maar, kan ik je ergens mee helpen?
Ben jij nou nog op reis gegaan of is daar niets meer van terecht gekomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lief. One love.
[..]
Aww, ik mis hem.
Ik ben er voor je.quote:
Paar maanden Azie, maar verder niet echt noemenswaardige dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij nou nog op reis gegaan of is daar niets meer van terecht gekomen?
Wowquote:
Nog kat gegeten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Paar maanden Azie, maar verder niet echt noemenswaardige dingen.
Tuurlijk, doe ik voor jou.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow![]()
Wil je mijn hand vast houden tijdens het poepen?
Hahaha, ben blij dat je je weer beter voelt, Vassie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes eens houden tyfyuswijf
Zo warm ben jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe ik voor jou.
[..]
Hahaha, ben blij dat je je weer beter voelt, Vassie.
Stond me nog bij dat je Azië ging doen. Ik ben bezig met ally bedevaart tour en Breda en Eindhoven ken ik inmiddels wel. Dus nu ga ik ZO Azië ook proberen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Paar maanden Azie, maar verder niet echt noemenswaardige dingen.
Ja, liefquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
echt he, chlochlo 2014>chloclo in den beginne.
Ga nieuwe username maken, Chlochlo2014.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
echt he, chlochlo 2014>chloclo in den beginne.
2nutz dit, 2nutz dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met zijn armpjes kan die beter kunststof gaan tillen ja
Hahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stond me nog bij dat je Azië ging doen. Ik ben bezig met ally bedevaart tour en Breda en Eindhoven ken ik inmiddels wel. Dus nu ga ik ZO Azië ook proberen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:18 schreef VeerEli het volgende:
http://cdnapi.kaltura.com(...)Graph/wid/1_7bevdh43
Wat doet Ambi daar nou weer
Klinkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nieuwe username maken, Chlochlo2014.
Drie of vier maanden backpacken. Vliegen op Bangkok en van daar naar het noorden, dan Laos van noord naar zuid om in Cambodja te geraken en dan Vietnam van zuid naar noord. Van daaruit weet ik het nog niet, net als dat ik nog niet weet überhaupt tijd over te hebben eenmaal in Hanoi aangekomen te zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha.
Wat is je planning daar? En ga je echt a la backpack?
Hoop dat als je terug komt je jezelf hebt gevonden manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Drie of vier maanden backpacken. Vliegen op Bangkok en van daar naar het noorden, dan Laos van noord naar zuid om in Cambodja te geraken en dan Vietnam van zuid naar noord. Van daaruit weet ik het nog niet, net als dat ik nog niet weet überhaupt tijd over te hebben eenmaal in Hanoi aangekomen te zijn.
Oh. RIPquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat als je terug komt je jezelf hebt gevonden man
Lekker naar Thailand he viezerikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Drie of vier maanden backpacken. Vliegen op Bangkok en van daar naar het noorden, dan Laos van noord naar zuid om in Cambodja te geraken en dan Vietnam van zuid naar noord. Van daaruit weet ik het nog niet, net als dat ik nog niet weet überhaupt tijd over te hebben eenmaal in Hanoi aangekomen te zijn.
Lekker zeevissen inderdaad.quote:
Zegt de hipster zonder eigen identiteit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat als je terug komt je jezelf hebt gevonden man
Oeh die opmerking stak zo te zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker zeevissen inderdaad.
[..]
Zegt de hipster zonder eigen identiteit.
Daar wens ik idd niet mee geassocieerd te worden.quote:
Trek het je niet aan, je weet wie het typtequote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar wens ik idd niet mee geassocieerd te worden.
Ik neem maar een middag vrij om weer tot mijzelf te komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, je weet wie het typte
Ik zou mijn verlofuren sparen voor een doorreis in azie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik neem maar een middag vrij om weer tot mijzelf te komen.
Oke jochie, ga maar weer met je blokken spelen nu.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tfoe dit is echt iets voor vaseline_
Dat zijn geen blokken a tandoori chicken, dat zijn bricks..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke jochie, ga maar weer met je blokken spelen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |