abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:05:23 #276
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_136900994
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:55:22 #277
137815 mriekz
Praatgraag.
pi_136902986
... Over 14u lig ik in de tandartsstoel ... Brr!
He who feels he is too small to make a difference, has never been bitten by a mosquito.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:59:51 #278
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136903230
Bijna vakantie *O*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 20 februari 2014 @ 01:04:48 #279
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136917134
Last van fomo syndroom.
  donderdag 20 februari 2014 @ 01:11:40 #280
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136917249
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:55 schreef mriekz het volgende:
... Over 14u lig ik in de tandartsstoel ... Brr!
succes knapperd.. you can do it!
life goes on.. be proud of yourself!
pi_136917299
Helemaal emotioneel. Ik ben van die "speed kills" filmpjes gaan kijken.

Dit soort filmpjes:

Ikzelf rij best vaak te hard. Principieel niet in de bebouwde kom, maar wel op de snelweg of op dijken ofzo. Ik realiseer me nu dat te hard rijden tot enorme ongelukken kan leiden. Toch blijf ik 100 rijden op die dijken ofzo.

Vermoeid rijden trouwens ook. Ik neem elke 4 a 5 uur een pauze. Eten en drinken enzo doe ik achter het stuur. Ik weet gewoon dat het beter is elke 2 uur een pauze te nemen. En niet afgeleid te zijn: niet eten of drinken, niet met de tomtom / je telefoon kloten, etc.

Soms neem je risico's terwijl je weet dat het niet goed is. Ook met 90km/u op een drukke piste skiën ofzo. Of veel alcohol drinken. Risico is leuk en fijn, maar de gevolgen zijn toch erg akelig als je erbij stil staat.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136917361
Maar laatst bijvoorbeeld moest ik een noodstop maken. Onder een blinde heuvel was een file ontstaan en de automobilist had zijn remmen niet ingedrukt en ook geen alarmlichten aan.

Ik moest volop de ABS. Als ik 5 kilometer harder had gereden had ik hem geraakt. En als het een motorrijder was, had ik hem het ziekenhuis / de grafkist in gereden.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136917487
Goed, nog aan het nagenieten van concert :)
pi_136917830
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:15 schreef Roadtrip het volgende:
Helemaal emotioneel. Ik ben van die "speed kills" filmpjes gaan kijken.

Dit soort filmpjes:

Ikzelf rij best vaak te hard. Principieel niet in de bebouwde kom, maar wel op de snelweg of op dijken ofzo. Ik realiseer me nu dat te hard rijden tot enorme ongelukken kan leiden. Toch blijf ik 100 rijden op die dijken ofzo.

Vermoeid rijden trouwens ook. Ik neem elke 4 a 5 uur een pauze. Eten en drinken enzo doe ik achter het stuur. Ik weet gewoon dat het beter is elke 2 uur een pauze te nemen. En niet afgeleid te zijn: niet eten of drinken, niet met de tomtom / je telefoon kloten, etc.

Soms neem je risico's terwijl je weet dat het niet goed is. Ook met 90km/u op een drukke piste skiën ofzo. Of veel alcohol drinken. Risico is leuk en fijn, maar de gevolgen zijn toch erg akelig als je erbij stil staat.
Ik heb geen rijbewijs maar ik kan me voorstellen dat je heel makkelijk te snel rijdt. Super goed dat je hierover nadenkt! En nog beter als je hierdoor minder snel gaat rijden.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 20 februari 2014 @ 02:15:01 #285
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136917919
Sterk. Sterker. Ook al zal ik even moeten vechten ik kom er wel.
  donderdag 20 februari 2014 @ 02:47:56 #286
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136918087
Kut.
pi_136918958
Ik ben blij, dalijk op vakantie *O*
  donderdag 20 februari 2014 @ 07:28:18 #288
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_136919013
Klote. Al een paar dagen last van m'n knie. Lopen en fietsen is geen pretje.
pi_136923868
:( }:| Belastingman komt vanavond bij mijn ouders alles invullen, en ik heb mijn jaaroverzicht van de hypotheek nog niet. 'Die gaan deze en volgende week pas de deur uit bij ons meneer'

:(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136933574
Zin in weekend en vodka.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136933662
Goed, al heb ik gisteren iets vernomen waar ik niet echt van weet wat ik ervan moet denken. :)

En ik mis haar. Zal er altijd voor haar zijn.
pi_136933745
Kan niet wachten tot ik weken achter elkaar kan zeggen: ik heb volop energie! (al zou ik voor dagen of zelfs uren achter elkaar ook bijna een moord doen)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_136935022
Op de rand van een burnout..
pi_136935343
quote:
13s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Op de rand van een burnout..
Probeer een uitweg te vinden, anders is de opmerking boven de opmerking van jou binnenkort ook bij jou van toepassing. Not funny, not funny at all ( = understatement).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_136935479
Goed, over een 0 aar minuutjes vertrekken voor een weekendje weg ^O^

En dan natuurlijk stug 180 rijden en ook op provinciale wegen te hard, ondanks alle speed kills filmpjes :')
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136935680
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Probeer een uitweg te vinden, anders is de opmerking boven de opmerking van jou binnenkort ook bij jou van toepassing. Not funny, not funny at all ( = understatement).
Ik weet het. Been there, done that.

Ik houd mezelf al een paar maanden voor de gek. Vanochtend ben ik met de neus op feiten gedrukt. -O-
pi_136936028
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik weet het. Been there, done that.

Ik houd mezelf al een paar maanden voor de gek. Vanochtend ben ik met de neus op feiten gedrukt. -O-
Kies in ieder geval voor jezelf. Jr bent het waard anderen teleur te stellen. Je eigen gezondheid is belangrijker dan andere dingen. Hoe lastig het ook kan zijn dat soms te zien.

Maar gewoon veel rust houden. Dan ga je je vanzelf beter voelen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136936053
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Roadtrip het volgende:
Goed, over een 0 aar minuutjes vertrekken voor een weekendje weg ^O^

En dan natuurlijk stug 180 rijden en ook op provinciale wegen te hard, ondanks alle speed kills filmpjes :')
Het begint vervelend te worden.

Ontopic: Prima :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136936079
quote:
13s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Op de rand van een burnout..
*;
En hetzelfde als Myxomatosekonijn.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_136936455
Thanks.

Ik moet mijn gedrag/houding aanzienlijk veranderen:
- niet meer (veel) zorgen maken om anderen (dus anderen aan hun lot overlaten totdat zij zelf om hulp vragen);
- niet meer de verantwoordelijkheid van andermans taken op me nemen (dus eerst mijn eigen taken afronden voordat ik iemand anders help);
- niet meer overal 'ja' op zeggen (dus vaker 'nee' zeggen);
- niet meer meer om anderen dan om mezelf geven (dus meer om mezelf denken, want anderen hebben immers niets een 'gebroken' ik);
- niet meer zoveel stressen (dus meer ontspannen door het leven gaan);
...

en nog een hele waslijst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')