SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jetrogod![]()
Het is idd 11 tegen 11 en de bal is rond.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat het goeie potjes waren? Je weet zelf ook wel dat die potjes compleet anders hadden kunnen uitpakken.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een waterval aan tranen voor je post.
[ afbeelding ]
Ga janken.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat het goeie potjes waren? Je weet zelf ook wel dat die potjes compleet anders hadden kunnen uitpakken.
Maar hij begint nu pas te happen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:32 schreef GGMM het volgende:
Stop eens met dat gebash richting elkaar? Thnx.
Hou je mond 's.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:32 schreef GGMM het volgende:
Stop eens met dat gebash richting elkaar? Thnx.
vr 14-2 20.00 PSV - Heracles Almeloquote:
Helaas welquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
vr 14-2 20.00 PSV - Heracles Almelo
za 22-2 20.45 NEC - PSV
za 1-3 19.45 Go Ahead Eagles - PSV
za 8-3 20.45 PSV - FC Utrecht
Opzich is 12 punten zelfs voor dit PSV wel mogelijk.
Gewoon een terechte TT, niet zo jammeren.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied. Deze TT is gewoon zielig, al snap ik dat dat wel bij jou past.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied. Deze TT is gewoon zielig, al snap ik dat dat wel bij jou past.
Niet gewend punten te verspelen is wel een probleem op dit forum.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
De frustraties lopen hier wel altijd tot een ongekende hoogte op als Ajax niet wint
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een waterval aan tranen voor je post.
[ afbeelding ]
Mwah, die uitwedstrijden...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
vr 14-2 20.00 PSV - Heracles Almelo
za 22-2 20.45 NEC - PSV
za 1-3 19.45 Go Ahead Eagles - PSV
za 8-3 20.45 PSV - FC Utrecht
Opzich is 12 punten zelfs voor dit PSV wel mogelijk.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat dus. Keer lat, keer paal en een PEC dat zwaar domineerde... Ajax heeft gewoon geluk gehadquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon een terechte TT, niet zo jammeren.
Alweer?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef Doublepain het volgende:
Als Groningen wint dan is GGMM mod af.
Ik kijk ook eerst even het laatste kwartiertje daarvan.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:37 schreef Buitendam het volgende:
Wie kijkt er nou Groningen-Heerenveen als AS tegen Lazio bezig is?
RAAARRRRRRR
De Stroot heeft auwquote:Op zondag 9 februari 2014 16:37 schreef Buitendam het volgende:
RAAARRRRRRR
Misschien kunnen we Callie nog spotten op de tribune.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:37 schreef Buitendam het volgende:
RAAARRRRRRR
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ajax![]()
Ingecalculeerd puntenverlies uiteraard.
Ja MKrabby zal Pelle of Immers wel een 10 hebben gegeven.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst een onterechte nummer 1 zijn.
B-Sport.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
Sta op man, aansteller. Eerst een minuut lang klagen en daarna zogenaamd zwaar gewond aan je hoofd op het veld liggen
Je bent zelf een autistisch etiket.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag enkel 's ochtends volgens de autistische etiketten
Ordnung muß seinquote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
etiquettequote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom Zoet? Veel eerder Arias lijkt me.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Park, Hiljemark en Zoet sowieso in het elftal van de week
Arias ook, maar Zoet deed nuttig en goed werkquote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom Zoet? Veel eerder Arias lijkt me.
Sorry, ik breng 'm morgen terug.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op mijn nieuwe monitor.
Die heeft ook een enorm contrast probleem?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle plaatjes worden weggemod behalve deze "lief dagboek" rotzooi.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was wel heul boos op het eind.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Gelijkspelletje voor De Stroot, nu maar naar Heerenveen - Groningen kijken.
Uh, oké.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor Groningen xD
GGMM vindt zichzelf nogal interessantquote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alle plaatjes worden weggemod behalve deze "lief dagboek" rotzooi.
Off-topic is af en toe niet zo'n probleem, zeker als het vriendelijk blijft maar die 120 gifjes per post zijn gewoon irritant.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Te laag dit. Ik begin aan de tralies te rammelen klaarstaande om het familievak te bestormen na deze provocatie.quote:
Dat is niet zo rullevant.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
GGMM vindt zichzelf nogal interessant
Probleemwijken is dusdanig uitgekauwd dat zelfs SBS niet meer denkt aan een re-run ondanks de makkelijke kijkcijfers.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
*verwijderd.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef RvLaak het volgende:
Een post van mij die verwijdert wordt... Ben ik heul nie gewend
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laag dit. Ik begin aan de tralies te rammelen klaarstaande om het familievak te bestormen na deze provocatie.
Vuige troll dat je d'r bent!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef RvLaak het volgende:
Een post van mij die verwijdert wordt... Ben ik heul nie gewend
Ik? Trollen? Nooitquote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vuige troll dat je d'r bent!
Reruns van de Week van Willibrord gaan voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probleemwijken is dusdanig uitgekauwd dat zelfs SBS niet meer denkt aan een re-run ondanks de makkelijke kijkcijfers.
Ik hoop groningen, dat ze woensdag maar weer onderuit mogen gaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Drizzt, wie gaat dit winnen? Groningen of Heerenveen?
FIX this Kitchen is ook een leuk programma. Voorzichtig gesponsord door IKEA.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reruns van de Week van Willibrord gaan voor.
Iets van Ikea in elkaar zetten moet ook voorzichtig... Vraag maar aan Youp van 't Hekquote:Op zondag 9 februari 2014 17:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FIX this Kitchen is ook een leuk programma. Voorzichtig gesponsord door IKEA.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu op Nederland 1: kunstschaatsen (M) vrije kür.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu op Nederland 1: kunstschaatsen (M) vrije kür.
Youp moet je voorzichtig negeren.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iets van Ikea in elkaar zetten moet ook voorzichtig... Vraag maar aan Youp van 't Hek
KANJER FRIES IK PRIK JE LEKquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
}HHEEEEEEEEEEERENVEEEEN
EHEEEEEEEEEERENVEEEN JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
:D
:D:D
:D:D
Wajo dit worden dikke rellen!!!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KANJER FRIES IK PRIK JE LEK
Niemand zo hypocriet als de gemiddelde voetbal supporterquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vorige week werd hij nog massaal door de eigen fans uitgefloten toen hij op het veld kwam.
Ook door jou?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vorige week werd hij nog massaal door de eigen fans uitgefloten toen hij op het veld kwam.
Snel een Facebook event organiserenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajo dit worden dikke rellen!!!
Geloof ik direct. Je zal tijd over hebben. Het uitvak herbergt nog meer supporters dan het thuisvak.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KANJER FRIES IK PRIK JE LEK
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Je zal tijd over hebben. Het uitvak herbergt nog meer supporters dan het thuisvak.
Voor Paxcon heb ik nog respect maar jij kan echt in elkaar zakken
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes lalalalala Johannes is homo hahahaha
Oke man.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee Johannes, je moet blijven, want:quote:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 15:11:01Samen zijn we 1, samen staan we sterker dan alleen Eendracht Maakt Macht❤️ 3punten mee naar Eindhoven💪… http://t.co/fGa222Ffeb reageer retweet
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In b4 de 1-2?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik denk dat Groningen toch nog wel gaat winnen.
Welke fans? Het uitvak zit voller dan het thuisvak. Vieze successupporters daar in Groningenquote:
Kan er ook helemaal niks van dus dat is niet zo raar.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme die Finn scoort ook alleen nog maar uit penalty's hé
En toch wordt hij #1 topscorer van de eredivisiequote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
Uitvak is ook voor het eerst in de Euroborg niet uitverkocht volgens mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke fans? Het uitvak zit voller dan het thuisvak. Vieze successupporters daar in Groningen
Groningen
HEERENVEEN HOOLIGANS
Ben je een mongol ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke fans? Het uitvak zit voller dan het thuisvak. Vieze successupporters daar in Groningen
Groningen
HEERENVEEN HOOLIGANS
Even wat omzetten in de rust. Mafkees van de looi geeft een donderspeech. Niks aan de hand.quote:
Ik snoep hier en daar wel een chromosoontje af ja. Al sta ik momenteel keurig op een even aantalquote:
Dacht Ajax een uurtje geleden ook, volgens mij...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Even wat omzetten in de rust. Mafkees van de looi geeft een donderspeech. Niks aan de hand.
8x.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snoep hier en daar wel een chromosoontje af ja. Al sta ik momenteel keurig op een even aantal
Dat moetje ook afdwingen.quote:
Ik denk dat je Grunn bedoeltquote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nu wordt het een kut wedstrijd want Heerenveen moet het spel gaan maken.
Neuh, die beperken de schade waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat je Grunn bedoelt
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dacht Ajax een uurtje geleden ook, volgens mij...
Die graven zich in want:quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat je Grunn bedoelt
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neuh, die beperken de schade waarschijnlijk.
Is altijd een realist geweestquote:Op zondag 9 februari 2014 17:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Op zich ook wel jammer dat dat nichterige counteren van Van Basten wordt beloond.
"Ja, dat is een opening. En die opening wordt gezien en ja! Hij glijdt 'm erin! Schitterend gedaan. Hij duikt als het ware in het gat en weet 'm er dan listig in te lepelen. Geweldige actie!"quote:Op zondag 9 februari 2014 17:14 schreef RvLaak het volgende:
"Ja dat is een opening"... Denk dat de commentator die zin vaker gebruikt heeft..
Een realist?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
"Ja, dat is een opening. En die opening wordt gezien en ja! Hij glijdt 'm erin! Schitterend gedaan. Hij duikt als het ware in het gat en weet 'm er dan listig in te lepelen. Geweldige actie!"
Dat was een bewustje.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee joh, hij let niet eens op die gozert, wil gewoon doorgaan met die bal.
Littlerabbit en ik hebben een weddenschap afgesloten om deze wedstrijd, en het spijt me, maar in mijn rivaliteit kan ik geen concessies doen.quote:
Ik durf niet meer. Ik liet mij een beetje meeslepen wat mijn eerste echte note in maanden en maanden opleverdequote:Op zondag 9 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat is die rabbit stil wat is die rabbit stil
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 4-3.
Die mafkees moet naar de kerk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit en ik hebben een weddenschap afgesloten om deze wedstrijd, en het spijt me, maar in mijn rivaliteit kan ik geen concessies doen.
Oh ja, maar dat doen ze eigenlijk altijd. Ook in eigen huis. Verder deed Van Basten dat met Oranje ook. Slechte coach die Heerenveen eigenlijk een beetje verkracht. Waar ze eerst leuk aanvallend spel speelden onder Jans en Verbeek is het nu afwachtend en lelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja je kan wel willen "domineren" maar dan moet je wel de ploeg ervoor hebben
Fan zijn van 3 clubs.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch nog 2 van je 3 clubs die winnen, is je weekend nu weer goed
Hoe viel het jou op dat je een note kreeg dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Ik liet mij een beetje meeslepen wat mijn eerste echte note in maanden en maanden opleverde![]()
Kennelijk is VBL niet de juiste plek op een beetje gepassioneerd met je club mee te leven
Geachte supporter van een club welke op dit moment met 0-3 voor staat tegen mijn club,quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Ik liet mij een beetje meeslepen wat mijn eerste echte note in maanden en maanden opleverde![]()
Kennelijk is VBL niet de juiste plek op een beetje gepassioneerd met je club mee te leven
Post werd weggehaald en keek of ik nou gek werd of dat ik ik daadwerkelijk genaaid werd.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe viel het jou op dat je een note kreeg dan?
Krijg ik geen troostende dm's van jou?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch nog 2 van je 3 clubs die winnen, is je weekend nu weer goed
Hmm, keek net ook. Schijnbaar 4 notes erbij in 2 weekjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post werd weggehaald en keek of ik nou gek werd of dat ik ik daadwerkelijk genaaid werd.
Ik kon er niet eens meer op reagerenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post werd weggehaald en keek of ik nou gek werd of dat ik ik daadwerkelijk genaaid werd.
Erg vergelijkbaar ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vindt ook maar 1 band leuk? En alle andere bands moeten dood ende kapot?
Goede vergelijking hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
34quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie eigenlijk? Ik 66.
40-45quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
19quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
44quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
33quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor de fans welquote:
Fan zijn van een bepaalde band.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; ik bedoelde dat het 0-0 was toen ik daarstraks keek en het nu 0-3 is + een rode kaart voor Groningen toen ik even later weer keek.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, de KNVB heeft jou dan ook niet gekend in deze
Geachte heer Vermeer,quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geachte supporter van een club welke op dit moment met 0-3 voor staat tegen mijn club,
Ik kan mij vinden in uw woorden edoch probeer ik mij vanaf heden te profileren als een nette sympathisant van mijn club.
Met uw welnemen,
eerwaarde Vermeer
Oh, dan valt 't wel mee. Mijne zijn behaald over een periode van 10/11 jaar.quote:
http://www.fok.nl/shop/quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
Waar kun je je hoeveelheid notes eigenlijk zien?
Bij abonnementen notes opvragen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
#teamlittlerabbitquote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte heer Vermeer,
0-3 hahahahahahaha Kampioen van het Noorden, niks in Groningen.
Met vriendelijke groeten,
LR
Ik herhaal, de KNVB heeft jou niet gekend in deze. Derhalve is jouw mening niet relevant voor het verloop van het spel.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; ik bedoelde dat het 0-0 was toen ik daarstraks keek en het nu 0-3 is + een rode kaart voor Groningen toen ik even later weer keek.
23.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Cambuur 3quote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte heer Vermeer,
0-3 hahahahahahaha Kampioen van het Noorden, niks in Groningen.
Met vriendelijke groeten,
LR
Wacht maar, ik teken protest aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, de KNVB heeft jou niet gekend in deze. Derhalve is jouw mening niet relevant voor het verloop van het spel.
Sorrie
Jij ken dit van me krijgenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg ik geen troostende dm's van jou?
Of dat doe je weer niet omdat ik geen chick ben?
Mijn hele weekend is verpest ja
Nee.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb ik nog de meeste notes ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |