quote:
Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef theKiD het volgende:[..]
Nu als vervanging van de ontkenning van de holocaust, nu de ontkenning van de voedselbanken en de armoede in Nederland?

Dat probeerde ik niet te stellen. Ik probeerde gewoon een beetje aandacht te schenken aan mensen die het minder hebben. Dat wordt niet door iedereen gedaan.
Alhoewel ik inderdaad ontken dat er armoede is in Nederland. Er is verkeerd koopgedrag, maar absoluut geen armoede. We hebben een bijstand van ¤950. En daarnaast tientallen toeslagen. Voor kinderen, huur, een studie, praktisch alles. Dus échte armoede bestaat niet in Nederland.
Ik vind het eigenlijk respectloos te zeggen dat er armoede is in Nederland. Armoede is iets wat mensen die honger hebben in de Congo ervaren. Het is iets wat mensen die tijdens sneeuwval in de VS niet naar buiten kunnen omdat ze geen schoenen kunnen betalen. Het is niet iets wat iemand met "maar" een iPhone 4, "maar" een 8 jaar oude Volkswagen en "maar" een 4 kamer woning ervaart.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.