Maar het is bijna dinsdagquote:
HOAX! Vrouwen poepen niet!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja verstopt. Of het is diarree of dit. Waar is de gulden middenweg!?
Nu als vervanging van de ontkenning van de holocaust, nu de ontkenning van de voedselbanken en de armoede in Nederland?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef Roadtrip het volgende:
Serieus als je onze zorgen vergelijkt met de zorgen van mensen in andere landen, ook rijkere landen met grote inkomensverschillen als de VS, voel je je bijna schuldig. De een zijn dilemma is of hij wel kan eten vanavond, de ander zijn probleem of hij wel kan skiën. Het contrast is enorm.
Dat probeerde ik niet te stellen. Ik probeerde gewoon een beetje aandacht te schenken aan mensen die het minder hebben. Dat wordt niet door iedereen gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu als vervanging van de ontkenning van de holocaust, nu de ontkenning van de voedselbanken en de armoede in Nederland?
Ik vind het nogal kortzichtig. Maar daar is dit niet het goede topic voorquote:Op maandag 17 februari 2014 02:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat probeerde ik niet te stellen. Ik probeerde gewoon een beetje aandacht te schenken aan mensen die het minder hebben. Dat wordt niet door iedereen gedaan.
Alhoewel ik inderdaad ontken dat er armoede is in Nederland. Er is verkeerd koopgedrag, maar absoluut geen armoede. We hebben een bijstand van ¤950. En daarnaast tientallen toeslagen. Voor kinderen, huur, een studie, praktisch alles. Dus échte armoede bestaat niet in Nederland.
Ik vind het eigenlijk respectloos te zeggen dat er armoede is in Nederland. Armoede is iets wat mensen die honger hebben in de Congo ervaren. Het is iets wat mensen die tijdens sneeuwval in de VS niet naar buiten kunnen omdat ze geen schoenen kunnen betalen. Het is niet iets wat iemand met "maar" een iPhone 4, "maar" een 8 jaar oude Volkswagen en "maar" een 4 kamer woning ervaart.
Zoiets heb ik gisteren ook gedaan. Het was leuk om weee met spiritus te spelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Etsu het volgende:
Foto van ons beide verbrand. In mijn wasbak. Jij bent verleden tijd.
Oftewel:
Ik haat je.
Duidelijk niet...quote:Op maandag 17 februari 2014 02:17 schreef Etsu het volgende:
Foto van ons beide verbrand. In mijn wasbak. Jij bent verleden tijd
*knuffel geeft*quote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje emotioneel, ik wil zo graag even knuffelen!Maja, dat hoort bij lange afstand.
Ik poep inderdaad niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
HOAX! Vrouwen poepen niet!
OT, Wel goed eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |