Long hair don't care denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar zo'n fucked up ritme te hebben dan?
Geen verplichtingen 's ochtends. Steeds langer blijven liggen, steeds later gaan slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
Nachtmensenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon 's ochtends sporten? Dat helpt mij om in m'n ritme te blijven op vrije dagenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen verplichtingen 's ochtends. Steeds langer blijven liggen, steeds later gaan slapen
Dit.quote:
Ja lekker je hele leven in het donker zitten je drinkt zeker ook bloedquote:
"HEEEEEEEEEEEEY goeiemorgenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Vooral 's ochtends in de trein.
Inderdaad. Snap echt niet hoe je zo vroeg zo vrolijk kan zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"HEEEEEEEEEEEEY goeiemorgen!!1"
- Houd godverdomme je ranzige smoelwerk.
Dit sowieso, maar is beetje doorgeslagenquote:
Ben geen ochtendmens. Ga meestal pas eind van de avondquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon 's ochtends sporten? Dat helpt mij om in m'n ritme te blijven op vrije dagen
En na werktijd GTST kijken met moeder de vrouw en weer vroeg onder de wol want om 6 uur gaat de wekker alweer!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef Rezania het volgende:
Net alsof ze blij zijn dat ze verplicht vroeg hun bed uit mogen om verplicht naar werk te kunnen gaan.
Mja ik eerder ook niet is gewoon een kwestie van je ritme aanpassen volgens mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben geen ochtendmens. Ga meestal pas eind van de avond
Klinkt als mijn vader.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En na werktijd GTST kijken met moeder de vrouw en weer vroeg onder de wol want om 6 uur gaat de wekker alweer!
Klinkt als een kutleven, daarom. En ik bepaal mijn eigen ritme wel, bedankt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
Wat maakt dat in godsnaam uit of je zo'n ritme krijgt of nietBen je 12 ofzo
Duidelijk geen lid van de 'trek de stekker uit m'n wekker want ik lig net zo lekker'-Hyves vroeger.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
Wat maakt dat in godsnaam uit of je zo'n ritme krijgt of nietBen je 12 ofzo
Ja misschien eens proberen, kwestie van wennen natuurlijk. Krijg wel altijd energie van sporten dus misschien beter dit 's ochtends te doenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja ik eerder ook niet is gewoon een kwestie van je ritme aanpassen volgens mij.
Wil sowieso nooit 9-5 baan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt als mijn vader.Hoop dat ik nooit zo'n ritme krijg.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik niks zou hebben te doen kan ik rustig 5:00-6:00 naar bed gaan en 15:00-16:00 opstaan.
Daarom beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik niks zou hebben te doen kan ik rustig 5:00-6:00 naar bed gaan en 13:00-14:00 opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |