Geachte supporter van een club welke op dit moment met 0-3 voor staat tegen mijn club,quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Ik liet mij een beetje meeslepen wat mijn eerste echte note in maanden en maanden opleverde![]()
Kennelijk is VBL niet de juiste plek op een beetje gepassioneerd met je club mee te leven
Post werd weggehaald en keek of ik nou gek werd of dat ik ik daadwerkelijk genaaid werd.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe viel het jou op dat je een note kreeg dan?
Krijg ik geen troostende dm's van jou?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch nog 2 van je 3 clubs die winnen, is je weekend nu weer goed
Hmm, keek net ook. Schijnbaar 4 notes erbij in 2 weekjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post werd weggehaald en keek of ik nou gek werd of dat ik ik daadwerkelijk genaaid werd.
Ik kon er niet eens meer op reagerenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post werd weggehaald en keek of ik nou gek werd of dat ik ik daadwerkelijk genaaid werd.
Erg vergelijkbaar ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vindt ook maar 1 band leuk? En alle andere bands moeten dood ende kapot?
Goede vergelijking hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
34quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie eigenlijk? Ik 66.
40-45quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
19quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
44quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
33quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor de fans welquote:
Fan zijn van een bepaalde band.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; ik bedoelde dat het 0-0 was toen ik daarstraks keek en het nu 0-3 is + een rode kaart voor Groningen toen ik even later weer keek.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, de KNVB heeft jou dan ook niet gekend in deze
Geachte heer Vermeer,quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geachte supporter van een club welke op dit moment met 0-3 voor staat tegen mijn club,
Ik kan mij vinden in uw woorden edoch probeer ik mij vanaf heden te profileren als een nette sympathisant van mijn club.
Met uw welnemen,
eerwaarde Vermeer
Oh, dan valt 't wel mee. Mijne zijn behaald over een periode van 10/11 jaar.quote:
http://www.fok.nl/shop/quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
Waar kun je je hoeveelheid notes eigenlijk zien?
Bij abonnementen notes opvragen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
#teamlittlerabbitquote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte heer Vermeer,
0-3 hahahahahahaha Kampioen van het Noorden, niks in Groningen.
Met vriendelijke groeten,
LR
Ik herhaal, de KNVB heeft jou niet gekend in deze. Derhalve is jouw mening niet relevant voor het verloop van het spel.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Even zonder gekheid; ik bedoelde dat het 0-0 was toen ik daarstraks keek en het nu 0-3 is + een rode kaart voor Groningen toen ik even later weer keek.
23.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Cambuur 3quote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte heer Vermeer,
0-3 hahahahahahaha Kampioen van het Noorden, niks in Groningen.
Met vriendelijke groeten,
LR
Wacht maar, ik teken protest aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, de KNVB heeft jou niet gekend in deze. Derhalve is jouw mening niet relevant voor het verloop van het spel.
Sorrie
Jij ken dit van me krijgenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg ik geen troostende dm's van jou?
Of dat doe je weer niet omdat ik geen chick ben?
Mijn hele weekend is verpest ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |