groot bed... alleen enzo..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ja, dit ook wel een beetje eigenlijk
Nope.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik het antwoord daarop weet...![]()
Beterschap!quote:OT; grieperig
De fokker is lastig?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
Amai zeg! Als gij me respectloos, stijlloos en leugenaar noemt -omdat ik geen 24/7 op whatsapp ben of met mijn gsm bezig ben, dan moet gij me niet meer dan 5 keer achter elkaar bellenIk heb er nu echt genoeg van en ik kan je echt verzekeren dat als je mij verder belt of contact zoekt, dat ik maatregelen zal treffen!!!
Met mij zoek je beter geen ambras
A DIOS.
Voor de rest alles ok.
Khad beter mijn nummer niet moeten geven. Zo simpel is het. Anyway, de wereld gaat niet vergaan.quote:
Klinkt gezellig, ahum...Overigens volledig met je eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
Amai zeg! Als gij me respectloos, stijlloos en leugenaar noemt -omdat ik geen 24/7 op whatsapp ben of met mijn gsm bezig ben, dan moet gij me niet meer dan 5 keer achter elkaar bellenIk heb er nu echt genoeg van en ik kan je echt verzekeren dat als je mij verder belt of contact zoekt, dat ik maatregelen zal treffen!!!
Met mij zoek je beter geen ambras
A DIOS.
Voor de rest alles ok.
Helaas...quote:
De vraag is ook of je dat moet willen.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bah, nu maken de andere Fokkers al helemaal geen kans meer
Denk het niet nee...quote:Op zondag 16 februari 2014 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De vraag is ook of je dat moet willen.
OT; Hell yeah....
Dat wou ik ook typenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De vraag is ook of je dat moet willen.
OT; Hell yeah....
Cafeïne in bloed bedoel jequote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet heel erg uitgerust, maar vanwege het lage percentage bloed in m'n cafeïne weet ik me er toch wel weer doorheen te sleuren
Koffiequote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan had er wel hoog percentage gestaan
Tevens
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan had er wel hoog percentage gestaan
Tevens
Ik voel me goed nu ik weet dat ik zo aanbeden wordquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef mriekz het volgende:
Blij, want over 3 dagen vakantie!
Zenuwachtig, want over 3 dagen tandarts...
Maar het is bijna dinsdagquote:
HOAX! Vrouwen poepen niet!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja verstopt. Of het is diarree of dit. Waar is de gulden middenweg!?
Nu als vervanging van de ontkenning van de holocaust, nu de ontkenning van de voedselbanken en de armoede in Nederland?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef Roadtrip het volgende:
Serieus als je onze zorgen vergelijkt met de zorgen van mensen in andere landen, ook rijkere landen met grote inkomensverschillen als de VS, voel je je bijna schuldig. De een zijn dilemma is of hij wel kan eten vanavond, de ander zijn probleem of hij wel kan skiën. Het contrast is enorm.
Dat probeerde ik niet te stellen. Ik probeerde gewoon een beetje aandacht te schenken aan mensen die het minder hebben. Dat wordt niet door iedereen gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu als vervanging van de ontkenning van de holocaust, nu de ontkenning van de voedselbanken en de armoede in Nederland?
Ik vind het nogal kortzichtig. Maar daar is dit niet het goede topic voorquote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat probeerde ik niet te stellen. Ik probeerde gewoon een beetje aandacht te schenken aan mensen die het minder hebben. Dat wordt niet door iedereen gedaan.
Alhoewel ik inderdaad ontken dat er armoede is in Nederland. Er is verkeerd koopgedrag, maar absoluut geen armoede. We hebben een bijstand van ¤950. En daarnaast tientallen toeslagen. Voor kinderen, huur, een studie, praktisch alles. Dus échte armoede bestaat niet in Nederland.
Ik vind het eigenlijk respectloos te zeggen dat er armoede is in Nederland. Armoede is iets wat mensen die honger hebben in de Congo ervaren. Het is iets wat mensen die tijdens sneeuwval in de VS niet naar buiten kunnen omdat ze geen schoenen kunnen betalen. Het is niet iets wat iemand met "maar" een iPhone 4, "maar" een 8 jaar oude Volkswagen en "maar" een 4 kamer woning ervaart.
Zoiets heb ik gisteren ook gedaan. Het was leuk om weee met spiritus te spelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Etsu het volgende:
Foto van ons beide verbrand. In mijn wasbak. Jij bent verleden tijd.
Oftewel:
Ik haat je.
Duidelijk niet...quote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Etsu het volgende:
Foto van ons beide verbrand. In mijn wasbak. Jij bent verleden tijd
*knuffel geeft*quote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje emotioneel, ik wil zo graag even knuffelen!Maja, dat hoort bij lange afstand.
Ik poep inderdaad niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
HOAX! Vrouwen poepen niet!
OT, Wel goed eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |