Had ze je maar weg laten halen.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik was in me moeders buik toen ik voor het eerst de WK winst meemaakte in 1990
Hebben nooit WK gewonnen weeniehoorquote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik was in me moeders buik toen ik voor het eerst de WK winst meemaakte in 1990
Wij 4xquote:Op maandag 10 februari 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben nooit WK gewonnen weeniehoor
Waarom ben jij nog wakker?quote:
Ik ook. Ik rende naar school zoals gewoonlijk. En Somalische dikke mo riep: Wejooooow heb je het gezien?? Ik zo: nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet 9/11 nog wel als dag van gisteren
Echt een drerrie hèquote:Op maandag 10 februari 2014 02:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik rende naar school zoals gewoonlijk. En Somalische dikke mo riep: Wejooooow heb je het gezien?? Ik zo: nee.
Oh.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:
Nou nou, niet zo gepikeerd.quote:
THERE YA GO.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:19 schreef Chloroform het volgende:
MMG, kijk vanaf 00:30. Vind jij denk ik wel leuk.
Gepikeerd nog wel. Het was lief bedoeld hoor. Zo van: ga maar vroeg slapen want dat is goed voor je.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 02:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
THERE YA GO.
Lemme grab my lotion.
#notevencircumcisedtho
Ahw. Ik kom wel aan mijn slaap hoor. Toch bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gepikeerd nog wel. Het was lief bedoeld hoor. Zo van: ga maar vroeg slapen want dat is goed voor je.
Eigenlijk wilde ik je gewoon weg hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Ik kom wel aan mijn slaap hoor. Toch bedankt.
Nee, Meloewa had een lekker porem huehuehuequote:Op maandag 10 februari 2014 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb je wel naar haar hoofd gekeken?
Oh wow.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik je gewoon weg hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Haha, die jaloerse blik van dat meisje links.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Maar al was ze paars.
Volgens mij is die nu zelf 16 en kk lekker.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, die jaloerse blik van dat meisje links.
Mag niet is kont!quote:Op maandag 10 februari 2014 02:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
I'll just leave this here.
Die belspelletjes vroegerquote:Op maandag 10 februari 2014 02:39 schreef Chloroform het volgende:
Er is 's nachts ook geen fuck op tv.
Nee hij is geen italiaan, ik heb hem wel eens getest.quote:
Met Gigi.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 02:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow.Nee grapje. Je mag blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Zij is cutequote:Op maandag 10 februari 2014 02:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Maar al was ze paars.
Speel niet zo met mijn gevoelens. :squote:
Speel liever met iets anders hwueuehequote:Op maandag 10 februari 2014 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speel niet zo met mijn gevoelens. :s
Ja.quote:
Met jezelf zeker, huehuehuehtfhhhyrfgbquote:Op maandag 10 februari 2014 02:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Speel liever met iets anders hwueuehe
Nee. Met iets heel anders. Weetje, snapje.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met jezelf zeker, huehuehuehtfhhhyrfgb
Ja, snap het.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee. Met iets heel anders. Weetje, snapje.
Touché.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, Meloewa had een lekker porem huehuehue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gvd wat een verschil wel. Ik hou wel van chicks met een afwijkend gezicht zoals op de 2e, maar die 1e is wel slecht.
Dat kan ook echt alleen een vrouw of een homo opvallen, ik was onder hypnose van haar bewegingen waardoor mij dat in geen duizend jaar zou zijn opgevallen.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, die jaloerse blik van dat meisje links.
Amen.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
I'll just leave this here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |