Had ze je maar weg laten halen.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik was in me moeders buik toen ik voor het eerst de WK winst meemaakte in 1990
Hebben nooit WK gewonnen weeniehoorquote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik was in me moeders buik toen ik voor het eerst de WK winst meemaakte in 1990
Wij 4xquote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben nooit WK gewonnen weeniehoor
Waarom ben jij nog wakker?quote:
Ik ook. Ik rende naar school zoals gewoonlijk. En Somalische dikke mo riep: Wejooooow heb je het gezien?? Ik zo: nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet 9/11 nog wel als dag van gisteren
Echt een drerrie hèquote:Op maandag 10 februari 2014 02:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik rende naar school zoals gewoonlijk. En Somalische dikke mo riep: Wejooooow heb je het gezien?? Ik zo: nee.
Oh.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:
Nou nou, niet zo gepikeerd.quote:
THERE YA GO.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:19 schreef Chloroform het volgende:
MMG, kijk vanaf 00:30. Vind jij denk ik wel leuk.
Gepikeerd nog wel. Het was lief bedoeld hoor. Zo van: ga maar vroeg slapen want dat is goed voor je.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 02:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
THERE YA GO.
Lemme grab my lotion.
#notevencircumcisedtho
Ahw. Ik kom wel aan mijn slaap hoor. Toch bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gepikeerd nog wel. Het was lief bedoeld hoor. Zo van: ga maar vroeg slapen want dat is goed voor je.
Eigenlijk wilde ik je gewoon weg hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Ik kom wel aan mijn slaap hoor. Toch bedankt.
Nee, Meloewa had een lekker porem huehuehuequote:Op maandag 10 februari 2014 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb je wel naar haar hoofd gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |