Ik snoep hier en daar wel een chromosoontje af ja. Al sta ik momenteel keurig op een even aantalquote:
Dacht Ajax een uurtje geleden ook, volgens mij...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Even wat omzetten in de rust. Mafkees van de looi geeft een donderspeech. Niks aan de hand.
8x.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme die Finn scoort ook alleen nog maar uit penalty's hé
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snoep hier en daar wel een chromosoontje af ja. Al sta ik momenteel keurig op een even aantal
Dat moetje ook afdwingen.quote:
Ik denk dat je Grunn bedoeltquote:Op zondag 9 februari 2014 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nu wordt het een kut wedstrijd want Heerenveen moet het spel gaan maken.
Neuh, die beperken de schade waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat je Grunn bedoelt
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dacht Ajax een uurtje geleden ook, volgens mij...
Die graven zich in want:quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat je Grunn bedoelt
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neuh, die beperken de schade waarschijnlijk.
Is altijd een realist geweestquote:Op zondag 9 februari 2014 17:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Op zich ook wel jammer dat dat nichterige counteren van Van Basten wordt beloond.
"Ja, dat is een opening. En die opening wordt gezien en ja! Hij glijdt 'm erin! Schitterend gedaan. Hij duikt als het ware in het gat en weet 'm er dan listig in te lepelen. Geweldige actie!"quote:Op zondag 9 februari 2014 17:14 schreef RvLaak het volgende:
"Ja dat is een opening"... Denk dat de commentator die zin vaker gebruikt heeft..
Een realist?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
"Ja, dat is een opening. En die opening wordt gezien en ja! Hij glijdt 'm erin! Schitterend gedaan. Hij duikt als het ware in het gat en weet 'm er dan listig in te lepelen. Geweldige actie!"
Dat was een bewustje.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee joh, hij let niet eens op die gozert, wil gewoon doorgaan met die bal.
Littlerabbit en ik hebben een weddenschap afgesloten om deze wedstrijd, en het spijt me, maar in mijn rivaliteit kan ik geen concessies doen.quote:
Ik durf niet meer. Ik liet mij een beetje meeslepen wat mijn eerste echte note in maanden en maanden opleverdequote:Op zondag 9 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat is die rabbit stil wat is die rabbit stil
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 4-3.
Die mafkees moet naar de kerk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit en ik hebben een weddenschap afgesloten om deze wedstrijd, en het spijt me, maar in mijn rivaliteit kan ik geen concessies doen.
Oh ja, maar dat doen ze eigenlijk altijd. Ook in eigen huis. Verder deed Van Basten dat met Oranje ook. Slechte coach die Heerenveen eigenlijk een beetje verkracht. Waar ze eerst leuk aanvallend spel speelden onder Jans en Verbeek is het nu afwachtend en lelijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja je kan wel willen "domineren" maar dan moet je wel de ploeg ervoor hebben
Fan zijn van 3 clubs.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch nog 2 van je 3 clubs die winnen, is je weekend nu weer goed
Hoe viel het jou op dat je een note kreeg dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Ik liet mij een beetje meeslepen wat mijn eerste echte note in maanden en maanden opleverde![]()
Kennelijk is VBL niet de juiste plek op een beetje gepassioneerd met je club mee te leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |