Ja als ik 's avonds ga dan lig ik ook later op bed hoor. In de ochtend geeft het je idd wel meer energie voor de rest van de dag. Ik heb m'n ritme 2 jaar geleden voor stage om moeten gooien en heb dat eigenlijk proberen vast te houden omdat ik gewoon meer deed.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja misschien eens proberen, kwestie van wennen natuurlijk. Krijg wel altijd energie van sporten dus misschien beter dit 's ochtends te doen
Ja haat er maar op losquote:
Nee, ochtenden zijn nooit lekker.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
De ochtend is echt alleen lekker als je hebt doorgehaald en onderweg naar huis bent met je brakke kop.
Of als je vrij bent, om 7 uur wakker wordt, moet pissen, gaat pissen, terug naar bed loopt en weer een paar uur verder slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
De ochtend is echt alleen lekker als je hebt doorgehaald en onderweg naar huis bent met je brakke kop.
Mijn buren hebben er eentje. Wat een kutbeesten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:57 schreef Salatrel het volgende:
Lekker opstaan als de haan kraait. Heb je nog wat aan je dag #boerelevuh
Sowieso verder slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of als je vrij bent, om 7 uur wakker wordt, moet pissen, gaat pissen, terug naar bed loopt en weer een paar uur verder slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering.
Dat is niet conform de maatschappelijke dienstregeling des levens.quote:
Daarom ga ik ook weer terug de horeca inquote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet conform de maatschappelijke dienstregeling des levens.
Weinig geld dan, meh.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook weer terug de horeca in
Maakt niet uit, ik kan het goed combineren met atletiek. En zo kan ik weer contacten opdoen voor sponsorsquote:
50 shades of orange: A story about prison shower rape.quote:
Werd vandaag 13:00 uur wakkerquote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso verder slapen. In het weekend, wakker worden om 9u en denken van fuuu ik ben vrij man
, verder slapen en dan wakker worden en tot de ontdekking komen dat het alweer 13u is geweest
.
Dit.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
Gewoon iedere dag tot twee uur in bed liggen jatog.
Maar dan moet je bewegen en zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kan het goed combineren met atletiek. En zo kan ik weer contacten opdoen voor sponsors
wordt ikquote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Werd vandaag 13:00 uur wakker
Vannacht naar Café Ruig () geweest vanwege verjaardag, rond kwart voor 1 terug, toen tot half 5 Kolonisten van Catan gespeeld
![]()
Toen naar bed, rond half 6 in slaap gevallen. Dan wordt ik wel rond 13:00 uur wakker. Maar normaliter vind ik dat wel weer echt te gortig
In die tijd dat ik paar maand thuis zat, was m'n ritme ong doordeweeks rond half 2 gaan slapen en rond half 11 weer wakker. En dan ook heel bewust, omdat het anders te snel veel later wordt
https://www.facebook.com/jij?and=anderquote:Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
FB zou eigenlijk de optie moeten hebben dat je kunt zien sinds wanneer je met iemand bevriend bent. Soms vraag ik me echt af hoe sommige mensen in mijn lijst gekomen zijn.
Boeie, het is niet alsof je naar college moet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit.
Alleen ga ik dan om 8 uur 's ochtends pas slapen
Doet het nietquote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jij?and=ander
Hé, ik dacht dat jij was overgestapt op een kloontje?quote:
Ah, zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar dat is juist leuk als je domineert
Moest even wachten tot ik weer op dit acc kon posten.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, ik dacht dat jij was overgestapt op een kloontje?
En er nog mee wegkomen ook, baas.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moest even wachten tot ik weer op dit acc kon posten.
Ohquote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet ook jij en ander aanpassen aan de vriendschap die je wilt bekijken he hehe
Nah.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Zou yvonne de bomber nu ook weer blauw maken?
Wtf, wat? Hadden ze je inloggegevens veranderd?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik had al een unban hoor, alleen de logingegevens niet.
Pharkus
Nah, laat maar, niet belangrijk verder.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, wat? Hadden ze je inloggegevens veranderd?
Ze hebben tot in de rechtzaal moeten uitvechten of de accounts deel uit maakten van de gemeenschap in goederenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben tot in de rechtzaal moeten uitvechten of de accounts deel uit maakten van de gemeenschap in goederen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |