Uiteraard. Daar is het leven veel te leuk voor. En jij zou vandaag toch blij moeten zijn met de goede wind dit weekend?quote:
Nee want gisteren familieverplichting, en vandaag gewoon echt geen zin. Nergens zin in. Zit de hele dag al de minuten af te tellen totdat ik de nachtdienst in magquote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef Wolken het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar is het leven veel te leuk voor. En jij zou vandaag toch blij moeten zijn met de goede wind dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watskeburt?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
Ik wil mensen pijn doen en dingen kapot maken
Gatver ik duik m'n nest maar even in
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:20 schreef motorbloempje het volgende:
Moe... Met wat fijne blaren... Maar wel weer een halve marathon op 't lijstje erbij.'t Was vechten dit keer, maar uiteindelijk wel genoten
quote:Op maandag 10 februari 2014 07:48 schreef habitue het volgende:
Gezonde spanning.
Concert van James Mcmorrow gister was waanzinnig goed.
Oh, dat is naar, als je ouders achteruitgaanquote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Bienelientjee het volgende:
We beginnen eindelijk antwoord te krijgen op de vraag, wat er mis is met mijn vader gezondheid. Na 2,5 jaar blijkt dat het beginnende vorm van dementie is (al is het vroeg voor zijn leeftijd).
Pff, aan de ene kant voelt het goed om eindelijk antwoord te krijgen. Maar aan de andere kant.....![]()
Bah!
Enjoy your time over there!quote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgenvroeg op, want deze jongen gaan lekker een paar dagen naar Londen! Zin in
Tot over een paar dagen
Have fun!quote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgenvroeg op, want deze jongen gaan lekker een paar dagen naar Londen! Zin in
Tot over een paar dagen
Aww sterktequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:30 schreef -Bushok het volgende:
Eenzaam gevoel, nobody caresNiet kunnen slapen, alweer zware buikpijn.
dat is opgelostquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef _Dido_ het volgende:
Raargh, me kwetsbaar opstellen doe ik voortaan face to face, niet meer in een mailtjeVoel me nu een beetje gespannen dus.
Ik vind er geen bal aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef complicate het volgende:
Wat is het toch super heerlijk om vrijgezel te zijn! Ibeing single
Ai! Sterkte!quote:
Kijk om je heen en zie wat een gedoe dat scheeltquote:
Ik heb de smaak te pakkenquote:
Thanks!quote:
Oeh gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
Enorm goed, net een baan weten te scoren
Eens. 2 jaar gewoond, ik voel me altijd direct thuis als ik er weer ben. ,quote:
Feli]quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
Enorm goed, net een baan weten te scoren
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef Fred0w het volgende:
Waarom denk ik toch telkens aan mijn ex.![]()
![]()
quote:
Thanks!quote:
Gevalletje verkeerd quoten..quote:
Ga anders ff naar de huisartsenpost voor een second opinionquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:26 schreef -Bushok het volgende:
Fijn, huisarts nam mij niet serieus en schreef de zwaar stekende pijn in mijn buik af als "krampjes van spastische darmen" terwijl ik al jaren spas. darmen heb en dit zo anders is. Naar huis gestuurd met vage pijnstilling.. Zo maar op bed, loop krom van de pijn..sta te trillen op m'n benen. KUTHUISARTS.
Dan ga je toch naar een anderf? ...quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:26 schreef -Bushok het volgende:
Fijn, huisarts nam mij niet serieus en schreef de zwaar stekende pijn in mijn buik af als "krampjes van spastische darmen" terwijl ik al jaren spas. darmen heb en dit zo anders is. Naar huis gestuurd met vage pijnstilling.. Zo maar op bed, loop krom van de pijn..sta te trillen op m'n benen. KUTHUISARTS.
Mag ook een keer ja!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: Wel ok, zo lekker trainen zin in wel
En dan 2 dagen vrij ook lekker!
Ja, dat bedoelde ik ook echt, i.p.v. dat mijn broertje echt opgenomen moet worden voordat hij mijn vader echt in elkaar slaat. Doe normaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
10 medailles, het is ONGEKEND!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje wat heftig, sterkte de komende tijd!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Tina_TV het volgende:
Hoe ik me voel.....? Heel erg gelukkig en ook kl...... tegelijk. Ik ben afgelopen maandag naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar het Genderteam in Groningen en de huisarts was in één keer overtuigd van mijn verhaal dat ik de doorverwijzing kreeg op dat moment was ik zo ontzettend blij.
ik had diezelfde dag nog een brief bij mijn moeder in de brievenbus gedaan (omdat mijn moeder mijn vriendin niet accepteert) over hoe ik nu ben en hoe ik ga worden met mijn telefoon nummer erbij en ze belt niet daar voel ik mij heel erg ellendig over
Heb direct daarna een afspraak gemaakt met een andere huisarts..quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ga anders ff naar de huisartsenpost voor een second opinion![]()
OT: Goed, wel ontiegelijk moe de laatste tijd.
Nou, dat is naar iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Tina_TV het volgende:
Hoe ik me voel.....? Heel erg gelukkig en ook kl...... tegelijk. Ik ben afgelopen maandag naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar het Genderteam in Groningen en de huisarts was in één keer overtuigd van mijn verhaal dat ik de doorverwijzing kreeg op dat moment was ik zo ontzettend blij.
ik had diezelfde dag nog een brief bij mijn moeder in de brievenbus gedaan (omdat mijn moeder mijn vriendin niet accepteert) over hoe ik nu ben en hoe ik ga worden met mijn telefoon nummer erbij en ze belt niet daar voel ik mij heel erg ellendig over
Had je verwacht dat ze zou bellen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Tina_TV het volgende:
Ja, al was het alleen om te vragen hoe dit allemaal ontstaan is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ze zou bellen?
Regel een kostbaarhedenverzekering (als aanvulling op je inboedelverzekering). Dat kost je hooguit een ¤ 2-3 per maand in plaats van ¤ 10-15 voor een "telefoonverzekering" met eigen risico enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:54 schreef habitue het volgende:
Godver tering takketievus AAARRGHHH, laat net mn mn mobiel vallen, scherm kapot.
3e keer in 1.5 jaar.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt hopeloos.Volgende keer maar een verzekering afsluiten ofzo.
Idem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:34 schreef theKiD het volgende:
Best oke! Heb er eigenlijk best wel weer zin in. Begin langzaam omhoog te krabbelen vanuit mijn dipje.
Nee, en dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeel lang hoop ik. Ik wil weekend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik voel me goeddddis het al dinsdag?
Hehehe tof!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Vonden ze je paintjes niet goed?
Ik wel.
Niet om geven. Alleen de positieve dingen onthouden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe tof!
Nee, gezeik in het radiotopic.
Dank voor de tip ]quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regel een kostbaarhedenverzekering (als aanvulling op je inboedelverzekering). Dat kost je hooguit een ¤ 2-3 per maand in plaats van ¤ 10-15 voor een "telefoonverzekering" met eigen risico enzo.
Geen dankquote:
Ga ik ook ff onthouden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen dankIk gun die telefoonverzekeraars gewoon geen extra klanten.
Ik had jaren geleden een dure camera met objectieven, laptop, telefoon en dergelijke verzekerd voor een ¤uro of 7 per maand ofzo.![]()
Leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet het niet... Volgens mij wil iemand mij iets vertellen, maar wie?...
PostNL heeft vandaag (!) een pakketje van bol.com bezorgd. Ik heb niets besteld, het is wel aan mij geadresseerd, en er zit geen notitie of iets dergelijks bij...
[ link | afbeelding ]
Gewoon alle vrouwen op die plek vragen om vergelijkingsmateriaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef henrivo het volgende:
Nieuwschierig. Valentijnskaart gehad van iemand die zegt mij ontmoet te hebben op de plek waar ik vrijwilligerswerk doe, er staat alleen geen naam onderWél geparfumeerd, een dikke zoen in de kaart en zélf in de brievenbus gedaan (zit geen postzegel of stempel op) dus ik ga niet uit van een geintje
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon alle vrouwen op die plek vragen om vergelijkingsmateriaal.
Ik gok dat ik het antwoord daarop weet...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet het niet... Volgens mij wil iemand mij iets vertellen, maar wie?...
PostNL heeft vandaag (!) een pakketje van bol.com bezorgd. Ik heb niets besteld, het is wel aan mij geadresseerd, en er zit geen notitie of iets dergelijks bij...
[ link | afbeelding ]
groot bed... alleen enzo..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ja, dit ook wel een beetje eigenlijk
Nope.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik het antwoord daarop weet...![]()
Beterschap!quote:OT; grieperig
De fokker is lastig?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
Amai zeg! Als gij me respectloos, stijlloos en leugenaar noemt -omdat ik geen 24/7 op whatsapp ben of met mijn gsm bezig ben, dan moet gij me niet meer dan 5 keer achter elkaar bellenIk heb er nu echt genoeg van en ik kan je echt verzekeren dat als je mij verder belt of contact zoekt, dat ik maatregelen zal treffen!!!
Met mij zoek je beter geen ambras
A DIOS.
Voor de rest alles ok.
Khad beter mijn nummer niet moeten geven. Zo simpel is het. Anyway, de wereld gaat niet vergaan.quote:
Klinkt gezellig, ahum...Overigens volledig met je eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
Amai zeg! Als gij me respectloos, stijlloos en leugenaar noemt -omdat ik geen 24/7 op whatsapp ben of met mijn gsm bezig ben, dan moet gij me niet meer dan 5 keer achter elkaar bellenIk heb er nu echt genoeg van en ik kan je echt verzekeren dat als je mij verder belt of contact zoekt, dat ik maatregelen zal treffen!!!
Met mij zoek je beter geen ambras
A DIOS.
Voor de rest alles ok.
Helaas...quote:
De vraag is ook of je dat moet willen.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bah, nu maken de andere Fokkers al helemaal geen kans meer
Denk het niet nee...quote:Op zondag 16 februari 2014 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De vraag is ook of je dat moet willen.
OT; Hell yeah....
Dat wou ik ook typenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De vraag is ook of je dat moet willen.
OT; Hell yeah....
Cafeïne in bloed bedoel jequote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet heel erg uitgerust, maar vanwege het lage percentage bloed in m'n cafeïne weet ik me er toch wel weer doorheen te sleuren
Koffiequote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan had er wel hoog percentage gestaan
Tevens
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan had er wel hoog percentage gestaan
Tevens
Ik voel me goed nu ik weet dat ik zo aanbeden wordquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef mriekz het volgende:
Blij, want over 3 dagen vakantie!
Zenuwachtig, want over 3 dagen tandarts...
Maar het is bijna dinsdagquote:
HOAX! Vrouwen poepen niet!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja verstopt. Of het is diarree of dit. Waar is de gulden middenweg!?
Nu als vervanging van de ontkenning van de holocaust, nu de ontkenning van de voedselbanken en de armoede in Nederland?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef Roadtrip het volgende:
Serieus als je onze zorgen vergelijkt met de zorgen van mensen in andere landen, ook rijkere landen met grote inkomensverschillen als de VS, voel je je bijna schuldig. De een zijn dilemma is of hij wel kan eten vanavond, de ander zijn probleem of hij wel kan skiën. Het contrast is enorm.
Dat probeerde ik niet te stellen. Ik probeerde gewoon een beetje aandacht te schenken aan mensen die het minder hebben. Dat wordt niet door iedereen gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu als vervanging van de ontkenning van de holocaust, nu de ontkenning van de voedselbanken en de armoede in Nederland?
Ik vind het nogal kortzichtig. Maar daar is dit niet het goede topic voorquote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat probeerde ik niet te stellen. Ik probeerde gewoon een beetje aandacht te schenken aan mensen die het minder hebben. Dat wordt niet door iedereen gedaan.
Alhoewel ik inderdaad ontken dat er armoede is in Nederland. Er is verkeerd koopgedrag, maar absoluut geen armoede. We hebben een bijstand van ¤950. En daarnaast tientallen toeslagen. Voor kinderen, huur, een studie, praktisch alles. Dus échte armoede bestaat niet in Nederland.
Ik vind het eigenlijk respectloos te zeggen dat er armoede is in Nederland. Armoede is iets wat mensen die honger hebben in de Congo ervaren. Het is iets wat mensen die tijdens sneeuwval in de VS niet naar buiten kunnen omdat ze geen schoenen kunnen betalen. Het is niet iets wat iemand met "maar" een iPhone 4, "maar" een 8 jaar oude Volkswagen en "maar" een 4 kamer woning ervaart.
Zoiets heb ik gisteren ook gedaan. Het was leuk om weee met spiritus te spelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Etsu het volgende:
Foto van ons beide verbrand. In mijn wasbak. Jij bent verleden tijd.
Oftewel:
Ik haat je.
Duidelijk niet...quote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Etsu het volgende:
Foto van ons beide verbrand. In mijn wasbak. Jij bent verleden tijd
*knuffel geeft*quote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje emotioneel, ik wil zo graag even knuffelen!Maja, dat hoort bij lange afstand.
Ik poep inderdaad niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
HOAX! Vrouwen poepen niet!
OT, Wel goed eigenlijk
Had ik maar GTA. Ik zit nog steeds te wachten op GTA V voor de pc.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Wat je al niet meemaakt in GTA...
Lekker 18km hardgelopen. Ging niet vanzelf, maar doorzetten is ook wat waard.
Heb je nou al eens bij een meisje in de auto gezeten?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:00 schreef Roadtrip het volgende:
Heerlijk. Net onder genot van luide metalmuziek met een maat absoluut gescheurd op de openbare weg. De auto echt helemaal afgeragd. Elkaar steeds meer uitgedaagd.
Een paar keer door de lucht gevlogen. Vaak gedrift. De bandjes laten roken. Met 3 wielen over alle rotondes gegaan. Elkaar gepest door super hard op te trekken / te remmen. En natuurlijk altijd tot het rev limiet gegaan.
Echt heerlijk. Je zet geld om in adrenaline, lawaai en snelheid. Hoeveel beter kan het leven worden?
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Wat je al niet meemaakt in GTA...
Afstanden waar ik voorlopig alleen nog maar van droomquote:Lekker 18km hardgelopen. Ging niet vanzelf, maar doorzetten is ook wat waard.
Haha ik ben erno niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je nou al eens bij een meisje in de auto gezeten?
Soms moet je ook opladen. Wilskracht is een finite resource. Je kan niet alles doen wat je wilt.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef Helsinki het volgende:
Lui. Ik zou gaan hardlopen vandaag maar liggen op de bank was verleidelijker. Morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zowiezo is het geluid geweldig, maar ze zijn nog minder betrouwbaar dan de Fyra. Ik heb er al 5 andere kabels voor moeten bestellen, a ¤20 per stuk.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Andere shampoo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef kuolema het volgende:
Geïrriteerd!!!Ik heb overal jeuk op mijn hoofd, begon met ergens jeuk en ik was meteen bang dat ik luizen had, dus gecontroleerd, maar niks gevonden, hoewel ik morgen nog even beter ga kijken.
Maar sinds ik eraan denk heb ik constant overal jeuk, zal wel psychisch zijn maar aaarghh![]()
Ik wil geen beestjes op mijn hoofd
Ik gebruik al 2 jaar of zo dezelfde, hier niet eerder last van gehad. Maar sinds ik heb gehoord dat mijn oppaskindje misschien luizen zou hebben (ik heb haar nooit zien krabben) denk ik daar meteen aan zodra ik iets voel en daarna blijft het doorgaan. Ik maak mezelf helemaal gekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Andere shampoo?
Ik voel me wel ok. Ga lekker vroeg naar bed denk ik.
Nu krijg ik ook jeukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:28 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik gebruik al 2 jaar of zo dezelfde, hier niet eerder last van gehad. Maar sinds ik heb gehoord dat mijn oppaskindje misschien luizen zou hebben (ik heb haar nooit zien krabben) denk ik daar meteen aan zodra ik iets voel en daarna blijft het doorgaan. Ik maak mezelf helemaal gek
Sorryquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook jeuk
OT: best goed, 1 dagje school en dan op vakantie zin in
quote:
succes knapperd.. you can do it!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:55 schreef mriekz het volgende:
... Over 14u lig ik in de tandartsstoel ... Brr!
Ik heb geen rijbewijs maar ik kan me voorstellen dat je heel makkelijk te snel rijdt. Super goed dat je hierover nadenkt! En nog beter als je hierdoor minder snel gaat rijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:15 schreef Roadtrip het volgende:
Helemaal emotioneel. Ik ben van die "speed kills" filmpjes gaan kijken.
Dit soort filmpjes:
Ikzelf rij best vaak te hard. Principieel niet in de bebouwde kom, maar wel op de snelweg of op dijken ofzo. Ik realiseer me nu dat te hard rijden tot enorme ongelukken kan leiden. Toch blijf ik 100 rijden op die dijken ofzo.
Vermoeid rijden trouwens ook. Ik neem elke 4 a 5 uur een pauze. Eten en drinken enzo doe ik achter het stuur. Ik weet gewoon dat het beter is elke 2 uur een pauze te nemen. En niet afgeleid te zijn: niet eten of drinken, niet met de tomtom / je telefoon kloten, etc.
Soms neem je risico's terwijl je weet dat het niet goed is. Ook met 90km/u op een drukke piste skiën ofzo. Of veel alcohol drinken. Risico is leuk en fijn, maar de gevolgen zijn toch erg akelig als je erbij stil staat.
Probeer een uitweg te vinden, anders is de opmerking boven de opmerking van jou binnenkort ook bij jou van toepassing. Not funny, not funny at all ( = understatement).quote:
Ik weet het. Been there, done that.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Probeer een uitweg te vinden, anders is de opmerking boven de opmerking van jou binnenkort ook bij jou van toepassing. Not funny, not funny at all ( = understatement).
Kies in ieder geval voor jezelf. Jr bent het waard anderen teleur te stellen. Je eigen gezondheid is belangrijker dan andere dingen. Hoe lastig het ook kan zijn dat soms te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet het. Been there, done that.
Ik houd mezelf al een paar maanden voor de gek. Vanochtend ben ik met de neus op feiten gedrukt.
Het begint vervelend te worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Roadtrip het volgende:
Goed, over een 0 aar minuutjes vertrekken voor een weekendje weg![]()
En dan natuurlijk stug 180 rijden en ook op provinciale wegen te hard, ondanks alle speed kills filmpjes
Herkenbaar ook. Ik zit inmiddels bijna een jaar thuis en liep op m'n werk al ruim een jaar tegen een burnout aan te hikken. Nare kutzooi is het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Thanks.
Ik moet mijn gedrag/houding aanzienlijk veranderen:
- niet meer (veel) zorgen maken om anderen (dus anderen aan hun lot overlaten totdat zij zelf om hulp vragen);
- niet meer de verantwoordelijkheid van andermans taken op me nemen (dus eerst mijn eigen taken afronden voordat ik iemand anders help);
- niet meer overal 'ja' op zeggen (dus vaker 'nee' zeggen);
- niet meer meer om anderen dan om mezelf geven (dus meer om mezelf denken, want anderen hebben immers niets een 'gebroken' ik);
- niet meer zoveel stressen (dus meer ontspannen door het leven gaan);
...
en nog een hele waslijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |