Ja als ik 's avonds ga dan lig ik ook later op bed hoor. In de ochtend geeft het je idd wel meer energie voor de rest van de dag. Ik heb m'n ritme 2 jaar geleden voor stage om moeten gooien en heb dat eigenlijk proberen vast te houden omdat ik gewoon meer deed.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja misschien eens proberen, kwestie van wennen natuurlijk. Krijg wel altijd energie van sporten dus misschien beter dit 's ochtends te doen
Ja haat er maar op losquote:
Nee, ochtenden zijn nooit lekker.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
De ochtend is echt alleen lekker als je hebt doorgehaald en onderweg naar huis bent met je brakke kop.
Of als je vrij bent, om 7 uur wakker wordt, moet pissen, gaat pissen, terug naar bed loopt en weer een paar uur verder slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
De ochtend is echt alleen lekker als je hebt doorgehaald en onderweg naar huis bent met je brakke kop.
Mijn buren hebben er eentje. Wat een kutbeesten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:57 schreef Salatrel het volgende:
Lekker opstaan als de haan kraait. Heb je nog wat aan je dag #boerelevuh
Sowieso verder slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of als je vrij bent, om 7 uur wakker wordt, moet pissen, gaat pissen, terug naar bed loopt en weer een paar uur verder slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering.
Dat is niet conform de maatschappelijke dienstregeling des levens.quote:
Daarom ga ik ook weer terug de horeca inquote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet conform de maatschappelijke dienstregeling des levens.
Weinig geld dan, meh.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook weer terug de horeca in
Maakt niet uit, ik kan het goed combineren met atletiek. En zo kan ik weer contacten opdoen voor sponsorsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |