Ja als ik 's avonds ga dan lig ik ook later op bed hoor. In de ochtend geeft het je idd wel meer energie voor de rest van de dag. Ik heb m'n ritme 2 jaar geleden voor stage om moeten gooien en heb dat eigenlijk proberen vast te houden omdat ik gewoon meer deed.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja misschien eens proberen, kwestie van wennen natuurlijk. Krijg wel altijd energie van sporten dus misschien beter dit 's ochtends te doen
Ja haat er maar op losquote:
Nee, ochtenden zijn nooit lekker.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
De ochtend is echt alleen lekker als je hebt doorgehaald en onderweg naar huis bent met je brakke kop.
Of als je vrij bent, om 7 uur wakker wordt, moet pissen, gaat pissen, terug naar bed loopt en weer een paar uur verder slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
De ochtend is echt alleen lekker als je hebt doorgehaald en onderweg naar huis bent met je brakke kop.
Mijn buren hebben er eentje. Wat een kutbeesten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:57 schreef Salatrel het volgende:
Lekker opstaan als de haan kraait. Heb je nog wat aan je dag #boerelevuh
Sowieso verder slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of als je vrij bent, om 7 uur wakker wordt, moet pissen, gaat pissen, terug naar bed loopt en weer een paar uur verder slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering.
Dat is niet conform de maatschappelijke dienstregeling des levens.quote:
Daarom ga ik ook weer terug de horeca inquote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet conform de maatschappelijke dienstregeling des levens.
Weinig geld dan, meh.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook weer terug de horeca in
Maakt niet uit, ik kan het goed combineren met atletiek. En zo kan ik weer contacten opdoen voor sponsorsquote:
50 shades of orange: A story about prison shower rape.quote:
Werd vandaag 13:00 uur wakkerquote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso verder slapen. In het weekend, wakker worden om 9u en denken van fuuu ik ben vrij man
, verder slapen en dan wakker worden en tot de ontdekking komen dat het alweer 13u is geweest
.
Dit.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
Gewoon iedere dag tot twee uur in bed liggen jatog.
Maar dan moet je bewegen en zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kan het goed combineren met atletiek. En zo kan ik weer contacten opdoen voor sponsors
wordt ikquote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Werd vandaag 13:00 uur wakker
Vannacht naar Café Ruig () geweest vanwege verjaardag, rond kwart voor 1 terug, toen tot half 5 Kolonisten van Catan gespeeld
![]()
Toen naar bed, rond half 6 in slaap gevallen. Dan wordt ik wel rond 13:00 uur wakker. Maar normaliter vind ik dat wel weer echt te gortig
In die tijd dat ik paar maand thuis zat, was m'n ritme ong doordeweeks rond half 2 gaan slapen en rond half 11 weer wakker. En dan ook heel bewust, omdat het anders te snel veel later wordt
https://www.facebook.com/jij?and=anderquote:Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
FB zou eigenlijk de optie moeten hebben dat je kunt zien sinds wanneer je met iemand bevriend bent. Soms vraag ik me echt af hoe sommige mensen in mijn lijst gekomen zijn.
Boeie, het is niet alsof je naar college moet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit.
Alleen ga ik dan om 8 uur 's ochtends pas slapen
Doet het nietquote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jij?and=ander
Hé, ik dacht dat jij was overgestapt op een kloontje?quote:
Ah, zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar dat is juist leuk als je domineert
Moest even wachten tot ik weer op dit acc kon posten.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, ik dacht dat jij was overgestapt op een kloontje?
En er nog mee wegkomen ook, baas.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moest even wachten tot ik weer op dit acc kon posten.
Ohquote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet ook jij en ander aanpassen aan de vriendschap die je wilt bekijken he hehe
Nah.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Zou yvonne de bomber nu ook weer blauw maken?
Wtf, wat? Hadden ze je inloggegevens veranderd?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik had al een unban hoor, alleen de logingegevens niet.
Pharkus
Nah, laat maar, niet belangrijk verder.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, wat? Hadden ze je inloggegevens veranderd?
Ze hebben tot in de rechtzaal moeten uitvechten of de accounts deel uit maakten van de gemeenschap in goederenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben tot in de rechtzaal moeten uitvechten of de accounts deel uit maakten van de gemeenschap in goederen
[..]
Ze hebben tot in de rechtzaal moeten uitvechten of de accounts deel uit maakten van de gemeenschap in goederen
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Yvonne een HSG waren getrouwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yvonne een HSG waren getrouwd!Denk ik.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Nee, maar het is wel heel cool en stoer natuurlijk om er zo geheimzinnig over te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Jullie moeten eens buiten deze SC/ONZ komenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yvonne een HSG waren getrouwd!Denk ik.
Ik poste vroeger overal. Watskebeurt.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie moeten eens buiten deze SC/ONZ komen
Het is niet aan mij om hier verdere uitspraken over te doen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel heel cool en stoer natuurlijk om er zo geheimzinnig over te doen.
Wtf, hij had met Meloewa?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Meloewa postte onder zijn accounts. Nu is het uit en moest de voogdij over de accounts verdeeld worden
Dat weet ik wel weer, hij had de leftovers van chroestjov.quote:
Ken je me nog?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
OMG
U bent de gelukkige winnaar van een geldbedrag van ¤935,470.00 (Negen
Honderd En Vijfendertigduizend Vier Honderd Zeventig Euros) dat deel komt
van het geld bedrag van ¤25,257,690,00 ( vijfentwintig million en
tweehonderdzevenenvijtig duizend en zeshonderdnegentig euro )
Dit geldbedrag is verdeeld tussen 27 deelnemers die ook hebben gewonnen in
de 2e catogorie van dit promotie. Alle deelnemers is geselecteerd door een
computer systeem dat uit 450.000 namen en e-mails bestaat en vanuit
verschillende landen van over de hele wereled bijv; Europa, Azie, Africa,
Australie, Noord en Zuid Amerika. Zij doen allemaal aan mee met onze
international Promotie trekking programma dat 1 keer per jaar gehouden
wordt.
Heey laten we het eens over onze gemeenschap in goederen hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
OMG
U bent de gelukkige winnaar van een geldbedrag van ¤935,470.00 (Negen
Honderd En Vijfendertigduizend Vier Honderd Zeventig Euros) dat deel komt
van het geld bedrag van ¤25,257,690,00 ( vijfentwintig million en
tweehonderdzevenenvijtig duizend en zeshonderdnegentig euro )
Dit geldbedrag is verdeeld tussen 27 deelnemers die ook hebben gewonnen in
de 2e catogorie van dit promotie. Alle deelnemers is geselecteerd door een
computer systeem dat uit 450.000 namen en e-mails bestaat en vanuit
verschillende landen van over de hele wereled bijv; Europa, Azie, Africa,
Australie, Noord en Zuid Amerika. Zij doen allemaal aan mee met onze
international Promotie trekking programma dat 1 keer per jaar gehouden
wordt.
Chimeid van gister?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:19 schreef Gridlok het volgende:
Heb ik net me tweede oog open, stond dat mens al naast der bed te springen, never again.
Ik geef geen neuk meer.quote:
aantal posts: 169.526 (gemiddeld 88 per dag)quote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk meer.Het is maar fucking internet.
Preciesquote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, het is niet alsof je naar college moet.
Nou gelukkig maar he zou ook wel wat zijn hoor hihiquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk meer.Het is maar fucking internet.
geregistreerd op: zaterdag 28 december 2013 @ 21:59quote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
aantal posts: 169.526 (gemiddeld 88 per dag)
Ja ja, vroeger had ik geen leven, erg kut en zo. Maar ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
aantal posts: 169.526 (gemiddeld 88 per dag)
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 963 (gemiddeld 23 per dag)
Zelfs ik heb meerquote:Op zondag 9 februari 2014 23:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Zou kunnen, ben niet egt nuchter nuquote:Op zondag 9 februari 2014 23:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oké. Volgens mij mis je mijn punt.
Hoe staat het met roken eik?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:35 schreef VeerEli het volgende:
Ik maar 15 per daghaha jullie hebben allemaal een kut leven
![]()
![]()
Ohw sorry hoor mevrouw.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was echt al weken bekend hoor, hier.
hoeveel rook je in het weekend? En netjes. Heb t idee dat ik dan toch snel ook doordeweeks weer zou rokenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Je bent zelf een dikke staafmixer.
Overdag niet, alleen de avonden. Als ik thuis blijf met m'n vriend echt heel weinig, misschien 2 of 3. Als ik een feestje heb wat meer, dan tel ik niet en rook ik gewoon als ik zin heb.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel rook je in het weekend? En netjes. Heb t idee dat ik dan toch snel ook doordeweeks weer zou roken
wtf is gaande manquote:Op maandag 10 februari 2014 01:28 schreef chroestjov het volgende:
Bedankt voor het sluiten van dat topic Mortaxx, de sfeer was er om te snijden, ik kon al die spanning niet meer aan.
Gewoon wat slechte verhoudingen die tot ontploffing kwamen.quote:
Ja ondanks de haat en nijd blijft iedereen elkaar maar opzoekenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon wat slechte verhoudingen die tot ontploffing kwamen.
Link naar betrefende topicquote:Op maandag 10 februari 2014 01:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon wat slechte verhoudingen die tot ontploffing kwamen.
Ja, dat is waar. Niet fokken met onze privé.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier weten we foks en prive iig nog te scheiden
Je bent nog laat wakker trouwensquote:Op maandag 10 februari 2014 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Niet fokken met onze privé.
Ik probeer het probleem in casu al meer dan een jaar volledig te vermijden, echter wil dat vandaag schijnbaar niet zo goed lukken.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ondanks de haat en nijd blijft iedereen elkaar maar opzoeken
Ik was vanmiddag op de bank in slaap gevallen.quote:
Jajaja, stiekem geniet je van het dramaquote:Op maandag 10 februari 2014 01:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik probeer het probleem in casu al meer dan een jaar volledig te vermijden, echter wil dat vandaag schijnbaar niet zo goed lukken.
Ongeluk blijft mij opzoeken, ik denk dat het komt door mijn negatieve inktzwarte aura.
Ik ga wakker blijvenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de bank in slaap gevallen.Kan nu niet meer slapen.
Het enige wat ik van drama word is moe.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jajaja, stiekem geniet je van het drama
[..]
Ik ga wakker blijven
Waarom?quote:
Rust zacht, xoxoquote:Op maandag 10 februari 2014 01:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het enige wat ik van drama word is moe.
Haha shiiit.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat mijn ritme om 5 uur gaan slapen en einde vd middag opstaan is
Haha zie je dat je terugleestquote:Op maandag 10 februari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiiit.Nu snap ik ook wat ik eerder vanavond had gelezen over vroeg slapen morgen.
Ik was er toen nog gewoon, schele.quote:
hjb dikkopquote:Op maandag 10 februari 2014 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik was er toen nog gewoon, schele.
Doe normaal, private dancer.quote:
Straks ga je me nog vertellen dat je ook geen stripper bent.quote:
Zo zou ik het niet noemen. Doe broekje wel altijd zeer sensueel uitquote:Op maandag 10 februari 2014 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je ook geen stripper bent.
Kaarsjes aan, rozenblaadjes op bed alles?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet noemen. Doe broekje wel altijd zeer sensueel uit
Bamihappen en toetertjesquote:Op maandag 10 februari 2014 01:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, rozenblaadjes op bed alles?
Doet het niet.quote:
Weenie.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff waarom doen mijn plaatjes het nooit
Die OS interesseren mij echt helemaal nietsquote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit even stukjes NOS Studio Sportwinter: live vanuit Sotsji te kijken, zie ik Jos Brink.
(Heiloo, 19 juni 1942 – Amsterdam, 17 augustus 2007)
Holy kanki man, de tijd vliegt.
Had ik ook vanmiddag, maar als ik eenmaal kijk weten die commentators er toch meestal iets boeiends van te maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die OS interesseren mij echt helemaal niets
Michael Jackson is ook al bijna 5 jaar dood.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit even stukjes NOS Studio Sportwinter: live vanuit Sotsji te kijken, zie ik Jos Brink.
(Heiloo, 19 juni 1942 – Amsterdam, 17 augustus 2007)
Holy kanki man, de tijd vliegt.
Hoorde van MJ's overlijden enkele minuten voor ik 20 werd. #neverforgetquote:Op maandag 10 februari 2014 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Michael Jackson is ook al bijna 5 jaar dood.
Ik had net een broodje kebab besteld. #wherewereyouquote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoorde van MJ's overlijden enkele minuten voor ik 20 werd. #neverforget
Weet 9/11 nog wel als dag van gisterenquote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoorde van MJ's overlijden enkele minuten voor ik 20 werd. #neverforget
Ja, dat ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet 9/11 nog wel als dag van gisteren
'89quote:Op maandag 10 februari 2014 02:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Werd precies 366 dagen na EK '88 geboren.
Dus.
Had ze je maar weg laten halen.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik was in me moeders buik toen ik voor het eerst de WK winst meemaakte in 1990
Hebben nooit WK gewonnen weeniehoorquote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik was in me moeders buik toen ik voor het eerst de WK winst meemaakte in 1990
Wij 4xquote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben nooit WK gewonnen weeniehoor
Waarom ben jij nog wakker?quote:
Ik ook. Ik rende naar school zoals gewoonlijk. En Somalische dikke mo riep: Wejooooow heb je het gezien?? Ik zo: nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet 9/11 nog wel als dag van gisteren
Echt een drerrie hèquote:Op maandag 10 februari 2014 02:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik rende naar school zoals gewoonlijk. En Somalische dikke mo riep: Wejooooow heb je het gezien?? Ik zo: nee.
Oh.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:
Nou nou, niet zo gepikeerd.quote:
THERE YA GO.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:19 schreef Chloroform het volgende:
MMG, kijk vanaf 00:30. Vind jij denk ik wel leuk.
Gepikeerd nog wel. Het was lief bedoeld hoor. Zo van: ga maar vroeg slapen want dat is goed voor je.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 02:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
THERE YA GO.
Lemme grab my lotion.
#notevencircumcisedtho
Ahw. Ik kom wel aan mijn slaap hoor. Toch bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gepikeerd nog wel. Het was lief bedoeld hoor. Zo van: ga maar vroeg slapen want dat is goed voor je.
Eigenlijk wilde ik je gewoon weg hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Ik kom wel aan mijn slaap hoor. Toch bedankt.
Nee, Meloewa had een lekker porem huehuehuequote:Op maandag 10 februari 2014 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb je wel naar haar hoofd gekeken?
Oh wow.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik je gewoon weg hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Haha, die jaloerse blik van dat meisje links.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Maar al was ze paars.
Volgens mij is die nu zelf 16 en kk lekker.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, die jaloerse blik van dat meisje links.
Mag niet is kont!quote:Op maandag 10 februari 2014 02:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
I'll just leave this here.
Die belspelletjes vroegerquote:Op maandag 10 februari 2014 02:39 schreef Chloroform het volgende:
Er is 's nachts ook geen fuck op tv.
Nee hij is geen italiaan, ik heb hem wel eens getest.quote:
Met Gigi.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 02:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow.Nee grapje. Je mag blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Zij is cutequote:Op maandag 10 februari 2014 02:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Maar al was ze paars.
Speel niet zo met mijn gevoelens. :squote:
Speel liever met iets anders hwueuehequote:Op maandag 10 februari 2014 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speel niet zo met mijn gevoelens. :s
Ja.quote:
Met jezelf zeker, huehuehuehtfhhhyrfgbquote:Op maandag 10 februari 2014 02:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Speel liever met iets anders hwueuehe
Nee. Met iets heel anders. Weetje, snapje.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met jezelf zeker, huehuehuehtfhhhyrfgb
Ja, snap het.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee. Met iets heel anders. Weetje, snapje.
Touché.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, Meloewa had een lekker porem huehuehue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gvd wat een verschil wel. Ik hou wel van chicks met een afwijkend gezicht zoals op de 2e, maar die 1e is wel slecht.
Dat kan ook echt alleen een vrouw of een homo opvallen, ik was onder hypnose van haar bewegingen waardoor mij dat in geen duizend jaar zou zijn opgevallen.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, die jaloerse blik van dat meisje links.
Amen.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
I'll just leave this here.
Oké.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat kan ook echt alleen een vrouw of een homo opvallen, ik was onder hypnose van haar bewegingen waardoor mij dat in geen duizend jaar zou zijn opgevallen.
Wow, je leeft nog.quote:
Slaap lekker.quote:
Niet?quote:
RIP alvast dan.quote:
Oh, jammer. Besalamat.quote:
Ben niet zo van de vrouwenliefde.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:00 schreef BlueJeans het volgende:
Pompopiedouww! I wanna be loved by you yes you.
Waar ben je wel van?quote:Op maandag 10 februari 2014 03:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet zo van de vrouwenliefde.
Mango's.quote:
Als ze maar hung like a horse zijn ja haha snap je hahaquote:
Wat is jouw favo stuk fruit?quote:
kk goeie egt snap em hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 03:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ze maar hung like a horse zijn ja haha snap je haha
werk nie sukketljequote:Op maandag 10 februari 2014 03:07 schreef BlueJeans het volgende:
Dit is pas godnondeju goed spul joh op dit uur!![]()
[ ]
Aardbeien zijn maar een korte periode in het jaar echt lekker zoet en sappig. Wel jammer.quote:
Doet et nie. Ligt dus niet aan mij denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 03:07 schreef BlueJeans het volgende:
Dit is pas godnondeju goed spul joh op dit uur!![]()
Daarom juist. Eigenlijk is al het fruit wel lekker.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aardbeien zijn maar een korte periode in het jaar echt lekker zoet en sappig. Wel jammer.
Jij ookquote:Op maandag 10 februari 2014 03:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aardbeien zijn maar een korte periode in het jaar echt lekker zoet en sappig.
Ik vind bananen lekkerst.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom juist. Eigenlijk is al het fruit wel lekker.
Gvd.quote:
Liftmuziek dusquote:Op maandag 10 februari 2014 03:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij ken ik ook een meisje IRL die zo'n Lana Del Ray fan is, maar dat weet ik niet zeker. Wel lekker nummer ja, maar iets té voor dit uurtje. Doe mij maar een simplistisch rustgevend deuntje.
Ik eet echt veel bananen. Sowieso altijd bij ontbijt. Maar vooral omdat makkelijk. Aardbei/meloen/peer/ananas/mango vind ik dan lekkerder omdat minder vaakquote:Op maandag 10 februari 2014 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind bananen lekkerst.
inb4 apengrappen
Zeggen dat je van bananen minder goed kunt schijten.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik eet echt veel bananen. Sowieso altijd bij ontbijt. Maar vooral omdat makkelijk. Aardbei/meloen/peer/ananas/mango vind ik dan lekkerder omdat minder vaak
Sinaasappels denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat voor fruit eten ze in Iran het meest?
la gata no es bonitaquote:Op maandag 10 februari 2014 03:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
What did you say?
[ afbeelding ]
En wat zegt je eigen onderzoek?quote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Zeggen dat je van bananen minder goed kunt schijten.
Turks fruit Haahhahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat voor fruit eten ze in Iran het meest?
Vrouwen poepen niet, dus kan niet uit ervaring spreken.quote:
De nieuwe Najib Amhali jij.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turks fruit Haahhahahahahahahahahahahahahaha
Ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik eet echt veel bananen. Sowieso altijd bij ontbijt. Maar vooral omdat makkelijk. Aardbei/meloen/peer/ananas/mango vind ik dan lekkerder omdat minder vaak
Ik poep roosjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, dus kan niet uit ervaring spreken.
Appels zijn toch een beetje het gehandicapte broertje van de fruitfamiliequote:Op maandag 10 februari 2014 03:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook.En ook als ontbijt omdat makkelijk ja.
Peer eet ik 's avonds vaak. Verder wat jij zegt ja. Appels vind ik niet zo geweldig.
quote:Op maandag 10 februari 2014 03:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turks fruit Haahhahahahahahahahahahahahahaha
En overrated.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Appels zijn toch een beetje het gehandicapte broertje van de fruitfamilie
Wow, nu je het zegt.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ze is wel zo'n type die em eraf snijdt en in de pan werpt
Dit is lekker ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:20 schreef BlueJeans het volgende:
Wow, ooit van de drankenvrucht gehoord. Ik niet. Ziet er wel lekker uit!
[ afbeelding ]
Ooit gegeten??quote:
Ziet eruit als opgedroogde sperma met gehard vet en chiazaden.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:20 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]
Heb geen penisnijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ze is wel zo'n type die em eraf snijdt en in de pan werpt
Waar koop je datquote:Op maandag 10 februari 2014 03:20 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Drankenvruchtquote:Op maandag 10 februari 2014 03:20 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]
Groenteboer.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar koop je datsowieso zijn die tropische fruitsoorten het best
Ziet eruit als een bedorven sinaasappel ...quote:Op maandag 10 februari 2014 03:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een keer Pomelo gegeten, ook zo'n tropische vrucht, maar dat was echt smerig as fuck.
En toen sliep ik, kun je nagaan.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 03:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ziet eruit als een bedorven sinaasappel ...
Jij ook dus dat scheeltquote:Op maandag 10 februari 2014 03:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ziet eruit als een bedorven sinaasappel ...
Aan de binnenkant dan hè.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik werd juist aangetrokken door het uiterlijk.
Plas in je kont.quote:
Ja maar dat is mijn fetisj, weet je toch bebequote:Op maandag 10 februari 2014 03:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toen sliep ik, kun je nagaan.
Not even mad.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, Mineola's blijven gewoon het beste. Lekker fris, sappig en fucking zuur.
btje zoals va-jj van chloro
Waarom moest je dan naar de pics van mortax kijken? :squote:Op maandag 10 februari 2014 03:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn fetisj, weet je toch bebe
Dat is gewoon een uit de hand gelopen mandarijnquote:Op maandag 10 februari 2014 03:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, Mineola's blijven gewoon het beste. Lekker fris, sappig en fucking zuur.
Over 3 weken pas de sleutel joh.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is je app. al knus en helemaal klaar?
ff schietbaan results bekijken tochquote:Op maandag 10 februari 2014 03:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moest je dan naar de pics van mortax kijken? :s
Wanneer is de housewarming?quote:Op maandag 10 februari 2014 03:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 3 weken pas de sleutel joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |