SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jetrogod![]()
1quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie eigenlijk? Ik 66.
wie dan?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij ken dit van me krijgen
[ afbeelding ]
Het regent al de hele dag hier, dus dat telt niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutveld heeft dat Groningen joh.
Zeker, dikke toppie.quote:
Niet elke dag minstens 1 keer met kanker schelden om notes te krijgen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Transparante organisatie. CJIB is er niets bij. Die geven de verkeersfoto(s) nu gewoon gratis vrij.quote:Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
quote:
Oh, dan zal ik die vandaag wel gekregen hebben denk ik danquote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet elke dag minstens 1 keer met kanker schelden om notes te krijgen.
Stiekem ben jij best een lieve jongen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:25 schreef Grifte het volgende:
24 notes maar, had minstens wel het dubbele verwacht.
#ForModernFok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent echt grappig joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg lollig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geachte heer vermeer,
Hahahahahhaahba kut groningen!
HEARRENFEAN NEVER SURRENDER
Hoogachtend,
RensIk ben inmiddels overleden.![]()
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hahaha ik moest er even een telescoop bij pakken hoor. Groningen stond zo laag ik kon ze niet meer vinden xD![]()
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent gewoon ordinair voor de poen naar FOX gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja, positieve notes bestaan ook hè. Zal ik er wel daar 24 van hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem ben jij best een lieve jongen.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest er even een telescoop bij pakken hoor. Groningen stond zo laag ik kon ze niet meer vinden xD![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
http://nos.nl/video/60851(...)-ronduit-slecht.htmlquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fox. Ik wil het interview met de Boer zien.
![]()
Jezusquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Way to kick a guy when he's already downquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
Geachte heer vermeer,
Hoogachtend,
Rens![]()
"We hebben gedomineerd"quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fox. Ik wil het interview met de Boer zien.
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ajacied442 kent de dubbelkliktruc nog niet.![]()
Ik moest nu serieus huilen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest er even een telescoop bij pakken hoor. Groningen stond zo laag ik kon ze niet meer vinden xD
Wil je alvast de Nick UI met mooie floaties bewerken voor mij?
Ik ben een emotioneel wrak.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
Geachte heer vermeer,
Hoogachtend,
RensAFCA!![]()
Als je een note wil moet je gewoon tubgirl posten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wat slechtquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest er even een telescoop bij pakken hoor. Groningen stond zo laag ik kon ze niet meer vinden xDHoop dat je nog maar 12 bent.
![]()
Wa's da? Doe eens een voorbeeld geven?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je een note wil moet je gewoon tubgirl posten.![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 09-02-2014 17:29:51 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wa's da? Doe eens een voorbeeld geven?![]()
![]()
WTFquote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je een note wil moet je gewoon tubgirl posten.![]()
![]()
Tuurlijk. Bezit je toch nog iets van een winnaar, de productie ervanquote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest nu serieus huilen.
Wil je alvast de Nick UI met mooie floaties bewerken voor mij?
Ik ben een emotioneel wrak.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kap eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede oude tijd, kijken hoe ver we konden gaan in ONZ.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wa's da? Doe eens een voorbeeld geven?Halve tubgirl, paint-tubgirl, etc.
quote:[img]http://i.fok[img=613,341]http://i.fok.nl/userpics/71161/mourinho.jpg[/img]zine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Je bent zelf slechtquote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat slechtHoop dat je nog maar 12 bent.
![]()
![]()
Oké, ik vond 'm wel goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is overigens gemaakt door een groot VBL-icoon.
Wat staat die Frank te swingen man.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/60851(...)-ronduit-slecht.html
Hele tijd heen en weer te bewegen, bijna nog ongemakkelijker dan een interviewtje met Bommel.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik wist serieus niet wat tubgirl is... Net ff op Urban Dictionary opgezocht![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik wist serieus niet wat tubgirl is... Net ff op Urban Dictionary opgezocht
Ik houd mij verre van de krochten van het internet... Dan mis je nog wel eens de meer ranzige zaken. Gelukkig.quote:![]()
Nah, die was mooierquote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op de 0-1 van NEC van gisteren.![]()
Jeetje, nu ben je wel toe aan een Lemonparty zeker?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik wist serieus niet wat tubgirl is... Net ff op Urban Dictionary opgezocht![]()
Dat goatse er wel in ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, nu ben je wel toe aan een Lemonparty zeker?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Meatspinquote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, nu ben je wel toe aan een Lemonparty zeker?
Die link stuurde Littlerabbit mij![]()
Hoeveel spins heb je uitgezeten?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meatspin
Die link stuurde Littlerabbit mij![]()
Ook dat heb ik ff opgezocht... En, nee... Dank jequote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, nu ben je wel toe aan een Lemonparty zeker?![]()
300.000quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoeveel spins heb je uitgezeten?![]()
Ik vind het wel grappig... Zo zie je ook eens wat je allemaal niet mee krijgtquote:... Laat maar komen
![]()
![]()
Gewoon een mooie blue waffle man.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Leuk RvLaak zoekt alles op wat we zeggen.2 girls 1 cup.
Zo, nou. Die kan je in je zak steken Stijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent er ook nooit live bij vanachter je PC.![]()
Die ken ik dan welquote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
Ja, shit, die ken ik nog niet. Nu moet ik zeker ook googlen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon een mooie blue waffle man.
2 guys 1 horse.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Smeerpijp.quote:
-
Nou, dan kunnen we dit topic opdoeken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent er ook nooit live bij vanachter je PC.![]()
Geen gekke dingen zeggen nu he?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we dit topic opdoeken.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Gewoon heel bestgore dan.quote:
-
Die kent de Urban Dictionary nietquote:Nope, nooit gezienquote:. Heb m uitgelegd gekregen door een vriend van mij...
![]()
Was dat niet ij....s.rar? Weet niet of dit nog gevoelig ligt/lag?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal deel van johannes.rarBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Shoveldogquote:Op zondag 9 februari 2014 17:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Subtiele verwijzing naar een andere legendarische FOK! rar?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal deel van johannes.rar![]()
Nog immer banbaar, volgens mijquote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was dat niet ij....s.rar? Weet niet of dit nog gevoelig ligt/lag?![]()
Ja, dat bestaat wel, maar daar kom ik niet in voor en wordt niks vervelends met konijnen uitgespookt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:![]()
Kende ik niet, ik heb spijt dat ik net keek.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ligt niet meer gevoelig, de generale consensus is dat het een urban legend is. Slechts enkelen weten de ware, duistere waarheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de lelijkste naaktfoto's die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was dat niet ij....s.rar? Weet niet of dit nog gevoelig ligt/lag?
Trust me, is geen urban legend...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ligt niet meer gevoelig, de generale consensus is dat het een urban legend is. Slechts enkelen weten de ware, duistere waarheid.![]()
Die gast zou dat toch offline halen?quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ja, over 2 uur ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gast zou dat toch offline halen?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Is gewoon een reclame stuntquote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gast zou dat toch offline halen?![]()
Ik mis iets?quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Maar Pizza, kun jij je ook nog die Belgische vrouwelijke user herinneren? Die ook foto's van zichzelf ging posten en dat iedereen dacht dat ze een dikke dildo had maar dat ze zelf zei "dat is mijn lavalamp". Begon met een S geloof ik?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben 1 van de elders.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Was Sararaats toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar Pizza, kun jij je ook nog die Belgische vrouwelijke user herinneren? Die ook foto's van zichzelf ging posten en dat iedereen dacht dat ze een dikke dildo had maar dat ze zelf zei "dat is mijn lavalamp". Begon met een S geloof ik?![]()
Dan hebben we nog altijd Google en is 'ie ineens wel weer downloadbaarquote:Op zondag 9 februari 2014 17:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die app gaat er echt niet af hoor, misschien dat hij niet nieuw te downloaden is.
Klinkt bekend...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar Pizza, kun jij je ook nog die Belgische vrouwelijke user herinneren? Die ook foto's van zichzelf ging posten en dat iedereen dacht dat ze een dikke dildo had maar dat ze zelf zei "dat is mijn lavalamp". Begon met een S geloof ik?![]()
Janken als Lassie.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Kende ik niet, ik heb spijt dat ik net keek.![]()
Andere internet tijdenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hahaha, ja...![]()
Lachen was dat.
Als je in topics PICS!!!11!1 riep hapten soms zelfs mensen
![]()
![]()
correctquote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
Zingen ze nou "Wie niet springt is voor Cambuur"?AFCA!![]()
Heeft wel wat legendarische topics opgeleverdquote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Andere internet tijdenAls je in topics PICS!!!11!1 riep hapten soms zelfs mensen
![]()
![]()
Uhuquote:
-
Google 't nu net ook weer even. Komt Astroforum ook nog voorbij.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Andere internet tijdenAls je in topics PICS!!!11!1 riep hapten soms zelfs mensen
Mja, zoals ik net al zei, Heerenveen moet het spel maken maar dat kunnen ze niet. Saaie pot dus.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Hopelijk voor Heerenveen, zij winnen namelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie ben je volgende week? Ajax of Heerenveen?
Zijn loyaliteit ten opzichte van Heerenveen ten vrage stellenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie ben je volgende week? Ajax of Heerenveen?![]()
![]()
Moet je de bijbehorende plaatjes eens bekijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Google 't nu net ook weer even. Komt Astroforum ook nog voorbij.![]()
![]()
Liever Ajax dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopelijk voor Heerenveen, zij winnen namelijk![]()
Ik weet dat Fc Groningen een nette houding nog heeft. En ik wil als Grunn fan dat ook houden.
Moet geen walgelijke club als bv Ajax worden die niets uitstraalt.
Maar echt hoor dat nette gedrag richting trainers en spelers moet echt eens afgelopen zijn.
Huistra hadden ze snel moeten ontslaan want dat ging dramatisch. Van Loo moet nu ook gewoon oprotten, die man straalt echt niets uit en bakt er ook nog eens helemaal niets van. Wat een vernedering tegen Heerenveen en niet de 1e keer dit seizoen.
En alle contracten van de verdedigers mag je ook wel direct ontbinden. Die zijn stuk voor stuk niet van Groningen niveau.
Tegen Ajax had je al totaal geen mazzel en verlies je onverdiend. Vandaag ook drama![]()
Dan kun je het toch nog wel spelen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gast zou dat toch offline halen?![]()
Links willen we.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Google 't nu net ook weer even. Komt Astroforum ook nog voorbij.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet dat Fc Groningen een nette houding nog heeft. En ik wil als Grunn fan dat ook houden.
Moet geen walgelijke club als bv Ajax worden die niets uitstraalt.
Maar echt hoor dat nette gedrag richting trainers en spelers moet echt eens afgelopen zijn.
Huistra hadden ze snel moeten ontslaan want dat ging dramatisch. Van Loo moet nu ook gewoon oprotten, die man straalt echt niets uit en bakt er ook nog eens helemaal niets van. Wat een vernedering tegen Heerenveen en niet de 1e keer dit seizoen.
En alle contracten van de verdedigers mag je ook wel direct ontbinden. Die zijn stuk voor stuk niet van Groningen niveau.
Tegen Ajax had je al totaal geen mazzel en verlies je onverdiend. Vandaag ook drama![]()
![]()
Gewoon Sararaats googlen, zit bij de top vijf. Kan ook kloon zijn natuurlijk, niet gecheckt maar qua datum iets te laat denk ik.quote:Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Sowieso staat er in KPD een hoop hilarisch spulquote:Op zondag 9 februari 2014 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon Sararaats googlen, zit bij de top vijf. Kan ook kloon zijn natuurlijk, niet gecheckt maar qua datum iets te laat denk ik.![]()
![]()
Zit je nog steeds in China?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon Sararaats googlen, zit bij de top vijf. Kan ook kloon zijn natuurlijk, niet gecheckt maar qua datum iets te laat denk ik.![]()
Haar eigen materiaal?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso staat er in KPD een hoop hilarisch spul![]()
Ken haar wel van US.
-
Aldus jij. Chapeau voor de meest ironische opmerking van de dagquote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Typisch een trieste ajacied reactie lol.
![]()
Wordt overigens wel lachen als Sararaats haarzelf sherlockt.
-
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geenquote:![]()
27 hierquote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn vorige record was 32 trouwens
AFCA!![]()
Ja, middernacht hier maar wilde Ajax zien afgaan.quote:Sorry.
Kan me niet voorstellen dat lekkere wijven daar wat uploaden.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geen
-
Geeft niet joh. Woon je daar nou permanent?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, middernacht hier maar wilde Ajax zien afgaan.Sorry.
![]()
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geen
Laatste keer dat ik daar keek, zat er ook heel leuk spul tussen. Maar zoiets is altijd persoonlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat lekkere wijven daar wat uploaden.![]()
Wat is permanent.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Woon je daar nou permanent?Maar wel voor onbepaalde tijd ja.
Zoals foto's van Braddiequote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.
-
true, maar dat maakt het materiaal in KPD niet minder hilarischquote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.![]()
![]()
Kom er nu pas achter dat Sara Raats gewoon haar volledige naam is.![]()
-
0-3[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor het leven, eeuwig opgesloten in dat oord.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is permanent.Maar wel voor onbepaalde tijd ja.
![]()
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik post de tussenstandquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jezus wat is deze 2e helft saai zeg.
-
Wachten tot ze de Kuip kopiëren.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het leven, eeuwig opgesloten in dat oord.
het is een marteling maar ik moet achter de jongens blijven staan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus wat is deze 2e helft saai zeg.![]()
Die Sara Raats zou ik wel geven.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel terecht, gezien het feit dat voetbal al lang niet meer onderwerp van gesprek was
Eh, nee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Finnbogason kan er echt niks van.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Het vooruitzicht van een Nick UI is het enige wat mij van zelfmoord weerhoudt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
LALALALA FINBOGASSOOOoN
Maak die kut Groningers eens af joh
[..]
Even een voorproefje maken dan maar![]()
Vandaar dat we hier oude koeien uit de oprarkelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus wat is deze 2e helft saai zeg.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Er is een geweldige filmpje van hem online.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mooie Jo Dalton foto ook op haar facebook.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Sara Raats zou ik wel geven.
Eh, nee.
-
Link?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een geweldige filmpje van hem online.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het vooruitzicht van een Nick UI is het enige wat mij van zelfmoord weerhoudt.
Snelle schets, maar zoiets moet het wel gaan worden![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus wat is deze 2e helft saai zeg.![]()
Ik wel... Een tientje om op te rottenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Sara Raats zou ik wel geven.
Eh, nee.![]()
*geweldigquote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een geweldige filmpje van hem online.![]()
Kan ook de naam 'Nick' of eventueel 'Nickgod' ergens in beeld?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snelle schets, maar zoiets moet het wel gaan worden
Anders krijg ik de hele tijd van die nare vragen.![]()
quote:Wat een topfilmpje.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle echt grote FOK! rellen heb gemistquote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vandaar dat we hier oude koeien uit de oprarkelen.![]()
![]()
Er gebeurde wat.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Haha, de wedstrijd is zo saai. Dus dan maar Lurling, je moeder doet aan betaalde seks.
Lurling moet even scoren en het publiek gaan provoceren.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ik kan wel even kijken wat voor interessante foto's er zijn op KPD.
Maar ik wil het eigenlijk niet weten..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als zo veel mensen het zeggen... Zou er wel een kern van waarheid in zitten, toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, de wedstrijd is zo saai. Dus dan maar Lurling, je moeder doet aan betaalde seks.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie ben je volgende week? Ajax of Heerenveen?![]()
![]()
Het br33z3rsl3tj3s topic was voorheen altijd wel lachenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik wil het eigenlijk niet weten..![]()
quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik bespaar mijzelf trauma's door zelf nooit toegang daartoe te vragen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik wil het eigenlijk niet weten..It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Zoals?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle echt grote FOK! rellen heb gemistIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Mooi als Lurling zo even een fucking harde overtreding maakt. publiek gek maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als zo veel mensen het zeggen... Zou er wel een kern van waarheid in zitten, toch?AFCA!![]()
Ik heb toegang terwijl ik het nooit heb aangevraagd.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik bespaar mijzelf trauma's door zelf nooit toegang daartoe te vragen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De poesjes.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Viel volgens mij wel meequote:Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er schijnen wat hoog opgelopen ruzies in de crew en publiek uitgevochten te zijn...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Reitsma kan een wedstrijd nog saaier praten dan hij al is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kattenrel en VBL rel, I WAS THEREquote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle echt grote FOK! rellen heb gemist![]()
Die dus... Vertel?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kattenrel en VBL rel, I WAS THERE![]()
Linkjes en pics willen we.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn wel echt wat grote drama's geweest hoor
-
Het kan nog groningen!It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
VBL rel heb ik niet meegekregen. Wel die massale modjes/crew rel.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er schijnen wat hoog opgelopen ruzies in de crew en publiek uitgevochten te zijn...Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengatequote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was een keer een rel waarbij 18 mods er uit werden getrapt en/of werden geband.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Jij bent wel van de Kum ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met Kum in de ArenA, genot."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Halve gare user post een verhaal in F&F dat ie katten de nek om wilt draaien als ze niet snel een nieuw thuis vinden, MODS worden boos, Danny beschermt user en de mods gaan in protest.quote:
VBLrel ging over Raymania die uit de crew werd gezet na 1 opmerking voor de schermen over iemand. Heel VBL verklaarde zich solidair en ging naar WZV. Danny bande iedereen en verwachte dat iedereen terug kwam. Wat niet gebeurde.![]()
Precies, die. Dan kun je moeilijk zeggen dat het wel mee vielquote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate![]()
![]()
Ja dat is nu helemaal bekekenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met Kum in de ArenA, genot.Met een beetje geluk zet hij Zomer er nog naast ook.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Halve gare user post een verhaal in F&F dat ie katten de nek om wilt draaien als ze niet snel een nieuw thuis vinden, MODS worden boos, Danny beschermt user en de mods gaan in protest.
VBLrel ging over Raymania die uit de crew werd gezet na 1 opmerking voor de schermen over iemand. Heel VBL verklaarde zich solidair en ging naar WZV. Danny bande iedereen en verwachte dat iedereen terug kwam. Wat niet gebeurde.
Tja, Danny heeft af en toe de neiging om zich niet van zijn beste kant te laten zien... Doe je niets aan![]()
Lekker 155 topics doorspitten.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, die. Dan kun je moeilijk zeggen dat het wel mee viel
-
Tot over twee weken Roelquote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, Danny heeft af en toe de neiging om zich niet van zijn beste kant te laten zien... Doe je niets aan![]()
Kittengate was een beetje genant.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Halve gare user post een verhaal in F&F dat ie katten de nek om wilt draaien als ze niet snel een nieuw thuis vinden, MODS worden boos, Danny beschermt user en de mods gaan in protest.
VBLrel ging over Raymania die uit de crew werd gezet na 1 opmerking voor de schermen over iemand. Heel VBL verklaarde zich solidair en ging naar WZV. Danny bande iedereen en verwachte dat iedereen terug kwam. Wat niet gebeurde.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
#delevenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker 155 topics doorspitten."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Uh, okéquote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, Danny heeft af en toe de neiging om zich niet van zijn beste kant te laten zien... Doe je niets aan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was in 2006 man.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kittengate was een beetje genant.
-
Heet je echt roel? Pure gok was dat.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb hem er vaker op aangesproken... Wss kom ik zo aan die 10 notes![]()
Dus?quote:Was niet minder genant.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nopequote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heet je echt roel? Pure gok was dat.![]()
![]()
Het is 'gênant'.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?Was niet minder genant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: