Overdag niet, alleen de avonden. Als ik thuis blijf met m'n vriend echt heel weinig, misschien 2 of 3. Als ik een feestje heb wat meer, dan tel ik niet en rook ik gewoon als ik zin heb.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel rook je in het weekend? En netjes. Heb t idee dat ik dan toch snel ook doordeweeks weer zou roken
wtf is gaande manquote:Op maandag 10 februari 2014 01:28 schreef chroestjov het volgende:
Bedankt voor het sluiten van dat topic Mortaxx, de sfeer was er om te snijden, ik kon al die spanning niet meer aan.
Gewoon wat slechte verhoudingen die tot ontploffing kwamen.quote:
Ja ondanks de haat en nijd blijft iedereen elkaar maar opzoekenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon wat slechte verhoudingen die tot ontploffing kwamen.
Link naar betrefende topicquote:Op maandag 10 februari 2014 01:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon wat slechte verhoudingen die tot ontploffing kwamen.
Ja, dat is waar. Niet fokken met onze privé.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier weten we foks en prive iig nog te scheiden
Je bent nog laat wakker trouwensquote:Op maandag 10 februari 2014 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Niet fokken met onze privé.
Ik probeer het probleem in casu al meer dan een jaar volledig te vermijden, echter wil dat vandaag schijnbaar niet zo goed lukken.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ondanks de haat en nijd blijft iedereen elkaar maar opzoeken
Ik was vanmiddag op de bank in slaap gevallen.quote:
Jajaja, stiekem geniet je van het dramaquote:Op maandag 10 februari 2014 01:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik probeer het probleem in casu al meer dan een jaar volledig te vermijden, echter wil dat vandaag schijnbaar niet zo goed lukken.
Ongeluk blijft mij opzoeken, ik denk dat het komt door mijn negatieve inktzwarte aura.
Ik ga wakker blijvenquote:Op maandag 10 februari 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de bank in slaap gevallen.Kan nu niet meer slapen.
Het enige wat ik van drama word is moe.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jajaja, stiekem geniet je van het drama
[..]
Ik ga wakker blijven
Waarom?quote:
Rust zacht, xoxoquote:Op maandag 10 februari 2014 01:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het enige wat ik van drama word is moe.
Haha shiiit.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat mijn ritme om 5 uur gaan slapen en einde vd middag opstaan is
Haha zie je dat je terugleestquote:Op maandag 10 februari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiiit.Nu snap ik ook wat ik eerder vanavond had gelezen over vroeg slapen morgen.
Ik was er toen nog gewoon, schele.quote:
hjb dikkopquote:Op maandag 10 februari 2014 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik was er toen nog gewoon, schele.
Doe normaal, private dancer.quote:
Straks ga je me nog vertellen dat je ook geen stripper bent.quote:
Zo zou ik het niet noemen. Doe broekje wel altijd zeer sensueel uitquote:Op maandag 10 februari 2014 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je ook geen stripper bent.
Kaarsjes aan, rozenblaadjes op bed alles?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet noemen. Doe broekje wel altijd zeer sensueel uit
Bamihappen en toetertjesquote:Op maandag 10 februari 2014 01:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, rozenblaadjes op bed alles?
Doet het niet.quote:
Weenie.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff waarom doen mijn plaatjes het nooit
Die OS interesseren mij echt helemaal nietsquote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit even stukjes NOS Studio Sportwinter: live vanuit Sotsji te kijken, zie ik Jos Brink.
(Heiloo, 19 juni 1942 – Amsterdam, 17 augustus 2007)
Holy kanki man, de tijd vliegt.
Had ik ook vanmiddag, maar als ik eenmaal kijk weten die commentators er toch meestal iets boeiends van te maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die OS interesseren mij echt helemaal niets
Michael Jackson is ook al bijna 5 jaar dood.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit even stukjes NOS Studio Sportwinter: live vanuit Sotsji te kijken, zie ik Jos Brink.
(Heiloo, 19 juni 1942 – Amsterdam, 17 augustus 2007)
Holy kanki man, de tijd vliegt.
Hoorde van MJ's overlijden enkele minuten voor ik 20 werd. #neverforgetquote:Op maandag 10 februari 2014 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Michael Jackson is ook al bijna 5 jaar dood.
Ik had net een broodje kebab besteld. #wherewereyouquote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoorde van MJ's overlijden enkele minuten voor ik 20 werd. #neverforget
Weet 9/11 nog wel als dag van gisterenquote:Op maandag 10 februari 2014 02:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoorde van MJ's overlijden enkele minuten voor ik 20 werd. #neverforget
Ja, dat ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet 9/11 nog wel als dag van gisteren
'89quote:Op maandag 10 februari 2014 02:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Werd precies 366 dagen na EK '88 geboren.
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |