Ja MKrabby zal Pelle of Immers wel een 10 hebben gegeven.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst een onterechte nummer 1 zijn.
B-Sport.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
Sta op man, aansteller. Eerst een minuut lang klagen en daarna zogenaamd zwaar gewond aan je hoofd op het veld liggen
Je bent zelf een autistisch etiket.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag enkel 's ochtends volgens de autistische etiketten
Ordnung muß seinquote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
etiquettequote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom Zoet? Veel eerder Arias lijkt me.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Park, Hiljemark en Zoet sowieso in het elftal van de week
Arias ook, maar Zoet deed nuttig en goed werkquote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom Zoet? Veel eerder Arias lijkt me.
Sorry, ik breng 'm morgen terug.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op mijn nieuwe monitor.
Die heeft ook een enorm contrast probleem?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle plaatjes worden weggemod behalve deze "lief dagboek" rotzooi.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was wel heul boos op het eind.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Gelijkspelletje voor De Stroot, nu maar naar Heerenveen - Groningen kijken.
Uh, oké.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor Groningen xD
GGMM vindt zichzelf nogal interessantquote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alle plaatjes worden weggemod behalve deze "lief dagboek" rotzooi.
Off-topic is af en toe niet zo'n probleem, zeker als het vriendelijk blijft maar die 120 gifjes per post zijn gewoon irritant.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Te laag dit. Ik begin aan de tralies te rammelen klaarstaande om het familievak te bestormen na deze provocatie.quote:
Dat is niet zo rullevant.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
GGMM vindt zichzelf nogal interessant
Probleemwijken is dusdanig uitgekauwd dat zelfs SBS niet meer denkt aan een re-run ondanks de makkelijke kijkcijfers.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
*verwijderd.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef RvLaak het volgende:
Een post van mij die verwijdert wordt... Ben ik heul nie gewend
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laag dit. Ik begin aan de tralies te rammelen klaarstaande om het familievak te bestormen na deze provocatie.
Vuige troll dat je d'r bent!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef RvLaak het volgende:
Een post van mij die verwijdert wordt... Ben ik heul nie gewend
Ik? Trollen? Nooitquote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vuige troll dat je d'r bent!
Reruns van de Week van Willibrord gaan voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probleemwijken is dusdanig uitgekauwd dat zelfs SBS niet meer denkt aan een re-run ondanks de makkelijke kijkcijfers.
Ik hoop groningen, dat ze woensdag maar weer onderuit mogen gaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Drizzt, wie gaat dit winnen? Groningen of Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |